Stel je persoonlijke vraag #10

Echt dit motto is m’n leven. Dat had mijn moeder al vroeg door, toen ik ongeveer tien was en niet ophield met zeiken over het spel ‘sloper’. Drie keer mee gespeeld.

In my defense: het was een saai rotspel.

4 likes

Mijn moeder was 7 dagen jonger dan mijn vader

Hebben al die ja-stemmers op de laatste vraag dat dan tegenwoordig ook nog? Ik kan me niks voor me halen namelijk.

2 likes

Nee ik had alleen een moment als kind in mijn hoofd bij het stemmen haha

1 like

Nee ook een jeugdherinnering. Een plastic jigglypuff en togepi die niks konden. Voor 25 gulden!

4 likes

Ik heb echt een mega déja vu bij deze polls :thinking:

1 like

Ik denk even terug aan al dat dure speelgoed dat ik perse wilde hebben, maar zodra ik het had er niets meer aan vond. Speciale shout out naar mijn furby die in een kast moest worden opgesloten nadat ik ermee geflext had tijdens het kringgesprek.

6 likes

Hahahahahahahaha ok maar de Furby was ook echt een scam

2 likes

Ik mis de optie nooit. Vind rijst echt niet lekker.

DON’T HATE ME!!!

5 likes

Ik heb echt net zilvervliesrijst gekozen vanavond vanuit dat argument :joy::joy: Voel me bijna een soort ‘betrapt’ momenteel

5 likes

Ik vind het net even wat steviger en lekkerder om nasi mee te maken, maar dan bak ik het na het koken dus nog.
Witte rijst of andere rijst vind ik dan niet droog en stevig genoeg.

Voor alle andere gerechten basmatirijst, zou ik echt elke dag wel kunnen eten.

Ik heb wel altijd het idee dat ik langer een vol gevoel hou van zilvervliesrijst eigenlijk, geen idee of dat door die vezels komt maar daardoor vind ik het wel fijne rijst.

@Pendule ik doe sowieso altijd een beetje zout in het water, andere kruiden alleen voor/bij specifieke gerechten

Arborio rijst :heart: Risotto :heart:

4 likes

ik heb hier wel op gestemd want heb toevallig wat pakken bastmatirijst maar ik haat echt rijst. bah, vind ik zelf wel zonde. op risotto na dan. oh en vroeger kreeg ik wel eens van die gele rijst, ik werd instant depressief als dat op tafel kwam en mn zus ook.

Maar je zit er toch gewoon sneller vol van dus minder kcal voor een vol gevoel? Dan is het toch gezonder dan witte rijst?

Van welke groep landen slash staten zou jij het liefst een keer een Songfestival willen zien dat vergelijkbaar is met Eurovision? Je mag er maar niet 1 kiezen.

  • Alle Amerikaanse staten
  • Voormalig Sovjetlanden
  • Zuid Amerika
  • Midden Amerika
  • Azie
  • Wadden eilanden
  • Afrikaanse landen
  • De 25 kleinste landen qua inwonersaantal
  • Golfstaten
  • Alle landen waar Spaans de meest gesproken taal is
  • Great Brittain

0 stemmers

Waarom heb je dan wel zoveel rijst in huis :joy:

1 like

Als ik ‘gewoon’ rijst eet, vind ik meergranenrijst het lekkerst. Gekookt in bouillon, anders is het wel saai.

Ja ik kook het voor mn date vaak in een grote portie, dat vind ik geen probleem want het is zo klaar.

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.