heb jij vroeger thuis een huisdier(en) gehad?
- ja
- nee
0 stemmers
heb jij nu een huisdier? > als je niet meer bij je ouders woont. en bedoel ook niet de hond/kat van je ouders haha!
- ja
- nee
0 stemmers
heb jij vroeger thuis een huisdier(en) gehad?
0 stemmers
heb jij nu een huisdier? > als je niet meer bij je ouders woont. en bedoel ook niet de hond/kat van je ouders haha!
0 stemmers
Hoe laat sta je meestal op?
0 stemmers
Moest natuurlijk even een poll bij!
Ik heb m net gestuurd in moment in de sms conversatie die ook nog wel soort van convenient was (vond ik). Nu is er doodse stilte en ik snap het niet zo want 1. Ik ben niet naakt ofzo en niet eens full frontal en 2. Ik vind mezelf echt wel lekker. Ik weet dat arrogantie hier niet gewaardeerd wordt maar he DIT IS MIJN COPING NU MIJN EGO MET ELKE SECONDE LANGZAAMAAN MEER AFBROKKELT.
Je moet hem wel even de tijd geven om naar je foto te staren. Daarna kan hij pas met een goed antwoord komen
Nummer 100ā¦
0 stemmers
Als je een grote boodschap doet, doe je dan verder nog iets?
0 stemmers
Oh, oh hij heeft gereageerd.
En wel dat ik er beter uitzie dan de hond
(Ik had hiervoor een foto gestuurd van onze hond die uitgeteld in de struiken lag want how convenient, een bruggetje naar ik die uitgeteld doch aantrekkelijk en overigens niet in de struiken lig)
Ik denk dat ik dit als gematigd positief moet interpreteren?? Haha omg
Jaaa dit klinkt als een flirt
Of als een belediging naar je hond toe maar ik zou het niet zo interpreteren haha
Hmm hangt erg van zijn manier van āplagerigā doen af of ik hier nog aandacht aan zou willen schenken. (Gevoel wat ik hiervan krijg)
Oh haha ik ben er blijkbaar al een tijdje uit.
O ik ook hoor haha maar ik zou als ik nul interesse had denk ik eerder iets reageren als āja warm heā
Jaaaa op die manier! Ok haha.
Ik gun haar een: āOMG zo heet, ik kom er nu aanā
Haha zo lief, maar ook niet erg praktisch als ie eerst uit Stockholm moet komen. Overigens ben ik nu ook meer enticing dan de hond which i think is good?
Pijnstillers tijdens je menstruatie
0 stemmers
Sinds ik vegetarisch eet ben ik kampioen snelpoepen geworden. :ā) Dus hetzelfde hahaTMI
ik heb ook nog een smiley, wilde hem bij lip doen maar klopt toch niet helemaal
Hey ik ook! In Limburg toevallig?? Haha
Ik heb vanwege zware menstruaties zeker de eerste 3 dagen zoveel pillen als toegestaan nodig, maar ik kies vrijwel altijd voor ibuprofen. Duurt bij mij wel langer voor het werkt dan paracetamol, maar de pijn wordt beter onderdrukt.
Als het echt niet gaat neem ik Feminax (naproxen).
Gelukkig al sinds november niet meer ongesteld geweest ivm zwangerschap.
Ik ben altijd wel verbaasd hoe moeilijk mensen doen om pijnstillers, en dan voornamelijk paracetamol. Dat is volgens mij echt niet schadelijk als je er af en toe 1 of 2 neemt (correct me if Iām wrong dokters/apothekers). En als je pijn hebt, waarom dan niet?