Ik doe dit vaak denk ik
Lasagne met of zonder bechamelsaus?
- Met
- Zonder
0 stemmers
Heeeh, hoezo kiezen mensen voor zonder? Dan is ie toch niet compleet??
- Bloemkool
- Broccoli
0 stemmers
- Zuurkool
- Boerenkool
0 stemmers
- Ik vind dirty talk wel geil
- Dirty talk is niks voor mij
0 stemmers
- 1x in de maand seks is genoeg voor mij
- 2x in de maand seks is genoeg voor mij
- 1x in de week seks is genoeg voor mij
- 2/3x in de week seks is genoeg voor mij
- Elke dag of meer seks en zelfs dan is mijn honger nog niet gestild
0 stemmers
Nee grapje, ik vind het altijd vet lekker maar sommigen houden er niet van
Hahhaa ik heb bijna vier maanden geen seks meer gehad maar ik stem vrolijk op elke week hoor
Gaat ook om hoe vaak je wilt/voldoende is voor jou, niet hoeveel je werkelijk hebt bij mij is het een maand geleden en ik heb nog nooit een periode gehad waar ik elke dag seks had of zo. Betekent niet dat ik het niet wil
Even voor mezelf, zit in dubio
- Je gaat nu naar huis van je werk en plonst direct het zwembad in, maar moet dit uur wel deze week nog inhalen.
- Je zit het laatste uurtje uit met een beetje facebooken/instagrammen en hoeft het uur ook niet in te halen morgen of vrijdag.
0 stemmers
oh sorry, deze had beter in je moet kiezen gepast
Waar herken jij jezelf het meest in?
- Ik vind het leven lijden, er zijn maar af en toe leuke momenten
- Ik vind het leven een feest, er zijn maar af en toe moeilijke momenten
0 stemmers
Hmm ik vind het nogal een zwart/wit poll, iets ertussen: het leven heeft zijn diepte- en hoogtepunten. Ik vind mijn leven vaak kut, maar dat betekent niet dat ik het als een lijden zie. Maar ik zie het dan ook weer niet als een feest.
Ja hij was ook zwart wit bedoelt! Om te kijken waar mensen zich het meest in kunnen vinden. Pessimistisch versus optimistisch
1x per maand vind ik eigenlijk nog teveel Ik zou jaren zonder seks kunnen denk ik. Best wel kut, want zo houdt geeneen relatie stand.
hahaha ja moet ik niet eens voor naar de antwoorden kijken
@Memphis Wat rot, is dat al altijd zo geweest?
Geniet je niet van seks? Ik bedoel dat niet veroordelend, maar eerder als oprechte vraag van voel je geen opwinding/voelt het niet lekker daar beneden?
En ik heb ook al een paar kerels ontmoet waarvoor 1x per maand genoeg is. Hangt echt volledig van persoon tot persoon af. Iedereen is gewoon anders.
Ik had een ex waarvoor 1x per maand genoeg was, maar dat was het niet voor mij (het is vaker omgekeerd volgens mij: dat de man meer zin heeft dan de vrouw). Bij mij zorgde dat voor onzekerheid/conflict en dat werkte niet voor mij. Met dit voorbeeld bedoel ik dat er ook mannen zijn die hetzelfde hebben, alleen is het een nog groter taboe voor mannen om er voor uit te komen want ja⦠āmannen hebben altijd zin/denken elke 5 seconden aan seksā
Ahh vind dit echt heel fijn om te lezen ļø
Jamie li
Ik heb wel eens een opmerking gemaakt waar ik me later erg lullig over voelde en heb hem toen verwijderd. Het was een āgrappigeā opmerking en kreeg er best veel likes op. Ik denk nu wel beter na voordat ik leuk ga doen in het beutyblogtopic.
Al voelt Nederland nu momenteel aan als de aardkernā¦
er bestaan ook mensen die aseksueel zijn, weet niet of je daar al van gehoord hebt, maar zij voelen geen seksuele opwinding (al bestaat er ook een spectrum)