Snap ik! Het is idd maar net waarvoor je hem gebruikt, maar ik wilde gewoon even checken hoe er in het algemeen tegen aan gekeken wordt.
Als er liefde in het spel is is het klaar. Is het een dom eenmalig iets, dan kan ik hem vergeven. Seks is iets raars, soms is het lust en voel je na het klaarkomen alleen je eigen genot - soms zelfs best onpersoonlijk.
Als er gevoel bij zit voel je (ik in ieder geval) zo veel meer na afloop. Warmte, kriebels, geluk van iemand andersā gelukzalige gezicht. Dat wil ik alleen met elkaar delen.
in mijn hoofd ging het zo haha:
binnenplaats is omringd door gebouwen en voor iedereen die daar woont toegankelijk. Dit idee:
en een koertje is dan eigenlijk enkel voor de bewoner van 1 huis/niet āopenbaarā:
Ik vind het moeilijk te zeggen. Kan daar denk pas over zeggen als ik in die situatie zit. Ik zei een keer tegen mijn vriend dat vreemdgaan voor mij niet per definitie het einde van een relatie betekent. Zijn antwoord: āDat moet je niet zeggen. Nu weet ik dat van tevoren al.ā 
Hahaha
Ik snap dat dat je beeld van de liefde kan beĆÆnvloeden. Mijn vader is ook vreemd gegaan (toevallig), maar ik weet niet of dat mijn beeld van de liefde echt heeft beĆÆnvloedt. Misschien onbewust. Het ligt voor mij ook wel gecompliceerder dan alleen seks hebben met iemand anders. āEmotioneel vreemdgaanā waarbij iemand intieme dingen (gesprekken) deelt met iemand anders, is op een bepaalde manier misschien nog wel erger. Ik hoop dat ik mijn ideeĆ«n hierover niet verder hoef te ontwikkelen, want dat gebeurt denk ik pas wanneer ik zelf in de situatie zit.
Epileer jij je wenkbrauwen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nog een poeppoll 
Nadat je klaar bent met poepen:
- Sta ik op en veeg ik mijn billen
- Leun ik met een bil op de rand en veeg ik mijn billen
0 stemmers
Ik was echt verbaasd toen ik mijn vriend dat staand zag doen?
Ik werk
- 1 dag per week
- 2 dagen/week
- 3 dagen/week
- 4 dagen/week
- 5 dagen/week
0 stemmers
Waar ben je het meer mee eens?
- Je kunt carriĆØre maken en parttime werken
- Om echt carriĆØre te maken moet je eigenlijk fulltime werkne
0 stemmers
Na een week lang dagelijks blauwe Slush Puppies te hebben gegeten kun je wel raden welke kleur ik heb geproduceerd 
Ik schrok me toen wel helemaal de pleuris
Hahahaha hier hetzelfde maar dan met groene zure matten. Was nog 10 jaar en dacht gelijk dat ik dood zou gaan. Uiteindelijk ging ik ook dood door schaamte want ik had zogenaamd zo zuinig gedaan met de zure matten. Verraden door mān eigen poep 
Omg het is een gemiddelde en nu weet ik niet waarop ik heb geklikt. Dit kan ik niet aan hoor 
Als je klikt op āresultaten verbergenā zie je waar je op hebt geklikt
Godzijdank, nu kan ik slapen
Oh ik heb gestemd over hoe ik mijn man wil, want ik heb er geen helaas
Slaap lekker!
10! Beetje jammer want ik mikte op 7 aka mijn geluksgetal.
Bij mij is 4 dagen fulltime (een avond pw en 1 zaterdag extra per 5 weken) 36 uur is fulltime bij ons
Draag jij nagellak?
- Altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Hoe vaak vlieg jij gemiddeld per jaar?
- Niet
- Maximaal 1 x
- 2 x
- 3x