Eerst rijst in de kom en dan soep erop/naast haha. Erwtensoep aten wij vroeger thuis altijd zo en dan nog met sambal en dat doe ik nu ik op mezelf woon nog steeds alleen dan ook met andere soepen
Ik heb een molton kussensloop onder mijn normale kussensloop zitten. Die zorgt ervoor dat vocht niet in je kussen komt, daardoor blijft je kussen langer fris.
Kussen is een raar woord eigenlijk.
Ik heb hoofdkussens op mn bed liggen voor Piet Snot want ik slaap altijd op een bepaald kussen van Ikea. Ik vind het raar om geen hoofdkussens te hebben. Maar mijn bed is sowieso nooit netjes opgemaakt, mijn kussenhoezen passen nooit bij mijn dekbedovertrek en ik heb paarse en groene hoeslakens. Lekker bijeengeraapte zooi
Help! Ik wil nu ook mijn dekbed wassen haha. Maar er staat op het label dat het niet in de wasmachine mag (of kan), kan ik dat gewoon negeren? Het is trouwens een simpel 4-seizoenen-dekbed van de hema, met 2 losse delen.
Als je dat hebt kun je (mits je een droger hebt dus) er best een tennisbal bij gooien, die fluft je kussens weer op.
Was 'ie duur? Zo nee, dan zou ik het gewoon uitproberen.
Bij soto soep is dar lekker!
@May en @En_17_Anderen Thanks! Nee, geloof het niet. Maar op de site van de Hema staat bij dit dekbed (of een soortgelijke, weet niet precies welke het was), dat wassen mag op 40 graden. Dus ga het gewoon proberen!
Welke landen heb je bezocht uit dit rijtje?
- Andorra
- Belize
- Tonga
- Gabon
- Luxemburg
- Kaapverdië
- Monaco
- Estland
- Hongkong
- San Marino
- Letland
- Kosovo
- Vaticaanstad
- Singapore
- Togo
- Liechtenstein
- geen
0 stemmers
Welke muziekstijl luister je het liefst?
- Rock
- Pop
- Indie
- Techno
- Nederlandstalig
- Rap
- R’nB
- Blues
- Jazz
- Country
- Klassiek
- Metal
- Drum-n-Bass
- Hardstyle
- Anders, wat dan?
0 stemmers
Hoe luister jij je muziek?
- Spotify
- iTunes/Apple music
- Deezer
- Tidal
- Napster
- Soundcloud
- Juke
- Radio
- YouTube
- Download
- Offline (cd/lp, etc)
- Anders
0 stemmers
Ben even in de muziek-vragen-mood
discoooo
Hoeeee kan ik dat vergeten! Even kijken of ie er nog bij kan haha
Edit: kan niet meer aanpassen!
Latin (in allerlei soorten)
Ik noem dit boter, maar het is toch halvarine?
Ik vind het irritant als mensen dat margarine noemen terwijl ik het zelf dus ook verkeerd zeg
Ik doe in een taart gewoon roomboter uit zo’n folietje
Ik doe altijd niet gezouten.
Ik gebruik gewoon margarine voor taarten (ongezouten) en ik proef geen verschil, maar anders hetzelfde als @anon98052296
Ik vind zeker wel dat je verschil proeft, maar ik vind nepboter ook echt duivels.