Stel hier je persoonlijke vraag

Bij mij zijn ze dan vaak ergens achter of onder gevallen,maar daar kun je weinig mee vrees ik haha

In de vuilnisbak en de wasmand.

Stiekem hoop ik gewoon dat ze toch in de tas van m’n vriend zitten. Ik moest hem dus vanochtend voor straf met de auto naar werk brengen omdat z’n fietssleutel ook aan de bos zit en hij al laat was.
En ik heb de sleutels voor het laatst gehad toen ik de hond had uitgelaten. ohohohohohh ik ben echt de sjaak.

Dan zou ik nog eens de route lopen waar je langs liep met de hond! Is mij ook al eens overkomen…

Ben ook al echt als een Ellie Lust door het huis gegaan, met de klok mee en alles.

30 likes

Ja dat kan dus niet omdat ik binnen ben gekomen toen ik de hond had uitgelaten.

Soms alleen paar hashtags (vooral bij kleurplaten eigenlijk) en soms een kort zinnetje zoals: Lekker BBQ-n.

Ik weet nooit wat ik er allemaal bij moet zetten. :’)

1 like

Ligt hij niet bij de hondenriem/hondenspullen?

Of samen met een zak schijt in de vuilnisbak gegooid?

1 like

Oh ja shit!! Heb je de hond brokjes gegeven ofzo? Daar kunnen ze ook nog wel eens belanden. Of in z’n mand ofzo.

1 like

Of dat je hem op de grond hebt gelegd toen je de hondenriem afdeed en dat de hond hem toen heeft meegesleept naar zijn verstopplek voor speelgoed?

1 like

Ik was laatst een klein spelletje kwijt en ik wist dat ie ergens binnen moest zijn, maar ik kon hem Ʃcht niet vinden. Na tig keer op de plek gekeken te hebben waar ie normaal lag, bedacht ik me dat ik hem gebruikt had om een kastje iets te verhogen. Hij lag dus onder dat kastje. Heb je ze niet ergens voor gebruikt (waarvoor ze niet bedoelt zijn, bijvoorbeeld een blik verf openmaken, ik noem maar wat) en dat ze daar ergens kunnen liggen?

Had je niet iets anders aan dan normaal i.v.m. het weer? Dat het 's avonds was afgekoeld en dat je toch een vestje hebt aangedaan en dat het in die zak zit?

Heeft je vriend ze niet in een vaag moment ergens anders gelegd?

Is mij ook overkomen, toen lagen ze onder m’n matras

2 likes

Ik denk het eigenlijk wel want ik leg de sleutels altijd op een bepaald kastje neer. Maar omdat ik ze nu niet kan vinden twijfel ik er wel aan of ik dat dan gister ook heb gedaan.

Dit is misschien wel heel vergezocht maar ik heb al slaapwandelend mijn gsm eens in de wasmand gegooid. Heb ik dus ook lang naar lopen zoeken. Herinner je je een vreemde droom ofzo en zou het kunnen dat je (half)slapend je sleutels ergens anders hebt gelegd?

En zoeken jullie samen? Andere mensen kunnen nog weleens andere plekken vinden die jij over het hoofd zag

(Ik herinner me dat ik m’n vriend ff moet aansporen mee te zoeken naar m’n camera… Weet echt niet of ik hem in de trein heb laten liggen of dat ie hier in huis ligt :’))

Alle tassen die je de afgelopen tijd hebt gebruikt, alle zakken van je broeken checken, jaszakken, en alle plaatsen waar je als eerste naar toe gaat als je thuis komt (ik heb mijn sleutels weleens in de vriezer gelegd toen ik er gehakt uit haalde nadat ik thuis kwam).

Oh en tussen de kussens op de bank, tussen je beddengoed, en als je huisdieren hebt: onder de bank en kastjes. Mijn kat heeft ooit gespeeld met mijn pinpas en die vond ik terug onder het tv-kastje.

@Ludo Wat deed je als eerst toen je binnenkwam? En waar dacht je op dat moment aan?

Ook in je schoenen kijken

Wow jullie zijn allemaal super goed aan het helpen. Ik heb even een zoekpauze hahaha. Maar ik kan me wel echt heel goed herinneren dat ik de sleutel in het slot stak en naar boven ben gelopen. Mijn hond z’n tuigje heb afgedaan en de rest weet ik niet meer. Helaas ligt de sleutel niet bij de honden spullen of op de trap. Ik hou jullie allemaal op de hoogte!

4 likes