Ik vind het altijd wel een uitdaging om een matige zoener te laten voelen wat ik fijn vind en dan na verloop van tijd te merken dat het beter wordt
Haha snap ik wel! Ik gaf het altijd gelijk maar op, omdat ik er vanuit ging dat zij zoenden zoals zij het lekker vonden en dus niet wilden veranderen. Bij mij waren het ook dominante types waardoor ik hen niet inschat alsof ze voor een andere zoenwijze openstonden.
Ja 1 vlucht is gewoon een retourtje! Ja ik heb ook het voornemen binnen Europa niet meer te vliegen inderdaad. Trein is prima
Hahaha dat heb ik ook gehad. Iemand die nu voor de 2e keer getrouwd is maar alleen zijn tong ver uitstak en rondjes draaide. Echt oersaai dus. Het was echt lunchttongen, onze lippen raakten elkaar niet eens. Ik snap ook niet hoe zijn huidige vrouw dat aankan.
Kan ik me wel voorstellen, daar zit meer temperament en passie in gemiddeld genomen denk ik. Ik heb er helaas geen ervaring mee
Hahaha. Diegene waar ik had over had is daarom bewust ook geen sekspartner geworden. Ik geloof er niet in dat iemand die slecht zoent, goed in bed kan zijn.
Oh jawel! Haha. Die ervaring heb ik wel een keer opgedaan.
Oh gelukkig voor zijn huidige vrouw dan haha.
Ik zit even te denken of ik dit ook wel eens heb gehad, ja een beetje wel maar er was dan ook altijd wel wat alcohol in 't spel wat de activiteiten later op de avond denk ik niet bevorderde. Wel heel jammer idd als de verwachtingen hooggespannen zijn.
Wat is het ergste âhippeâ woord?
Dat is zo lit . (More recently, lit has acquired the meaning âexciting,â as well as a broader meaning along the lines of "excellent.)
Die meisjes zijn thicc (When a person has fat in the right places, creating sexy curves.)
Hij is woke. (Being Woke means being aware⊠Knowing whats going on in the community/society)
- lit
- thicc
- woke
0 stemmers
Heb je wel eens iemand echt serieus fysiek pijn gedaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je iemand wel eens mentaal serieus pijn gedaan?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Heb je hier spijt van?
- Ja
- Nee
- Ik durf niet toe te geven dat ik er geen spijt van heb
- Ik durf niet toe te geven dat ik er wel spijt van heb
- Soms wel, soms niet
0 stemmers
Ik zou eigenlijk liever een man zijn
- Ja
- Nee
- Soms
- Ik twijfel
0 stemmers
Ik betrapte mezelf er van de week op dat ik inbrak op iemands verhaal hier op het forum: m.a.w. diegene had iets gepost (een probleem), en ik reageerde daarop door aan te geven dat ik dat ook wel eens had, en dan met mijn verhaal. Eigenlijk vond ik dat achteraf bezien een beetje stom van mezelf, maar anderzijds is het ook een forum? Dus misschien hoort het? Dus mijn vraag:
âKaapâ jij wel eens andermans probleem om je eigen verhaal uit de doeken te doen hier op het forum:
- Dit doe ik vaak, en dat vind ik normaal gebruik op een forum.
- Dit doe ik soms, en dat vind ik normaal gebruik op een forum.
- Dit doe ik nooit, en dat vind ik normaal gebruik op een forum.
- Dit doe ik vaak, maar vind dat ik dit eigenlijk niet zou moeten doen.
- Dit doe ik soms, maar vind dat ik dit eigenlijk niet zou moeten doen.
- Dit doe ik nooit, maar vind dat ik dit eigenlijk wel vaker mag doen.
- Donât care
0 stemmers
Mag je ook voor alledrie kiezen?
Ligt eraan. Als iemand zegt dit is mij ook overkomen maar ik heb dit en dat gedaan en toen is het opgelost, dan kan je daar misschien wat mee. Maar als iemand met een verhaal aankomt waarbij haar cavia doder is en jouw verhaal in het niet valt, dan vind ik dat niet zo leuk.
Ik heb met best wat vrouwen gezoend, voornamelijk vriendinnen. Geef toch echt de voorkeur aan mannen, omdat ik gewoon op mannen val en anders alleen maar denk âwat doe ik? Oh zo zoent (âŠ) dus en âwaar moet ik haar vasthouden ?â). Oh nee geef mij maar een man, heerlijk. Al jaren geen vrouw meer gezoend en zal dat ook niet ooit missen.
Ik vind bovenstaande vragen wel heel moeilijk hoor. Als ik zeg âweet je waar ik nou echt last van heb? De hitteâ en een vriendin reageert âomg ik ook, heb gewoon uitslag op mân benen ervanâ: daâs prima. Dan hoef ik er niet âiets aan te hebbenâ door eerst samen ventilatoren online te bestellen of zo.
Maar als ik zeg âweet je waar ik nou echt last van heb? Ik heb op dit moment blindedarmontsteking en ik zou eigenlijk naar het ziekenhuis moetenâ en een vriendin zegt alleen âomg ik had ook een keer blindedarmonsteking, echt kut joh, deed echt pijn, heb er soms nog nachtmerries vanâ zonder vervolgens te zeggen ânou zullen we dan maar ff naar het ziekenhuis gaanâ dan denk ik wel âbitch, mijn verhaal heeft nu voorrang ja â
En het heeft ook te maken met followups. Als ik zeg âik voel me kut want mân werkâ en ze zegt âomg ja ik ook, echt kutwerk heb ikâ vind ik dat prima maar als ik haar een week later zie en ze vraagt er helemaal niet meer naar of is het een beetje vergeten dat ik me kut voelde dan weet ik dat het haar in eerste instantie niets kon schelen. Maar als ze er wel naar vraagt vind ik het niet erg dat ze dat gesprek âkaapteâ omdat het haar overduidelijk wel iets kon schelen omdat ze er nu weer naar vraagt
Heb jij wel eens gedroomd dat je seks had met iemand van je tegenovergestelde seksuele voorkeur? (Als je dus niet bi/pan bent etc.)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was dat een aangename droom waardoor je er eerder voor sex met je tegenovergestelde voorkeur open zou staan?
- Het was geen aangename droom en ik zou er niet voor open staan
- Het was geen aangename droom maar ik zou er alsnog voor open staan
- Het was een aangename droom maar ik zou er niet voor open staan
- Het was een aangename droom en ik zou hierdoor er juist meer open voor staan
0 stemmers
Die optie had ik moeten meenemen ja.
Hahaha ahh. Maar dan was het te wijten aan je nervositeit, niet aan je zoenkunsten die je normaal gesproken hebt