Stel hier je persoonlijke vraag

Hahahaha zo droog

FLYNN

11 likes

Ik heb een fobie voor grotten waar je zwemmend of met een bootje in moet.
Ik denk dat die angst is ontstaan in de fatamorgana.

8 likes

Hahaha ik zeg al jaren yo! Maar alleen op whatsapp. In rela life ben ik daar niet street genoeg voor. Tenzij ik goeie tea heb ( yooooooooooooo, luister)

5 likes

Anders: hola!

Ik deed expres een beetje de sidekicks en de slechterikken. Sneeuwwitje of Assepoester is zo saai.

4 likes

henlo fren

haha late to the party (was even aan het bijlezen), maar even een opvoedlesje van de bh-winkel-mevrouw: je moet je bh eigenlijk echt na 2 a 3 keer dragen wassen! Niet alleen omdat je 'm zo dicht op je huid draagt, maar ook omdat je bh dan veel mooier blijft. Een bh bestaat voor een groot deel uit elastan, en elastan droogt uit als er huidvet en zweet in komt. Dan lubbert die band dus heel snel uit. Als je 'm goed schoon houdt, blijft je bh veel beter in vorm!

Tip: ik was 1x per week m’n bh’s die ik die week heb aangehad. Allemaal dubbelvouwen in een waszakje en dan met wat niet-zware kleding (t-shirtjes, blousjes ,etc) op een handwasje in de machine. Ophangen met het middenstuk aan de lijn en dan zijn ze de volgende dag weer droog! Kun je weer een week vooruit. Of je pleurt ze allemaal zo in de volle wasmachine, maar als je dure bh’s hebt is dat echt zonde van je geld :stuck_out_tongue:

OK nu stop ik weer met de bh wijsneus uithangen, sorry haha.

24 likes

Nee, maar dat denken heel veel mensen! Dit is echt het was-advies van alle (duurdere) lingeriemerken :slight_smile: sommige zeggen alleen met de hand wassen, maar als je ze in een zakje doet met weinig andere was in de wasmachine op 30 graden kan er niet zoveel mis gaan in mijn ervaring (want wie heeft nu tijd om elke 2 dagen z’n bh met de hand te wassen…)

Ik ging gister sushi eten en had van die edamame boontjes besteld. Alleen toen ze op tafel stonden had ik ineens een gevoel van schaamte want ik stop dus altijd die hele peul in m’n mond en dan haal ik zeg maar met mijn tanden de boontjes eruit. En dan leg ik daarna die afgekauwde peul weg. Maar hoort dat wel zo??? Ik dacht ineens shit misschien ziet dit er superranzig uit.

Hoe eten jullie edamame boontjes?

• Peul in m’n mond en kluiven maar
  • Ik gebruik bestek om de boontjes uit de peul te krijgen
  • Ik gebruik mijn vingers om de boontjes uit de peul te krijgen
  • Ik eet nooit edamame bonen

0 stemmers

Ik zie iedereen dat altijd zo doen!

Ik ‘kauw’ er niet op. Ik leg de edamame in de lengte in m’n mond, terwijl ik het uiteinde nog vast houd en doe dan m’n tanden achter de boontjes en daardoor schieten ze uit de peul m’n mond in.

13 likes

Ja dat doe ik ook! Niet zo duidelijk uitgelegd alleen haha. Maar alsnog ziet die peul er daarna best afgekauwd uit (of bij mij wel in ieder geval)

Nooo gadver

OMG
(dat mag hier wel he)

NOOIT MEER

1 like

Het lijkt me zo cool om eens in een wasmachine te zitten als die draait

8 likes

Here comes the smolder

9 likes

Aan dat idee heb ik een trauma sinds ik deze aflevering vroeger gezien heb hahah

18 likes

hahaha omg <3

1 like