Stel hier je persoonlijke vraag

Ik ken het eigenlijk alleen als negatief bedoeld. Als in, je hebt de ‘makkelijke’ vakken gekozen en niet het veeeeeeeel moeilijkere N&T of N&G.
Maar goed, dat is mijn ervaring. Fijn dat jij het in ieder geval niet negatief bedoeld!

12 likes

Pretpakketjes, lekker denigrerend. Maar zag inmiddels dat je je mening al had toegelicht.

Piemels

• Lang en dun
  • Kort en dik

0 stemmers

Nou jongens, ik zit in dubio.
Ik heb dus een Zweedse vierdaagse soldaat waarmee ik nog altijd contact heb en ik overweeg een foto te sturen waarin ik met een net niet onflatteuze semi-casual spiegelselfie wil illustreren hoe ik aan het lijden ben in de hitte op mijn slaapkamer. Uiteraard halfnaakt, want he, als je lijdt, doe het dan tenminste halfnaakt.

Ik lig niet al te opzichtig over het bed gedrapeerd. Als in, er is niet heel veel naakt zichtbaar maar suggestief je weet.

Wat zeggen jullie

• Ja
  • Nee
  • Ik zit ook in dubio

0 stemmers

Zo lekker om dat soort volk het tegendeel te bewijzen :smirk:

4 likes

De decaan op m’n middelbare school zei ook een keer heel neerbuigend tegen me ‘oh ja jij hebt zo’n kunstachtig profiel he?’ :mad:

Is toch niet zo

1 like

En toch noemt niemand n&t of n&g een pretpakket

18 likes

Watttttttttttttttt :flushed:

Gatverdamme.

1 like

De docent van mn zusje die geeft levensbeschouwing. Ik heb al aan haar gevraagd of ze zijn nummer kan vragen. Wil ze niet. Flauw he?
Heb alleen n foto van m gezien en hij ziet er goed uit!!! Misschien anders toch maar overstappen op t VO, verdient nog beter ook :roll_eyes:

(Of moet dit in het biechttopic)

2 likes

Herkenbaar… ik zou N&G met zowel Latijn als Grieks niet kunnen, ik heb het als enige van mijn jaar gedaan en geslaagd zonder onvoldoendes… vind het nog steeds een soort ‘dikke vinger’ naar al die leerkrachten die vonden dat ik dat niet kon…

1 like

Lastig!! Ik heb krullen, dus het krult enorm in. Als ik het stijl is het echt enorm lang, als ik het laat drogen is het tot mijn schouders

Maar er was toch nooit een vak “kunst” op Havo/VWO? Dat heette gewoon tekenen bij mij en daar zat dan een stuk theorie bij wat kunstgeschiedenis heette. Op het diploma staat het onder kunstgeschiedenis.

1 like

Misschien als allesomvattend woord voor wat erachter staat. Ik had ook geen ‘kunst’ maar ook geen ‘tekenen’, dat creatieve gebeuren heette bij mij beeldende vorming (zonder dans/drama). En dat was later weer onderdeel van CKV. Echt m’n lievelingsvakken altijd!

Ik heb idd kunstgeschiedenis als examenvak (theorie) gehad en een tekenproject als praktijkdeel, vwo 2008 (jezus ik word oud)

Haha op mijn middelbare school was de docent levensbeschouwing ook echt de hunk van de school!! Zit ze op PCD? Uiteindelijk bleek dat hij een relatie had met meisje uit mijn leerjaar (nu zijn ze zelfs getrouwd volgens mij) dus toen is hij wel beetje van een voetstuk gevallen voor mij :sweat_smile:

Ik vind dit zo denigrerend overkomen.
Edit: te snel gereageerd, je was al op je vingers getikt.

:nauseated_face:

Ach joh, in 2002 was er alleen nog CKV1. Wij hadden geen tekenen. We moesten geloof ik een dossier maken voor ons eindexamen met een mondeling, van allerlei toneelvoorstellingen, literatuur en tentoonstellingen die we hadden bezocht en gelezen. Was wel heel leuk trouwens.

Hahah ja echt een flashback naar mijn familie en vrienden die dit altijd zeiden, zo naar was dat altijd. In mijn middelbare school vriendengroep deden we paar jaar terug ook een keer ranking the stars and toen dacht ook iedereen dat ik het minst ging verdienen, omdat ik niet iets beta had gedaan :rolleyes: niet dat het gaat om wie het meeste geld verdient, maar echt zin om ze ongelijk te laten krijgen haha