Stel hier je persoonlijke vraag

Ik had precies hetzelfde. Had ja, want na de zwangerschap totaal geen pijn meer. Hemels.

3 likes

Oh wauw, ik hoop dat mijn menstruaties ook minder heftig worden na de zwangerschap! Wat fijn zeg, dat je nu minder last hebt!

Ja je hoort het best vaak. Hoop dat dit voor jou ook zo is. Kon de eerste dagen bijna niet op mijn benen staan van de pijn.

Ja! Wat grappig haha

1 like

In wat voor situaties komen jullie dat anderen je leeftijd schatten? Dat gebeurt mij echt nooit :’) behalve in de supermarkt als ik geen alcohol mee krijg dan

1 like

2006-2012 :scream: Nu ben ik echt benieuwd of ik je ken hahaha

1 like

Ja inderdaad lol, soms neem ik m’n telefoon mee want stel je voor dat ik een minuut zonder entertainment zit maar meestal ben ik al klaar voor ik m’n telefoon uberhaupt heb kunnen unlocken

2 likes

Op het werk. En als je regelmatig van werk moet wisselen gebeurt dat dus ook best vaak.

Hahaha ik was laatst op een feestje. Ik was aan het praten met het zusje van een vriendin en ze was 18. We hadden het over festivals waar ze voor het eerst heen ging, dus ik zei ooh wat leuk blabla. Toen vroeg ze of ik ook ging en ik zei nee dit jaar zit het er even niet in. Later kwam ze er achter dat ik (al) 32 ben en toen zei ze: Huh maar ik dacht als je in de 30 bent dat je dan wel alles voor elkaar hebt met een koophuis en dat je gewoon alle vakanties en festivals kan betalen waar je heen wil. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA arme meid…

54 likes

Zet jij altijd netjes je vliegtuigmodus aan in het vliegtuig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ha ja precies. Ik probeer me we nu bij neer te leggen dat ik op m’n dertigste niet alles op een rijtje heb. Stiekem probeer ik het ook nog wel eens te verantwoorden met dat mijn zusje (27) en ik biologisch jonger zijn dan kalenderleeftijd. We worden allebei vaak 5+ jaar jonger geschat en kreeg pas geen bier mee omdat ik m’n id niet bij me had.

Maar op de zomerfeesten was ik aan het praten met een best serieuze dude van 26 (die overigens dacht dat ik jonger dan hij was)

m’n zusje ging helemaal los op shantel en toen verzuchtte hij helemaal van: “Ohh wat een mooie onbezorgde leeftijd is dat ook! Nog helemaal los kunnen gaan!” Hij dacht dat ze net 20 was. Dude, ze is ouder dan jij bent, doe je graftak modus ff uit.

Dat gezegd hebbende het idee van een koophuis, hond en kind (het rijtje) benauwt me nog steeds enorm bij de gedachte alleen al.

4 likes

Haha ja geef nooit op zou ik zeggen.
Maar 't gaf mij wel een beetje een loser gevoel hoor.

Ik wil mijn pannenkoek met:

• Poedersuiker
  • Stroop
  • Jam
  • Suiker
  • Appel
  • Kaas
  • Ham
  • Spek
  • Kaneel
  • Ananas
  • Banaan
  • Nutella
  • Anders namelijk…
  • Ik haat pannenkoeken en ik eet ze niet

0 stemmers

Met italiaanse kruiden en ketchup. Super lekker!

1 like

Maple syrup en blauwe bessen :redface:

3 likes

Nu heb ik zin in pannenkoeken :joy:

2 likes

Amarena kersen
:cherries:

Stroop rozijnen en soms nog wat extra suiker
Love it

Gember en kaas!!!

jongens @turbs stemt nee dus we storten niet neer

17 likes