Op het werk. En als je regelmatig van werk moet wisselen gebeurt dat dus ook best vaak.
Hahaha ik was laatst op een feestje. Ik was aan het praten met het zusje van een vriendin en ze was 18. We hadden het over festivals waar ze voor het eerst heen ging, dus ik zei ooh wat leuk blabla. Toen vroeg ze of ik ook ging en ik zei nee dit jaar zit het er even niet in. Later kwam ze er achter dat ik (al) 32 ben en toen zei ze: Huh maar ik dacht als je in de 30 bent dat je dan wel alles voor elkaar hebt met een koophuis en dat je gewoon alle vakanties en festivals kan betalen waar je heen wil. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA arme meidā¦
Zet jij altijd netjes je vliegtuigmodus aan in het vliegtuig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ha ja precies. Ik probeer me we nu bij neer te leggen dat ik op mān dertigste niet alles op een rijtje heb. Stiekem probeer ik het ook nog wel eens te verantwoorden met dat mijn zusje (27) en ik biologisch jonger zijn dan kalenderleeftijd. We worden allebei vaak 5+ jaar jonger geschat en kreeg pas geen bier mee omdat ik mān id niet bij me had.
Maar op de zomerfeesten was ik aan het praten met een best serieuze dude van 26 (die overigens dacht dat ik jonger dan hij was)
mān zusje ging helemaal los op shantel en toen verzuchtte hij helemaal van: āOhh wat een mooie onbezorgde leeftijd is dat ook! Nog helemaal los kunnen gaan!ā Hij dacht dat ze net 20 was. Dude, ze is ouder dan jij bent, doe je graftak modus ff uit.
Dat gezegd hebbende het idee van een koophuis, hond en kind (het rijtje) benauwt me nog steeds enorm bij de gedachte alleen al.
Haha ja geef nooit op zou ik zeggen.
Maar 't gaf mij wel een beetje een loser gevoel hoor.
Ik wil mijn pannenkoek met:
- Poedersuiker
- Stroop
- Jam
- Suiker
- Appel
- Kaas
- Ham
- Spek
- Kaneel
- Ananas
- Banaan
- Nutella
- Anders namelijkā¦
- Ik haat pannenkoeken en ik eet ze niet
0 stemmers
Met italiaanse kruiden en ketchup. Super lekker!
Maple syrup en blauwe bessen 
Nu heb ik zin in pannenkoeken 
Amarena kersen

Stroop rozijnen en soms nog wat extra suiker
Love it
Gember en kaas!!!
Haha, was al benieuwd of iemand het op zou vallen. Mn telefoon doe ik wel, uit batterijbesparing oogpunt. Mn iPad vergeet ik Ɣltijd. Een paar van die apparaten maakt geen verschil, maar zodra niemand het meer op vliegmodus zet dan zou het wel consequenties kunnen hebben door de vele signalen. Dus ik ben heel blij dat jullie het allemaal netjes doen! Moet zelf beter aan mn iPad denken en die op die modus zetten zodra ik de speech maak 
Maar kon niet liegen en ja stemmen haha
Poedersuiker en boter (dat is roomboter, de enige echte boter)
Ik ook!!!
@anon91490777 Ik heb bij volwassen zijn niet zozeer het idee dat die mensen iets wel of niet doen, maar dat het meer een bepaalde staat van āzijnā is. Meer een gevoelsmatig iets. Ik heb ook het idee dat de volwassenen van tegenwoordig (tot ongeveer 40 jaar?) veel meer het idee hebben dat ze zich nooit volwassen gaan voelen. Wat ook prima is natuurlijk. Maar de oudjes van nu (zeg 70+) voelt zich denk ik wel volwassen. Mijn oma voelt zich bijvoorbeeld echt een mevrouw.
Hmm, weet ik niet. Ze hadden wel veel eerder kinderen dan wij nu tegenwoordig (dus in dat opzicht wel iets meer verantwoordelijkheden) maar wij hebben nu ook gewoon een baan, huur te betalen, het huishouden te organiseren, een sociaal leven bij te houden en belangrijk papierwerk (belasting etc) bij te houden. Dus of dat veel uitmaakt⦠
Misschien dat het te maken heeft met een bepaalde instelling? Een oma van een vriendin vond het heel raar dat ze nog uitging want āje hebt toch al een vriend?ā. Dat we tegenwoording minder vaste āhokjesā hebben wanneer je je volwassen moet gedragen?
Je staat bij een oliebollenkraam wat kies je?
- Oliebollen natural
- Oliebollen met krenten
- Appelbeignets / flappen
- Bananenbollen
- Helemaal niks
0 stemmers
Moet er poedersuiker op?
- ja
- nope
0 stemmers