Stel je persoonlijke vraag #10

haha love alle binnenzitters in dit topic :heart:

12 likes

Ja, twee keer zelfs. Beide keren onterecht. Bij de Hema ben ik de winkel uitgezet en bij de H&M moest ik mee maar achteren komen en werd ik daar ‘vastgezet’ tot ik zou bekennen. Na twee uur mocht ik weg, omdat er nergens iets te vinden was en hij geen bewijs had.

1 like

Wtf, dat laatste vind ik echt bizar. Weet je ook waarom ze jou verdachtten?

Een vriendin was eeuwig een jurk aan het passen en ik liep wat in de winkel te dralen. Ik keek bij de sieraden enz. en de beveiliger dacht dat ik oorbellen had gestolen. Omdat een kaartje oorbellen miste, maar de helft van die kaartjes mist er wel eentje.

1 like

Het liefst binnen met de gordijnen dicht maar ben nu op stedentrip in Antwerpen dus dat is ook zo zonde :face_with_thermometer:

Ik ben één keer bij de uitgang van een H&M tegengehouden. Nog altijd geen idee waarom, maar de beveiliger wilde per se mijn tas controleren. Kwam net uit de sportschool, dus veel plezier met mijn stinkende zweethanddoek.

2 likes

Een keertje bij de Claire’s met een vriendinnetje, denk dat we 12 waren ofzo, en we waren een dagje op stap met mijn ouders. Die winkel zat niet in onze eigen stad en we waren allebei gek gek op oorbellen dus dat was natuurlijk de hemel op aarde. Heel die winkel van voor tot achter in detail bekeken, en denk dat het opviel dat we overal zo lang stonden of iets want toen we weg wouden gaan werden we allebei bij de schouder gepakt, of we even mee naar achteren wouden komen. Hadden niks natuurlijk, dus konden zo weer gaan en was verder niet zoveel aan de hand. Had nog wel een grappig staartje, toen we weer naar m’n ouders gingen die ergens wat zaten te drinken kwam ik erachter dat ik daar een tasje had laten liggen. Wij weer terug met z’n allen, en toen vroeg m’n vader of die man eigenlijk wel z’n excuses aan had geboden. Had hij niet gedaan, dus eenmaal daar hebben m’n ouders nog excuses geëist van die kerel, heeft hij ook braaf gegeven :’)

24 likes

Hahah ahh dat vind ik lief van je ouders

1 like

Toen ik jonger was met een vriendinnetje. Onduidelijk waarom, volgens mij omdat we niet doorhadden dat de winkel ging sluiten? Ze dachten iig dat we wat gestolen hadden ofzo. We waren er beide van ondersteboven want we hadden niks gedaan. Haar oma had een winkel in hetzelfde winkelcentrum en heeft boos opgebeld naar die winkel waarom ze ons zonder reden zo ondervroegen. Was wel echt geschrokken.

1 like

Ben je weleens in Frankrijk geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben nooit aangehouden maar wel een super awkward moment in de Forever21. Het was echt verschrikkelijk. Ik had dus zo’n shopper mee, die hing aan mijn arm. Ik pakte op een gegeven moment een paar schoenen van een plank die best wel hoog was. En toen viel er een ander paar die met elastiek aan elkaar vastzat. Eén schoen aan de linkerkant en de andere schoen aan de rechterkant van mijn tas. Ik had teveel spullen bij me dus zat beetie te klooien. Maar uiteindelijk had ik die schoenen weer netjes teruggezet op de plank. Ik verder gewoon beetje geshopt, wat kleding gepast en ook wat dingen afgerekend. Dus ik loop die winkel uit, gaat het alarm af. Dus meteen twee bewakers erop af. Bleek het in mijn tas te zitten. Zij vroegen of ze in mijn tas mochten kijken. Dat was prima. Vonden ze dus zo’n beveiligingsding? Ik schrok me dood. Stamelde iets van… goh ja dat is zo in mn tas gevallen. Ja, tuuurlijk. Toen gingen ze alles nakijken op de bon en keken ze ook echt naar mn kleding en schoenen enzo (gelukkig een oud paar). Ze leken wel teleurgesteld dat ze niks konden vinden dus lieten ze me gaan. Ik vond het zoo gênant zo midden in die winkel.

4 likes

Ik heb het ook een keer andersom gehad.
Ik was met de kinderwagen door de zeeman gelopen. Toen ik in de volgende winkel stond kwam ik erachter dat er van alles aan de kinderwagen was blijven hangen, zeker 3 stuks kinderkleding. Dus terug naar de zeeman om het af te geven; zegt de dame achter de kassa dat ze zonder bon niets terug nemen. Ik nog een keer verhaal verteld, manager erbij, hele discussie, maar nee zonder bon nemen we echt niets terug, en het was niet de bedoeling dat ik het zomaar zou achter laten.
Na 5 min was ik het zat en ben ik maar weggeaan met de kleding.

80 likes

Ik heb een witte die ik afgelopen 2 winters heb gedragen, maar of ik dat komende winter nog ga doen moet ik nog ff bekijken

1 like

Nee ik heb schouder lang haar en een truttige kop, dus daarmee lijk ik helemaal een kakker.

7 likes

Voor de mensen die zelf taarten (etc) bakken voor verjaardagen, wat maak je het liefst?

• Appeltaart
  • Appelkruimeltaart
  • Slagroomtaart
  • Taart met fondant
  • Kwarktaart (wat voor?)
  • Cheesecake (wat voor?)
  • Monchoutaart
  • Worteltaart
  • Chocoladetaart
  • Brownies
  • Bokkepootjestaart
  • Iets anders, namelijk…

0 stemmers

Succesrecepten zijn welkom :slight_smile:

American Cheesecakes!

1 like

De brownies met dulce de leche van Laura’s bakery maak ik bijna altijd en altijd een succes. Zo lekker.

1 like

Dit is de laatste die ik gemaakt heb:

3 likes

Dit is één van mijn grote favorieten:

4 likes

Bananenbrood met chocoladestukjes en citroencake.