Stel je persoonlijke vraag #10

Hahaha ik ook!! :biggrin:

1 like

Wat was een grapje denk je?

En ging toen ook niet dat meisje posten dat ze de bus miste omdat die jongen zoveel kusjes wilde ofzo?? Hij luisterde niet ofzo. En hij kon dat toen gewoon lezen

Ik heb echt iets gemist vgm hahah.

5 likes

Dat meisje was toch wel een vaste forummer en ze zit hier mogelijk nog? Heb even niet paraat wie het was hoor, maar geloof wel iemand die aardig mee postte (wat is “een vaste forummer” eigenlijk een rare formulering).

JAHOOR heb ik weer van alles gemist.

7 likes

Nee dat was volgens mij iemand anders! Zij was best onzeker ofzo en ook over hun relatie en het leek alsof ze dat best wel erg vond. En toen zat hij ook op het forum (Plantman geloof ik) en toen krabbelde ze een beetje terug en deed ze alsof het allemaal niet zo erg was als ze eerst had laten blijken. Dat was ook zeer ongemakkelijk.

8 likes

Ohhhhhhja! Ik had niet door dat dat twee verschillende issues waren. Maar dat vond ik ook zwaar ongemakkelijk inderdaad!

1 like

Ja ze was een vaste forummer maar weet haar naam niet meer en ook niet of ze hier nog zit.

Ja iets met cactus ofzo?? Staat mij bij? Hij heette iets van plantman? Toch, of ben ik nu in de war?

1 like

Heb jij wel eens een topic gestart waar je verder niet echt in meepost?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kom er net achter dat ik het Schilder topic geopend heb, omdat ik toen een bevlieging had haha

1 like

OkĂ© rare vraag maar vinden jullie het een vorm van zelfkwelling om elke dag de Insta van een onbereikbare, leuke en bezette jongen te checken? Ik doe dat namelijk, terwijl ik weet dat dat ‘stalkerig wegzwijmelen’ nergens toe leidt. Voel me dan ook echt ongemakkelijk als ik hem in echt tegenkom.

7 likes

Ja.

1 like

Oh ik heb echt geen idee wat er allemaal achter zit hoor! Mijn huisgenoot destijds heeft een keer een avond met mij gezeten om ‘vijf’ een keer goed uit te spreken, omdat ik blijkbaar altijd ‘fijf’ zei en ook andere V-woorden met een F uitsprak. Heb dus echt alleen de uitspraak geleerd haha

Tampasta, nog zo een.

Ik raak altijd in de war als ze zeggen harde f/v want voor mij is d -v- hard omdat die trillingen maakt een de -f- niet.

1 like

Ik ben ooit het Omatopic en het show-je-laatste-boodschappentopic begonnen maar daar niet echt actief meer in.

1 like

Fiets?

Bij mij niet haha! Fiets en veertig hebben bij mij een andere F/V uitspraak
 maar dat zal per regio ook wel verschillen.

1 like

Ik breek even in, speciaal voor @ellegirltalk (toch?)

9 likes

Veer, vader, vrij spreek ik allemaal met een v uit, maar veertig inderdaad niet. Maar ik vind persoonlijk een harde f/v geen goede benaming, want ik vind niet een luider dan de andere en ik heb dus geen idee welke de harde nu is. Ik heb zelf nooit zo veel problemen gehad met het uit elkaar houden van de twee klanken, dus telkens als iemand vroeg de harde f, had ik geen idee wat ze bedoelden.

Het is een lastige klank, mijn tante schrijft mijn naam na 28 jaar nog steeds als Vrans.