Stel hier je persoonlijke vraag

Voor 1 miljoen zou ik… (bij positieve dingen die je op moet geven er alleen op stemmen als je het zonder de 1 miljoen wel zou willen. Dus als je toch al geen kinderen wil niet op onvruchtbaar worden stemmen)

• Een lelijke man trouwen
  • Seks hebben met een willekeurig man
  • Je carriere opgeven en alleen nog huishoudelijke taken doen
  • Iets heel vies eten (gigantische spin, kakkerlak, oid)
  • Seksuele relaties hebben met een neef of nicht
  • Seks hebben met geslacht waar ik niet op val (als je niet op beiden valt)
  • Iemand anders vermoorden (komt nooit iemand achter)
  • 10 jaar lang elke avond pizza eten
  • De helft van mijn vrienden kwijt raken
  • Nooit meer chocolade eten
  • Onvruchtbaar worden
  • Niks van dit alles!

0 stemmers

1 like

Mijn woning heeft een…

• Balkon
  • Tuin
  • Dakterras
  • Binnentuin/binnenplaats
  • Ik ga gewoon op de stoep zitten
  • Mijn woning heeft geen buitenruimte en stoep is voor het plebs
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Maar zeker wel 25 jaar, kun je daarna weer verder kijken

onze woning heeft ook nog een koertje

1 like

Oh ik heb hem opgevat als echt je carriere opgeven - dus niet nooit meer werken, dat zou ik voor een miljoen meteen doen. Ga ik wel lekker 3 dagen in de week iets heel anders anders doen (zonder ambities/doorgroeimogelijkheden) dan mezelf omhoog proberen te werken in het wereldje waar ik nu in zit.

2 likes

Plas je in het zwembad? Ik zelf echt nooit.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Liever:

• Afwassen
  • Afdrogen

0 stemmers

• Stofzuigen
  • Dweilen

0 stemmers

• Was ophangen
  • Was opvouwen

0 stemmers

En 1 miljoen krijgen EN elke avond pizza :heart_eyes:

18 likes

Wat is dat? Nooit van gehoord!

Vlaams voor binnenplaats.

1 like

Nog even over dat plassen he. Ik veeg niet ik dep. En dan van voren. Dan weten jullie dat.

18 likes

Kun je daarvan even een tutorial van maken.

7 likes

Ik heb een keer een blog gevonden van een stel dat in Sillicon Valley woonde en bij hun 30e bday hadden ze 1 miljoen hadden gespaard. Door dit te investeren konden ze de rest van hun leven van de rente leven. Dus het kan wel, maar of je het zou willen is natuurlijk een ander verhaal.

1 like

Ik dacht dat je echt een relatie/affaire bedoelde dus ik heb nee gestemd. Heb wel een keer met stappen de hele avond met een jongen gezoend die dus een vriendin bleek te hebben. Al die kennissen/vrienden van haar gingen me waarschuwen, want die meid zou me gaan afmaken etc. De week erna kwam ze huilend naar me toe met stappen, was wel zielig. Voelde me toen wel schuldig, maar ik wist niet dat hij een vriendin had

Ja, zo zou ik hem ook gebruiken. Geen speciale/zware dingen. De laptop die ik nu heb is 4 jaar oud maar was echt een miskoop.

Snap ik! Het is idd maar net waarvoor je hem gebruikt, maar ik wilde gewoon even checken hoe er in het algemeen tegen aan gekeken wordt.

Als er liefde in het spel is is het klaar. Is het een dom eenmalig iets, dan kan ik hem vergeven. Seks is iets raars, soms is het lust en voel je na het klaarkomen alleen je eigen genot - soms zelfs best onpersoonlijk.

Als er gevoel bij zit voel je (ik in ieder geval) zo veel meer na afloop. Warmte, kriebels, geluk van iemand anders’ gelukzalige gezicht. Dat wil ik alleen met elkaar delen.

4 likes

in mijn hoofd ging het zo haha:
binnenplaats is omringd door gebouwen en voor iedereen die daar woont toegankelijk. Dit idee:

en een koertje is dan eigenlijk enkel voor de bewoner van 1 huis/niet “openbaar”:

2 likes

Ik vind het moeilijk te zeggen. Kan daar denk pas over zeggen als ik in die situatie zit. Ik zei een keer tegen mijn vriend dat vreemdgaan voor mij niet per definitie het einde van een relatie betekent. Zijn antwoord: ‘Dat moet je niet zeggen. Nu weet ik dat van tevoren al.’ :crazy_face:

2 likes

Hahaha

1 like