Stel hier je persoonlijke vraag

heb jij vroeger thuis een huisdier(en) gehad?

• ja
  • nee

0 stemmers

heb jij nu een huisdier? > als je niet meer bij je ouders woont. en bedoel ook niet de hond/kat van je ouders haha!

• ja
  • nee

0 stemmers

Hoe laat sta je meestal op?

• Voor 5 uur
  • Tussen 5 en 6
  • Tussen 6 en 7
  • Tussen 7 en 8
  • Tussen 8 en 9
  • Tussen 9 en 10
  • Tussen 10 en 11
  • Tussen 11 en 12
  • Na 12

0 stemmers

Moest natuurlijk even een poll bij!

1 like

Ik heb m net gestuurd in moment in de sms conversatie die ook nog wel soort van convenient was (vond ik). Nu is er doodse stilte :joy: en ik snap het niet zo want 1. Ik ben niet naakt ofzo en niet eens full frontal en 2. Ik vind mezelf echt wel lekker. Ik weet dat arrogantie hier niet gewaardeerd wordt maar he DIT IS MIJN COPING NU MIJN EGO MET ELKE SECONDE LANGZAAMAAN MEER AFBROKKELT.

3 likes

Je moet hem wel even de tijd geven om naar je foto te staren. Daarna kan hij pas met een goed antwoord komen

9 likes

Nummer 100…

• Is hetzelfde als het kleinste kamertje
  • Ken ik niet
  • Ik ken alleen maar studio 100

0 stemmers

Als je een grote boodschap doet, doe je dan verder nog iets?

• Een krantje / boek / tijdschrift lezen
  • Iets met je telefoon doen
  • Een mindfullness-oefening
  • Persen alsof je leven er van afhangt zoals een zwangere vrouw
  • Even tot rust komen
  • Mij druk maken of er genoeg toiletpapier is.
  • Anders…

0 stemmers

Oh, oh hij heeft gereageerd.
En wel dat ik er beter uitzie dan de hond
(Ik had hiervoor een foto gestuurd van onze hond die uitgeteld in de struiken lag want how convenient, een bruggetje naar ik die uitgeteld doch aantrekkelijk en overigens niet in de struiken lig)

Ik denk dat ik dit als gematigd positief moet interpreteren?? Haha omg

14 likes

Jaaa dit klinkt als een flirt

1 like

Of als een belediging naar je hond toe maar ik zou het niet zo interpreteren haha

7 likes

Hmm hangt erg van zijn manier van ā€˜plagerig’ doen af of ik hier nog aandacht aan zou willen schenken. (Gevoel wat ik hiervan krijg)

Oh haha ik ben er blijkbaar al een tijdje uit.

1 like

O ik ook hoor haha maar ik zou als ik nul interesse had denk ik eerder iets reageren als ā€œja warm heā€

Jaaaa op die manier! Ok haha.

Ik gun haar een: ā€œOMG zo heet, ik kom er nu aanā€ :innocent:

2 likes

Haha zo lief, maar ook niet erg praktisch als ie eerst uit Stockholm moet komen. Overigens ben ik nu ook meer enticing dan de hond which i think is good?

1 like

Pijnstillers tijdens je menstruatie

• Hoe meer hoe beter. Ik leef van paracetamol naar paracetamol
  • Wanneer nodig / af en toe
  • Eigenlijk nooit
  • Ik word niet (meer) ongesteld

0 stemmers

Sinds ik vegetarisch eet ben ik kampioen snelpoepen geworden. :’) Dus hetzelfde hahaTMI

4 likes

ik heb ook nog een smiley, wilde hem bij lip doen maar klopt toch niet helemaal

Hey ik ook! In Limburg toevallig?? Haha

Ik heb vanwege zware menstruaties zeker de eerste 3 dagen zoveel pillen als toegestaan nodig, maar ik kies vrijwel altijd voor ibuprofen. Duurt bij mij wel langer voor het werkt dan paracetamol, maar de pijn wordt beter onderdrukt.
Als het echt niet gaat neem ik Feminax (naproxen).

Gelukkig al sinds november niet meer ongesteld geweest ivm zwangerschap. :smiley:

1 like

Ik ben altijd wel verbaasd hoe moeilijk mensen doen om pijnstillers, en dan voornamelijk paracetamol. Dat is volgens mij echt niet schadelijk als je er af en toe 1 of 2 neemt (correct me if I’m wrong dokters/apothekers). En als je pijn hebt, waarom dan niet? :smiley:

6 likes