Billen! 
Als die maar duurzaam is
Zo ben het hele topic door nu wauw haha. Veel vrage beantwoord afgelopen paar dagen. 
Oh dit kreeg ik als 4 jarig? Kind. Ik was helemaal gefascineerd door de kleur en vond het ook gek. Vind spekkoek echt lekker overigens!
Wel vlees, geen vis.
Oke ik heb nu op vegetarisch gestemd, maar eigenlijk eet ik pas een paar weken geen vlees meer haha, en weet niet of ik dit volhoud. Ik heb geen hele sterke overtuigingen hiervoor namelijk, alleen ik ken steeds meer mensen die geen vlees eten en had zoiets van ‘ja ach ik kan ook wel zonder, laat ik dat eens proberen’. En ik mis er eigenlijk weinig aan.
Ik eet wel alles, maar bijvoorbeeld maar ongeveer 1 x in de week vlees en 1x in de week vis ongeveer.
Ik poets mijn tanden sowieso 's ochtends en 's avonds, maar ook tussendoor. Ik poets ze altijd voordat ik ergens naartoe ga. Soms dus wel vier keer per dag. Dit begon toen ik een beugel had, omdat ik absoluut geen eten tussen mijn beugel wilde hebben. Heb dat ding al lang niet meer, maar nog steeds zit het in mijn systeem.
Ik was ook nog wel benieuwd naar mondverzorging. Dus hoe verzorg je je smoelwerkje:
- Elke dag flossen of stokeren
- Bijna elke dag flossen of stokeren
- Elke dag spoelen met mondwater
- Bijna elke dag spoelen met mondwater
- Nooit flossen of stokeren
- Nooit spoelen met mondwater
- Ik doe al deze dingen alleen een week heel fanatiek nadat ik een preek van de tandarts heb gehad.
0 stemmers
Ik heb niet het idee dat ik een stinkende adem heb eigenlijk. Misschien wel hoor.
Wat krijg je eigenlijk als je dat niet doet? Best nieuwsgierig naar wat er dan gebeurd.
Geen idee of deze vraag er al staat want geen zin om alles te lezen haha. Maar ik bedacht me gisteren tijdens het douchen deze vraag: Hoe lang doe je (gemiddeld) met een douchehanddoek tot je een schone pakt?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 dagen
- 7 dagen
- Nog langer
0 stemmers
Thuis altijd 1 dag en daarna doe ik hem op de vloer maar in mn studentenhuis 2 of 3 dagen.
Hoeveel bh’s heb jij (die je ook daadwerkelijk draagt)? Exclusief sportbeha’s en spannende setjes.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
Je mist stoken met een ragertje! Zit tussen flossen en stoken in.
Ohjee nou ik vind dat dat daar bij telt.
Zag na mn reactie pas dat je het niet gesplitst had dus boeit niet inderdaad 
Ik heb een grote maat en bh’s zijn daardoor heel duur. Daarnaast net 16 kilo afgevallen waardoor mijn oude bh’s niet meer passen.
Had 85H, heb nu een van 75K en een van 75L. Die dingen zijn al snel 80 euro per stuk
maar gaan wel minstens twee jaar mee!
Hoeveel water (dus andere dranken uitgezonderd) drink je gemiddeld op een dag?
- Minder dan 0,5 liter
- 0,5 tot 1 liter
- 1 tot 1,5 liter
- 1,5 tot 2 liter
- 2 tot 2,5 liter
- Meer dan 2,5 liter
0 stemmers
Hoe veel geef je in jouw huishouden per persoon ongeveer uit aan eten per week? (Normaal dus niet tijdens de feestdagen/verjaardagen etc.)
- 25
- 38
- 51
- 64
- 77
- 90
- 103
- 116
- 129
- 142
- 155
- 168