Tweede Fase ellende!!! Wij waren de laatste lichting die in jaar 3 M of N koos maar pas in de 4e het definitieve profiel (waardoor ik biologie in de 4e met een 5,5 afsloot en dus geen extra examenvak hoefde)
En toch als ik ga kijken hoe die shit nu loopt, ook niet ideaal?
In welke provincies ben jij nog nooit geweest? (Overal geweest? GO YOU! Nederland is mooi! Maar sla deze poll dan maar over.)
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- Utrecht
- Zeeland
- Noord-Brabant
- Limburg
- Flevoland
- Gelderland
- Overijssel
- Drenthe
- Groningen
- Friesland
0 stemmers
Scholen waren vaak wel selectief in wat ze aanboden. Wij konden bovenbouw havo handvaardigheid doen maar geen tekenen en bovenbouw vwo juist andersom.
Muziek was bij ons geen optie en drama ook niet, denk dat een grote school of een met meer culturele inslag dat mss wel aanbood.
En als je in allemaal bent geweest?
Ja dat bovenste was ook bij ons zo, maar aangezien ik specifiek voor tekenen had gekozen kreeg ik alleen tekenopdrachten. De andere klas was altijd aan het zagen en doen maar daar kan ik allemaal niks van. Mijn getekende fantasiedier heeft ook lang in de school gehangen. Goals 
Ik MOEST filosofie als examenvak, nou daar was geen pret aan te beleven hoor 
Ik ben in alle provincies geweest maar Drenthe volgens mij vorig jaar pas voor het eerst. En Flevoland telt eigenlijk niet echt. Altijd dan alleen doorheen rijden.
Ja dat ben ik zelf ook haha maar dan vul je hem niet in. Kan er geen optie bij zetten helaas.
Sorry!!
Algemene Natuurwetenschappen. Hij was midden twintig, zat in een band en werd door het schoolkrantje âde geilste leraar van de schoolâ genoemd, haha.
Wow wacht minstens 10% is dus nog nooit in Amsterdam of Den Haag of Rotterdam geweest? Dat vind ik echt bizar op de een of andere manier.
- Frikandel
- Frikandel speciaal
- Geen frikandel
0 stemmers
Net waren de statistieken nog anders maar met zo weinig stemmers is het inderdaad niet veel, haha. En hee ene persoon kom een keer langs! 
Wat is het uiteindelijk geworden?
Living the life met onbeperkt dat niet op kan raken. Mijn 9000 mbs voor in het buitenland waren wel op na een week Bulgarije
Ik ga vanavond beslissen. Keep you posted
Jouw avatar 
Nee zit ergens anders. Ik heb hem zelf nooit gehad, maar ze had al haar leraren opgezocht op facebook voor mij hahahah.
Hier ook wiskunde C. Maar boeiend, want wel mooi mn pabo rekentoets gehaald met een ruim voldoende 
Ha (dit is tegen alle leraren die denigrerend waren)
Nu zijn we benieuwdâŠ
- Ik ben nog nooit mijn eigen provincie uit geweest
- Ik ben in alle provincies geweest
- Ik ben in 2-4 provincies geweest
- Ik ben in 5-8 provincies geweest
- Ik ben in 8-12 provincies geweest
- Ik moet alleen Friesland nog en dan ben ik in alle provincies geweest
0 stemmers
Dit wil ik met mijn stage mentoren doen die mij niet goed vonden. Laat ze nu maar eens in mijn klas komen kijken en laat ze maar eens met kinderen praten. Ha (dit is naar hen toe)