Stel hier je persoonlijke vraag

“Het is ingewikkeld”

:tongue:

6 likes

Haha had nog nagedacht of ik m er bij zou doen maar nee we doen het even lekker zwart wit

1 like

Op welke leeftijd vond je jezelf volwassen?

• jonger dan 14
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • ouder dan 25
  • ik voel me nog niet volwassen

0 stemmers

Noujaaa zeg! :wink:

1 like

Ik voelde me best wel groot en volwassen toen ik 18 was maar ja, als ik nu terugkijk… haha

8 likes

Euthanasie onder de 30 jaar?

• Alleen als deze persoon ernstig lichamelijk ziek is
  • Alleen als deze persoon ernstig geestelijk ziek is
  • Als deze persoon het wilt moet het kunnen
  • Nooit

0 stemmers

Ik vond mezelf altijd al vet volwassen, ook lekker kletsen met m’n moeders vriendinnen ipv hun kinderen haha :tipping_hand_woman:‍♀️Maar iedereen vindt me juist superjong overkomen, dus er gaat iets mis :sweat_smile:

4 likes

Lekker laat maar Britten. Maar dat mag ik niet zeggen want m’n vriend is Brits en dan ook nog eens uit een tokkie gedeelte (al is hij godzijdank geen tokkie) (maar wel extra fancy upper middle class met paarden en cricket dus ja wat is hier nou beter)

2 likes

Mijn ultieme vakantie ziet er zo uit:

• In een all-inclusive hotel. De hele dag op een ligbedje eten en drinken. Het enige waar ik over na wil denken is hoe laat het buffet weer opent en of ik wel bruin word.
  • Kamperen op een camping. Waar ik eveneens niet veel doe buiten relaxen, boekjes lezen, zwemmen en een stedentripje of berg beklimmen.
  • Een verre reis waarbij ik minimaal 6 uur moet reizen per vliegtuig. Een reis waarbij je dus een ander continent ziet en waarbij je veel onderneemt.
  • Een verre reis waarbij ik minimaal 6 uur moet reizen per vliegtuig. Maar nu eentje waarbij je ook minimaal activiteit onderneemt. Je ligt voornamelijk aan een luxe zwembad en neemt Instagram-foto’s zodat het eruit ziet alsof je geweldige dingen beleeft.
  • Een stedentrip waarbij je kennis maakt met deze stad en de hele dag flaneert, eet en drinkt en vooral veel loopt.
  • Een tripje langs verschillende landen door bijvoorbeeld Europa. waarbij je veel (nieuwe) landen ziet en veel nieuwe mensen leert kennen.
  • Ik hou niet zo van vakanties. Ik blijf wel lekker in Nederland
  • Compleet anders

0 stemmers

Een combinaties van meerdere haha. Ik kan me prima vinden in een all-in hotel maar wil dan alsnog dingen ondernemen. Wil iets van het land gezien hebben, wat winkelen, een dagje touren etc. Maar kan ook prima aan het strand/zwembad op een bedje liggen. 50/50 actief en rustig dus.

1 like

Als ik na een lange periode doodmoe ben van m’n werk dan all-in alleen maar boeken lezen, sudoku’s maken en in de zon bakken. Anders lekker op city trip heerlaaaak

1 like

Naar aanleiding van dit hoogstaande stukje tekst uit een tijdschrift

Als je een relatie hebt, is het vreemdgaan als je als vrouw met een andere vrouw zoent (of de man met een andere man)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb dit wel eens aan mn vriend gevraagd en toen zei die ‘als ik erbij ben vind ik het prima’

2 likes

Slaap je nog met een knuffel? :bear:

• Ja
    • Nee, wat kinderachtig
    • Nee, vind het wel schattig

0 stemmers

Nee, heb er totaal geen mening over.

1 like

Aaahw :heart:

2 likes

Wel Zuid/Latijns-Amerikaans Spaans dan! Ik vind Spaans-Spaans dan weer een stuk minder mooi

3 likes

Ohja, ik heb de meest vreselijke nacht ooit gehad toen ik in een hostel onder een Chinees sliep. Echt, de lichaamsgeluiden die die man produceerde :unamused:.

2 likes

Ik las op egf al een tijdje mee maar was steeds aan het uitstellen om mee te posten. Nu toch maar de stap genomen :smiley:

3 likes

Precies dit heb ik dus ook Haha, heerlijk