Stel hier je persoonlijke vraag

Spekkoek is nu ook in de bonus. Maar ja, is natuurlijk niet the real deal. Wel goed te doen overigens.

1 like

Deze is groen door de pandan.

4 likes

Omg nu ik heb zooo veel zin in spekkoek!!

4 likes

Mijn leven verloopt de laatste tijd

• Zonder enige problemen. Ik sta fluitend op en ga fluitend naar bed. Zorgen, wat zijn dat?
  • Met af en toe wat kleine vervelende dingetjes die eigenlijk niet noemenswaardig zijn. Dit heeft geen invloed op mijn gemoedstoestand.
  • Met lichte problemen, desondanks functioneer ik redelijk.
  • Met zwaardere problemen, hierdoor functioneer ik minder goed/slechter dan gemiddeld
  • Met zware problemen, waardoor mijn leven soms ondragelijk aanvoelt
  • Met extreem zware problemen, waardoor ik vaak bedenk/probeer hoe ik uit het leven kan stappen

0 stemmers

1 like

Ik krijg een hartaanval
 GA SPEKKOEK ETEN NU!!

3 likes

Telt het warm hebben als een extreem groot probleem?

11 likes

Nee, want volgende week wordt het vast weer 15 graden en de poll gaat over een langere periode :relieved:

1 like

Misschien moet je een zwembadje vullen?

7 likes

Met zwaardere problemen, desondanks functioneer ik redelijk.
Althans dat denk ik toch.

2 likes

HAHAHAHA trut.

2 likes

Jaa opzich wel. Je kan best een goed gesprek met jou houden.

2 likes

Hahahahaha thanks :heart_eyes:

1 like

Ik zou jouw problemen meer onder ‘zwaar’ scharen en niet ‘zwaarder’ :kissing_heart: Maar hoe je op het forum overkomt lijk je (gelukkig) wel redelijk te functioneren inderdaad. Ik zat ook een beetje te twijfelen over de opties maar wilde het ook niet te uitgebreid maken met 20 mogelijkheden.

1 like

Ja klopt, goeie! Misschien had ik toch wat langer over de opties na moeten denken. Ik ben inderdaad een beetje uitgegaan van meer problemen = zwaarder leven.

Mocht je echt benieuwd naar de uitslag zijn, dan mag je hem opnieuw+aangepast posten hoor! :relaxed:

1 like

Jaaaa <3

wow stemde onbewust “Nederlander” terwijl ik nooit het gevoel heb dat ik Nederlands ben (ben ik officieel ook niet, buitenlands paspoort maar wel hier opgegroeid)

1 like

Voeten :flushed:

Ik vind het zo’n walgelijk en misselijkmakend gevoel als mensen mijn voeten aanraken, specifiek de onderkant van mn voeten. Een voetmassage vind ik echt de hel, krijg al kriebels als ik het typ.

3 likes

Dat dacht ik ook haha en ik las hem in m’n hoofd ook voor met melodie

Ja klopt, deels inderdaad!

Ik mis een stylus Wacom geval in deze rij. Kan met niks anders meer werken.

1 like