Haha, was al benieuwd of iemand het op zou vallen. Mn telefoon doe ik wel, uit batterijbesparing oogpunt. Mn iPad vergeet ik áltijd. Een paar van die apparaten maakt geen verschil, maar zodra niemand het meer op vliegmodus zet dan zou het wel consequenties kunnen hebben door de vele signalen. Dus ik ben heel blij dat jullie het allemaal netjes doen! Moet zelf beter aan mn iPad denken en die op die modus zetten zodra ik de speech maak
Maar kon niet liegen en ja stemmen haha
Poedersuiker en boter (dat is roomboter, de enige echte boter)
Ik ook!!!
@anon91490777 Ik heb bij volwassen zijn niet zozeer het idee dat die mensen iets wel of niet doen, maar dat het meer een bepaalde staat van ‘zijn’ is. Meer een gevoelsmatig iets. Ik heb ook het idee dat de volwassenen van tegenwoordig (tot ongeveer 40 jaar?) veel meer het idee hebben dat ze zich nooit volwassen gaan voelen. Wat ook prima is natuurlijk. Maar de oudjes van nu (zeg 70+) voelt zich denk ik wel volwassen. Mijn oma voelt zich bijvoorbeeld echt een mevrouw.
Hmm, weet ik niet. Ze hadden wel veel eerder kinderen dan wij nu tegenwoordig (dus in dat opzicht wel iets meer verantwoordelijkheden) maar wij hebben nu ook gewoon een baan, huur te betalen, het huishouden te organiseren, een sociaal leven bij te houden en belangrijk papierwerk (belasting etc) bij te houden. Dus of dat veel uitmaakt…
Misschien dat het te maken heeft met een bepaalde instelling? Een oma van een vriendin vond het heel raar dat ze nog uitging want ‘je hebt toch al een vriend?’. Dat we tegenwoording minder vaste ‘hokjes’ hebben wanneer je je volwassen moet gedragen?
Je staat bij een oliebollenkraam wat kies je?
- Oliebollen natural
- Oliebollen met krenten
- Appelbeignets / flappen
- Bananenbollen
- Helemaal niks
0 stemmers
Moet er poedersuiker op?
- ja
- nope
0 stemmers
Ja misschien is dat het. Het leven veranderde vroeger veel meer dan nu denk ik, bij de overgang van jongere naar volwassene. Terwijl nu alles eigenlijk niet heel erg verandert naarmate je ouder wordt.
Gelukkig maar
Ik wil al zolang een bananen bol. Sterker nog ik wil er nu een!
Je mag vandaag maar kiezen uit 1 optie in december mag je meer.
Jaaaa en dan ook nog met kaas
Misschien staan ze op de lokale kermis met zo’n kraam. Maar dat lijkt me de hel op aarde deze hitte + een kermis.
Spek mie stroop
Ik dacht even dat je mie op je pannekoek deed
Toen ik ooit nog vlees at deed ik spek, kaas en stroop. Omg zo lekker.
Hahaha nee
Spek mie stroop is de naam van het pannekoekenrestaurant waar ik heb gewerkt. Is gewoon de voorloper van salted caramel!
Berliner bol <3
Gvd nu heb ik enorm veel zin in pannenkoeken maar:
Mijn moeder maakt pannenkoeken die best ok zijn. Gemiddeld een 7. Die kan ik vanavond eten
Of ik eet morgen pannenkoeken, gemaakt door mijn vriend. En die geef ik altijd een 9
Disclaimer: ik kan zelf dus serieus geen pannenkoeken maken
- Vanavond pannenkoeken van moeder
- Morgen pannenkoeken van vriend
0 stemmers
Omdat de koelkast ook een beetje leeg moet anders wist ik het ook wel