Spekkoek is nu ook in de bonus. Maar ja, is natuurlijk niet the real deal. Wel goed te doen overigens.
Deze is groen door de pandan.
Omg nu ik heb zooo veel zin in spekkoek!!
Mijn leven verloopt de laatste tijdâŠ
- Zonder enige problemen. Ik sta fluitend op en ga fluitend naar bed. Zorgen, wat zijn dat?
- Met af en toe wat kleine vervelende dingetjes die eigenlijk niet noemenswaardig zijn. Dit heeft geen invloed op mijn gemoedstoestand.
- Met lichte problemen, desondanks functioneer ik redelijk.
- Met zwaardere problemen, hierdoor functioneer ik minder goed/slechter dan gemiddeld
- Met zware problemen, waardoor mijn leven soms ondragelijk aanvoelt
- Met extreem zware problemen, waardoor ik vaak bedenk/probeer hoe ik uit het leven kan stappen
0 stemmers
Ik krijg een hartaanval⊠GA SPEKKOEK ETEN NU!!
Telt het warm hebben als een extreem groot probleem?
Nee, want volgende week wordt het vast weer 15 graden en de poll gaat over een langere periode 
Misschien moet je een zwembadje vullen?
Met zwaardere problemen, desondanks functioneer ik redelijk.
Althans dat denk ik toch.
HAHAHAHA trut.
Jaa opzich wel. Je kan best een goed gesprek met jou houden.
Hahahahaha thanks 
Ik zou jouw problemen meer onder âzwaarâ scharen en niet âzwaarderâ
Maar hoe je op het forum overkomt lijk je (gelukkig) wel redelijk te functioneren inderdaad. Ik zat ook een beetje te twijfelen over de opties maar wilde het ook niet te uitgebreid maken met 20 mogelijkheden.
Ja klopt, goeie! Misschien had ik toch wat langer over de opties na moeten denken. Ik ben inderdaad een beetje uitgegaan van meer problemen = zwaarder leven.
Mocht je echt benieuwd naar de uitslag zijn, dan mag je hem opnieuw+aangepast posten hoor! 
Jaaaa <3
wow stemde onbewust âNederlanderâ terwijl ik nooit het gevoel heb dat ik Nederlands ben (ben ik officieel ook niet, buitenlands paspoort maar wel hier opgegroeid)
Voeten 
Ik vind het zoân walgelijk en misselijkmakend gevoel als mensen mijn voeten aanraken, specifiek de onderkant van mn voeten. Een voetmassage vind ik echt de hel, krijg al kriebels als ik het typ.
Dat dacht ik ook haha en ik las hem in mân hoofd ook voor met melodie
Ja klopt, deels inderdaad!
Ik mis een stylus Wacom geval in deze rij. Kan met niks anders meer werken.