Het enige nadeel aan goed zijn in 30 seconds is dat het zooo frustrerend is om in een team te zitten met iemand die er niks van bakt. Echt het allerergste
Ja ik vind dat ook kapot erg. Maar ik weet ook niet of ik heel goed ben of slecht. De keren dat ik moet uitleggen worden bijna altijd alle vijf de woorden geraden, maar ben je er dan goed in? Of ben je goed als je goed kan raden?
Hmm qua omschrijven ben je goed vind ik als je een goede algemene kennis hebt (geldt ook voor raden), maar ook dat je duidelijk en kort kunt uitleggen aan de ander wat je bedoelt. Bepaalde soort intelligentie is dat wel. Een vriend van me bijv heeft een goede algemene kennis maar omschrijft zooo vaag
DE GROTE VIBRATORQUIZ. Alles anoniem.
Heb jij een vibrator/dildo?
- Ja, meerdere.
- Ja, ƩƩn.
- Nee.
- Nee, maar ik zou er wel eentje willen.
0 stemmers
Als je er eentje hebt: hoe kom je eraan?
- Gekocht
- Gekregen
- Beide, want heb er meerdere
0 stemmers
Als je er eentje hebt: gebruik je hem vaak als je masturbeert?
- Ja, altijd
- Ja, regelmatig
- Nee, nooit
- Ja, soms
0 stemmers
En als je seks hebt met iemand anders erbij?
- Ja, altijd
- Ja, regelmatig
- Nee, nooit
- Ja, soms
0 stemmers
als je erover nadenkt, ben je bang voor de dood
- ja
- nee
0 stemmers
wow deze hebben we nog niet volgens mij!!
Hoe oud ben jij
- 18-
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34+
0 stemmers
oohh no sorry!
Niet bang om dood te zijn, wel om dood te gaan
ik heb hem gevonden nu haha!
Moet bij deze vraag altijd denken aan iemand uit Over mijn lijk: Iām not scared of dying, I just donāt want to. Komt uit een liedje van Robbie Williams.
Vooral voor wespen
Ik ook! Uit Come Undone komt die inderdaad
Voor slangen, heel erg!
Alle polls zijn anoniem
āEen fobie is een (irreĆ«le) angst voor plaatsen of situaties waar geen aanwijsbaar gevaar aanwezig is. Deze angst kan echter wel leiden tot zeer onaangename klachten. Mensen met een fobie hebben daarom de neiging om situaties of plaatsen die hen angst bezorgen, te mijden.ā
Als je deze definitie aanhoudt, heb jij dan een fobie?
- Ik heb een fobie
- Ik heb wel angsten maar geen echte fobieƫn
- Ik heb niet echt bijzondere angsten
0 stemmers
Hoe lang heb je al een fobie?
- Zo lang ik me kan herinneren (altijd al)
- Sinds vroeg in mn jeugd (0-5)
- Sinds later in mn jeugd (5-11)
- Sinds puberteit (12-17)
- Sinds jong volwassene (18-25)
- Sinds later (25-nu)
0 stemmers
- Het beĆÆnvloed mijn dagelijkse leven en keuzes
- Het beĆÆnvloed mijn leven en keuzes, maar niet dagelijks
- Het beĆÆnvloed mijn leven en keuzes niet echt
0 stemmers
- Ik volg er therapie voor
- Ik zou er therapie voor willen volgen
- Ik volg er geen therapie voor en ga ik ook niet doen
0 stemmers
- Ik wƩƩt dat het een irreƫle angst is, maar toch ben ik ook overtuigd van mijn gelijk
- Ik denk dat het inderdaad best een irreƫle angst zou kunnen zijn, ook al snapt mijn lijf dat niet
- Ik denk eigenlijk dat mijn angst helemaal niet irreƫel is, ook al zeggen anderen van wel
0 stemmers
- Ik weet hoe mijn fobie is ontstaan
- Ik weet niet hoe mijn fobie is ontstaan
0 stemmers
Fobieƫn zijn doorgaans in te delen in onderstaande categorieƫn, in welke valt de jouwe?
- Sociaal - iedere sociale fobie en angst
- Ruimtelijk - hoogtevrees, pleinvrees, rijangst, etc
- Natuurlijk - dieren, insecten, onweer, water, natuurverschijnselen, etc
- Lichamelijk - naaldangst, verwondingsangst, bloedangst, etc
- Overig - alle angsten en fobieƫn die niet tot een van de andere classificaties behoren
0 stemmers
Verwacht je ooit over je fobie heen te komen?
- Ja, door er overheen te groeien
- Ja, door therapie (nu of in de toekomst)
- Nee, therapie helpt niet (verwacht ik)
- Nee, ik ga geen therapie volgen en verwacht het bij me te blijven dragen
- Geen idee
0 stemmers
Weet jouw omgeving van je fobie?
- Ja, de meesten wel
- Nee, ik houd het bewust stil
0 stemmers
Jezus, klinkt echt heftig. Wel goed dat je er zo overheen bent gekomen!
Ik heb zelf een fobie voor haaien sinds mn jeugd. Op mn 6e bij een vriendinnetje thuis door haar grote broer voor de film Jaws gezet midden in de nacht en hij heeft ons de hele nacht bang gemaakt. Daarna kreeg ik steeds paniekaanvallen als ik mn ogen dicht deed onder water in een zwembad, omdat ik zeker wist dat als ik ze open zou doen er een haai zou zijn. Daardoor echt 3x zo lang over mn B diploma gedaan.
Uiteindelijk ook steeds angstiger geworden in open water (ja gek genoeg begon het in zwembaden en niet in open waterš).
Toen ik 14 was heb ik toen ik een maand op CuraƧao was meegedaan aan een kilometerzwem in open water. Dat ging nog best goed, ik wist namelijk niet dat het open water was.
Later gingen we bij een laguna zwemmen en haalde ik me open aan rotsen en werd ons geadviseerd het water uit te gaan met zoveel bloed in het water. Dat maakte me weer bang, was de laatste keer dat ik die vakantie het water in ging. Maar de druppel was toen mn moeder oprecht heel trots zei dat ze het toch heel stoer vond van me dat ik de kilometerzwem had gedaan in open water. Ik wist het niet en toen knapte er iets. Dat is de laatste keer dat ik in open water ben geweest.
Ben nu 32 en dus al 18 jaar niet in een groot meer, de zee of zelfs een sloot of gracht geweest. Krijg nog steeds paniekaanvallen als ik in het zwembad onder water ben en mn ogen dicht doe. En ik ben er dus van overtuigd dat haaien zich steeds meer kunnen aanpassen en nu ook in zoet en koud water kunnen leven (is ook zo), dus ze binnen een aantal jaar ook hier voor de kust zullen zijn en dat ze dat stiekem al jaren zijn dus.
1 keer confrontatie geprobeerd bij een aquarium waar je in een ruimte onder water staat in een glazen tunnel en de haaien om je heen zwemmen. Ben met een paniekaanval flauwgevallen en er moest zelfs een ambulance bij komen
Doe ik niet meer. Ik vermijd het nu liever.
Op welk Disney figuur lijk je het meest qua karakter.
- Abu
- Mushu
- Ursula
- Gaston
- Lucifer
- Iago
- Dopey
- Pendule
- Radja
- Zazu
- Botje
0 stemmers
Ik ben ook heel bang voor haaien!! Ik durf wel water in maar niet te zwemmen. Ik weet eigenlijk niet hoe ik er zo bang voor ben geworden. Maar ik vind films (zelfs tekenfilms) met water ook al eng om te zien. In de buurt woont iemand met een haaienposter die je door t raam goed kan zien en daar wil ik ook liever niet langslopen want schrik elke keer weer.
Ik ben niet zoān Disney kenner dus ik heb geen idee
Aaah vandaar!