Stel hier je persoonlijke vraag

Oh, oh hij heeft gereageerd.
En wel dat ik er beter uitzie dan de hond
(Ik had hiervoor een foto gestuurd van onze hond die uitgeteld in de struiken lag want how convenient, een bruggetje naar ik die uitgeteld doch aantrekkelijk en overigens niet in de struiken lig)

Ik denk dat ik dit als gematigd positief moet interpreteren?? Haha omg

14 likes

Jaaa dit klinkt als een flirt

1 like

Of als een belediging naar je hond toe maar ik zou het niet zo interpreteren haha

7 likes

Hmm hangt erg van zijn manier van ‘plagerig’ doen af of ik hier nog aandacht aan zou willen schenken. (Gevoel wat ik hiervan krijg)

Oh haha ik ben er blijkbaar al een tijdje uit.

1 like

O ik ook hoor haha maar ik zou als ik nul interesse had denk ik eerder iets reageren als “ja warm he”

Jaaaa op die manier! Ok haha.

Ik gun haar een: “OMG zo heet, ik kom er nu aan” :innocent:

2 likes

Haha zo lief, maar ook niet erg praktisch als ie eerst uit Stockholm moet komen. Overigens ben ik nu ook meer enticing dan de hond which i think is good?

1 like

Pijnstillers tijdens je menstruatie

• Hoe meer hoe beter. Ik leef van paracetamol naar paracetamol
  • Wanneer nodig / af en toe
  • Eigenlijk nooit
  • Ik word niet (meer) ongesteld

0 stemmers

Sinds ik vegetarisch eet ben ik kampioen snelpoepen geworden. :’) Dus hetzelfde hahaTMI

4 likes

ik heb ook nog een smiley, wilde hem bij lip doen maar klopt toch niet helemaal

Hey ik ook! In Limburg toevallig?? Haha

Ik heb vanwege zware menstruaties zeker de eerste 3 dagen zoveel pillen als toegestaan nodig, maar ik kies vrijwel altijd voor ibuprofen. Duurt bij mij wel langer voor het werkt dan paracetamol, maar de pijn wordt beter onderdrukt.
Als het echt niet gaat neem ik Feminax (naproxen).

Gelukkig al sinds november niet meer ongesteld geweest ivm zwangerschap. :smiley:

1 like

Ik had precies hetzelfde. Had ja, want na de zwangerschap totaal geen pijn meer. Hemels.

3 likes

Oh wauw, ik hoop dat mijn menstruaties ook minder heftig worden na de zwangerschap! Wat fijn zeg, dat je nu minder last hebt!

Ja je hoort het best vaak. Hoop dat dit voor jou ook zo is. Kon de eerste dagen bijna niet op mijn benen staan van de pijn.

Ja! Wat grappig haha

1 like

In wat voor situaties komen jullie dat anderen je leeftijd schatten? Dat gebeurt mij echt nooit :’) behalve in de supermarkt als ik geen alcohol mee krijg dan

1 like

2006-2012 :scream: Nu ben ik echt benieuwd of ik je ken hahaha

1 like

Ja inderdaad lol, soms neem ik m’n telefoon mee want stel je voor dat ik een minuut zonder entertainment zit maar meestal ben ik al klaar voor ik m’n telefoon uberhaupt heb kunnen unlocken

2 likes