Stel hier je persoonlijke vraag

Ik kijk daar nooit echt naar. Geen blue band voor in koekjes kopen want dat is troep

2 likes

Ik vind die uitslag van de boterpoll echt schokkend. :open_mouth:
Mensen, boter is boter!
Ik vind margarine & co echt zo smerig, ik eet nog liever droog brood. En er mee bakken…?? Brrrrrr

10 likes

Kan allebei, maar als je gezouten gebruikt moet je geen zout meer aan je baksel toevoegen, anders wel een snufje.

2 likes

Ligt eraan hoe ze intiem zijn, maar als ze klef/verliefd doen vind ik het vaak heel lief en word ik er blij van. Als ze elkaar aflebberen of berijden denk ik ‘get a room’ haha

20 likes

Wat @crazyplantlady zegt, ik vind het juist leuk dat mensen elkaar leuk vinden en daarom vind ik het niet erg om te zien. Als ik al het negatieve gedrag op straat (middelvingers, uitschelden etc) kon omdraaien naar verliefd gedrag zou ik het zo doen.

3 likes

@anon53054661 ben je (deels) moluks of indo? volgens mij komt het daar vandaan @Jauregui

Heb je bij je hypotheekaanvraag open kaart gespeeld over je studieschuld (als je die hebt)?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen hypotheek, maar ik ga wel open kaart spelen
  • Ik heb geen hypotheek, maar ik ga geen open kaart spelen
  • Ik heb geen studieschuld

0 stemmers

Ik ga zelf voorlopig nog geen huis kopen, maar had het hier laatst met vriendinnen over en ben wel benieuwd hoe jullie hierin staan.

Ik ga voorlopig ook nog geen huis kopen dus ik kan ervoor zorgen dat mijn studieschuld is afgelost op het moment dat ik een hypotheek ga aanvragen.

2 likes

Folk (voornamelijk Paganfolk en Piratenfolk) en Punk!

1 like

Niet de teenslipper variant. Wel die met 2 bandjes.

14 likes

Eens!

1 like

De lompe-sneakers-trend

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahahaha ik lach zo hard om sommige polls zo van die random antwoorden ertussen

5 likes

Misschien meer iets voor in het opbiechttopic maar ik keek altijd een beetje neer op mensen die margarine/smeerbare boter gebruikten.

(Maar nu doe ik dat zelf ook want ja vegan, haha. Blijf er wel bij dat roomboter veeeel lekkerder is)

5 likes

Wat kies jij vaakals eerst

• Steen
  • Papier
  • Schaar
  • ik speel vals

0 stemmers

1 like

Steen, omdat de meeste mensen (bleek uit één of ander onderzoek) vaak eerst kiezen voor schaar. Dus dan kies ik nu voor steen, haha!

3 likes

Ik dus ook steen haha

Folk!

1 like

N.a.v. resultaten hierboven. Wat zou je liever dragen?

• Birckenstocks (bandjes naar keuze)
  • Lompe sneakers

0 stemmers

Jouw kapsel is

• Kort
  • Middellang
  • Lang

0 stemmers

Middellang is op de schouders voor mij :stuck_out_tongue: