Ik heb wel eens de sleutels in de deur laten zitten…
Misschien onder een kast ofzo?
Ik heb wel eens de sleutels in de deur laten zitten…
Misschien onder een kast ofzo?
In de ijskast?
Op de wc
Jaaa ik zou ook bang zijn dat ik ze op de deur heb laten zitten en dat iemand ze gepakt heeft.
Nog eens extra in mn jaszakken, tas, fietstassen, broekzakken, in de deur en in de brievenbus (je weet maar nooit)
Tussen papieren, tijdschriften, jaszakken etc, tasvakjes
In de buurt van de wasmachine/droger.
Ligt je huisdier (als je die hebt) niet toevallig op de sleutels?
Bij mij zijn ze dan vaak ergens achter of onder gevallen,maar daar kun je weinig mee vrees ik haha
In de vuilnisbak en de wasmand.
Stiekem hoop ik gewoon dat ze toch in de tas van m’n vriend zitten. Ik moest hem dus vanochtend voor straf met de auto naar werk brengen omdat z’n fietssleutel ook aan de bos zit en hij al laat was.
En ik heb de sleutels voor het laatst gehad toen ik de hond had uitgelaten. ohohohohohh ik ben echt de sjaak.
Dan zou ik nog eens de route lopen waar je langs liep met de hond! Is mij ook al eens overkomen…
Ben ook al echt als een Ellie Lust door het huis gegaan, met de klok mee en alles.
Ja dat kan dus niet omdat ik binnen ben gekomen toen ik de hond had uitgelaten.
Soms alleen paar hashtags (vooral bij kleurplaten eigenlijk) en soms een kort zinnetje zoals: Lekker BBQ-n.
Ik weet nooit wat ik er allemaal bij moet zetten. :’)
Ligt hij niet bij de hondenriem/hondenspullen?
Of samen met een zak schijt in de vuilnisbak gegooid?
Oh ja shit!! Heb je de hond brokjes gegeven ofzo? Daar kunnen ze ook nog wel eens belanden. Of in z’n mand ofzo.
Of dat je hem op de grond hebt gelegd toen je de hondenriem afdeed en dat de hond hem toen heeft meegesleept naar zijn verstopplek voor speelgoed?
Ik was laatst een klein spelletje kwijt en ik wist dat ie ergens binnen moest zijn, maar ik kon hem écht niet vinden. Na tig keer op de plek gekeken te hebben waar ie normaal lag, bedacht ik me dat ik hem gebruikt had om een kastje iets te verhogen. Hij lag dus onder dat kastje. Heb je ze niet ergens voor gebruikt (waarvoor ze niet bedoelt zijn, bijvoorbeeld een blik verf openmaken, ik noem maar wat) en dat ze daar ergens kunnen liggen?
Had je niet iets anders aan dan normaal i.v.m. het weer? Dat het 's avonds was afgekoeld en dat je toch een vestje hebt aangedaan en dat het in die zak zit?
Heeft je vriend ze niet in een vaag moment ergens anders gelegd?
Is mij ook overkomen, toen lagen ze onder m’n matras