Stel hier je persoonlijke vraag

Op egf…

• Postte ik regelmatig
  • Was ik een meelezer
  • Postte ik heel af en toe

0 stemmers

Op dit forum…

• Post ik regelmatig
  • Lees ik mee (maar met account anders kun je niet stemmen haha)
  • Post ik heel af en toe

0 stemmers

Ik heb pas voor het eerst gepost op dit forum, op egf postte ik nooit.

• Klopt
  • Klopt niet

0 stemmers

Ik probeer nieuwe actieve leden in kaart te brengen maar dit is best lastig nog dmv polls haha

4 likes

Ja sorry!!

1 like

ik postte tot eind 2015 best actief op egf, en de twee weken voordat het ging stoppen weer. nu hier weer verslaafd (@Musa je had me nooit moeten vertellen dat het forum ging stoppen dan had ik tenminste een leven)

5 likes

:joy:

Hij is zeker meer van de audi’s of mercedes?

Edit: oh, saab dus. Heb het even gevraagd en daar heeft mijn vriend geen mening over. Audi’s vindt ie voor vrouwen en mercedes voor oude lullen dus het is goed dat jouw vriend voor saab kiest :sweat_smile:

Zou leuk zijn! Dan kunnen we een autotopic maken :grin::grin:

1 like

Eigenlijk 30-40 maar die staat er niet bij :sweat_smile:

Edit: oh grapje, spuit 11

1 like

Haha ja dit! Ik geef @Celeone de schuld.

2 likes

Ik dacht hetzelfde van @Virago!

2 likes

Ik ben van de Japanse auto’s maar m’n vader is van de Saabs, telt dat ook?:thinking:

2 likes

Ik las altijd op egf en later hier en heb nu toch maar een account gemaakt zodat ik in elk geval weet waar ik ben gebleven en per ongeluk expres heb ik zelfs al wat gepost maar toch vind ik mezelf niet iemand die af en toe post maar een meelezer.

Goed verhaal lekker kort, had ff behoefte toe te lichten waarom ik (tot nu toe als enige) op “lees ik mee” stemde ondanks dat ik al wel een paar posts heb. Wie weet word ik ooit posteriger haha voel me net zo’n stalker nu.

5 likes

2 keer per week maar dat staat er niet bij denk ik

en @voortaan Ik ook gemiddeld 2x per week. 4 is te veel en 1 te weinig haha

edit: Oke dat was snel bijgewerkt haha. Niks gezegd.

2 likes

Sommige een paar keer per jaar, anderen 1 x per week.

1 like

Ooh zo. Grapje verkeerd begrepen

1 like

@Rozecoupeschaar

Het mandela-effect haha. Misschien heb ik toch wel op het EGF gepost? :smirk: Of toch niet? :relieved:

Ontknoping

Nee echt, ik was een lurker in hart en nieren. Ik ben nu wel benieuwd op welke forummer ik dan leek!

4 likes

Twee handen vol!

1 like

Spanjaarden.

1 like

Russen

2 likes

lol

jammer dat er niet bij staat “Wat is egf?” dan weet je pas wie er ECHT nieuwnieuw zijn :sunglasses: (allemaal welkom overigens!!!)

14 likes