Stel hier je persoonlijke vraag

Nog 1 poepvraag:

Ben jij ooit in paniek geraakt na het zien van je eigen poep (bijv. door de kleur of omvang)?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Voor de hondenuitlaters:

• Ik raap de poep altijd op
  • Ik raap de poep meestal op
  • Ik raap de poep nooit op. Schijt.

0 stemmers

als ik mijn poenie afveeg ga ik zeg maar van boven tussen mn benen. dus van voor naar achter. kont via de achterkant, ook van voor naar achter. snap ook niet echt hoe je het anders zou doen haha

dus dan weten jullie t allemaal nu

2 likes

geen paniek eerder triomf

7 likes

Hier moet je wel echt mee oppassen. Hondenkak is namelijk heel erg slecht voor koeien, kunnen ze doodziek van worden.

Ligt eraan! Als het bij iemand in de (voor)tuin of op de kiezels ofzo is wel altijd (en als ik niets bij heb dan ga ik later met de fiets terug), maar als het op een braakliggend stuk veld of in de gracht is niet!

100x ja, ik was vroeger altijd team Windows (aka Applehater), maar nu ik een MacBook Air heb, ga ik nooit meer terug naar Windows!

2 likes

Hoe vaak maak jij je toilet schoon?

• Elke dag
  • Elke 3 dagen
  • Elke 5 dagen
  • Elke week
  • Elke 10 dagen
  • Elke 2 weken
  • Minder vaak (don’t judge ik vergeet het gewoon)

0 stemmers

Stem op wat je meestal doet.

Air zou ik ā€˜t niet waard vinden, zou dan een pro nemen

3 likes

Is het het waard om de 1230 berichten die ik nog zou kunnen lezen in dit topic, ook daadwerkelijk te gaan lezen? :wink:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben je wel eens zwanger geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1x was het pikzwart, was net ziek geweest en compleet in paniek. Zegt mn vriend heel droog: ā€œIk heb je gisteren norrit gegeven, sukkelā€. Was mijn 1e ervaring met norrit :sweat_smile:

6 likes

Bij mij was het ook eens pikzwart, schrok me echt kapot.

Kwam omdat ik de hele dag van die salmiakruitjes had gegeten :rolleyes:

5 likes

Twee keer, bij 2 verschillende bedpartners maar allebei de keren op tweede kerstdag :joy:

Het was trouwens niet dezelfde kerstdag, er zat wel wat jaar tussen :sweat_smile:

1 like

Ik vind het zo jammer dat als iemand een post vol polls heeft en ik dan bij de eerste op ā€˜nee’ stem ook niet op de rest kan stemmen :frowning_face:
Niet dat ik het jammer vind dat ik nog nooit iets met een bezet persoon heb gehad (integendeel) maar jullie snappen me vast wel.

37 likes

Mijn hond ā€˜veegt zijn voeten’ erg heftig na het poepen en soms schopt hij dan zijn poepjes in de sloot of diep in de bosjes en dan denk ik altijd: NAILED IT!

14 likes

Ivm privacy en kinderen topic…
Als mijn moeder of vader al mijn jeugdfotos op social media had geposts.

Had ik dat…

• Helemaal prima gevonden
  • Wel oke gevonden
  • Wel oke gevonden als alleen goede vrienden en familie(minder dan 50 man) ze kon zien
  • Wel oke gevonden als alleen vrienden ze konden zien (minder dan circa 400 man)
  • Niet leuk gevonden
  • Echt helemaal niet leuk gevonden
  • Mening hangt vooral af van het bijschrift
  • Anders?

0 stemmers

Heb je wel eens een zwangerschapstest gedaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja, ben je toen weleens zwanger geweest?

• Ja
  • Nee
  • Nooit test gedaan

0 stemmers

Liefde voor de mensen die een extra optie toevoegen aan de poll voor als een vraag niet op mij van toepassing is, maar zodat ik toch iets kan aanklikken :biggrin:

45 likes

hahhaa is ook wel lastig opruimen als hij in de gracht poept

1 like