Ik zou jouw problemen meer onder ‘zwaar’ scharen en niet ‘zwaarder’ Maar hoe je op het forum overkomt lijk je (gelukkig) wel redelijk te functioneren inderdaad. Ik zat ook een beetje te twijfelen over de opties maar wilde het ook niet te uitgebreid maken met 20 mogelijkheden.
Ja klopt, goeie! Misschien had ik toch wat langer over de opties na moeten denken. Ik ben inderdaad een beetje uitgegaan van meer problemen = zwaarder leven.
Mocht je echt benieuwd naar de uitslag zijn, dan mag je hem opnieuw+aangepast posten hoor!
Jaaaa <3
wow stemde onbewust “Nederlander” terwijl ik nooit het gevoel heb dat ik Nederlands ben (ben ik officieel ook niet, buitenlands paspoort maar wel hier opgegroeid)
Voeten
Ik vind het zo’n walgelijk en misselijkmakend gevoel als mensen mijn voeten aanraken, specifiek de onderkant van mn voeten. Een voetmassage vind ik echt de hel, krijg al kriebels als ik het typ.
Dat dacht ik ook haha en ik las hem in m’n hoofd ook voor met melodie
Ja klopt, deels inderdaad!
Ik mis een stylus Wacom geval in deze rij. Kan met niks anders meer werken.
Billen!
Als die maar duurzaam is
Zo ben het hele topic door nu wauw haha. Veel vrage beantwoord afgelopen paar dagen.
Oh dit kreeg ik als 4 jarig? Kind. Ik was helemaal gefascineerd door de kleur en vond het ook gek. Vind spekkoek echt lekker overigens!
Wel vlees, geen vis.
Oke ik heb nu op vegetarisch gestemd, maar eigenlijk eet ik pas een paar weken geen vlees meer haha, en weet niet of ik dit volhoud. Ik heb geen hele sterke overtuigingen hiervoor namelijk, alleen ik ken steeds meer mensen die geen vlees eten en had zoiets van ‘ja ach ik kan ook wel zonder, laat ik dat eens proberen’. En ik mis er eigenlijk weinig aan.
Ik eet wel alles, maar bijvoorbeeld maar ongeveer 1 x in de week vlees en 1x in de week vis ongeveer.
Ik poets mijn tanden sowieso 's ochtends en 's avonds, maar ook tussendoor. Ik poets ze altijd voordat ik ergens naartoe ga. Soms dus wel vier keer per dag. Dit begon toen ik een beugel had, omdat ik absoluut geen eten tussen mijn beugel wilde hebben. Heb dat ding al lang niet meer, maar nog steeds zit het in mijn systeem.
Ik was ook nog wel benieuwd naar mondverzorging. Dus hoe verzorg je je smoelwerkje:
- Elke dag flossen of stokeren
- Bijna elke dag flossen of stokeren
- Elke dag spoelen met mondwater
- Bijna elke dag spoelen met mondwater
- Nooit flossen of stokeren
- Nooit spoelen met mondwater
- Ik doe al deze dingen alleen een week heel fanatiek nadat ik een preek van de tandarts heb gehad.
0 stemmers
Ik heb niet het idee dat ik een stinkende adem heb eigenlijk. Misschien wel hoor.
Wat krijg je eigenlijk als je dat niet doet? Best nieuwsgierig naar wat er dan gebeurd.
Geen idee of deze vraag er al staat want geen zin om alles te lezen haha. Maar ik bedacht me gisteren tijdens het douchen deze vraag: Hoe lang doe je (gemiddeld) met een douchehanddoek tot je een schone pakt?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 7 dagen
- Nog langer
0 stemmers