Stel je persoonlijke vraag #10

Als er een snoeppot bij jou op werk staat, hoeveel eet je dan in vergelijking met collega’s?

• Niets
  • Minder
  • Gemiddeld/evenveel
  • Vaker

0 stemmers

En als er een snoeppot op een andere afdeling staat, ga je hier dan speciaal voor buurten?

• Nee nooit
  • Alleen als ik in de buurt ben
  • Ja, ook als ik geen reden heb behalve snoep

0 stemmers

Ja, dat is waar, betere bewoording zou zijn dat die verleiding elke keer aan mij wordt opgedrongen. Ik kan hier zelf absoluut niet tegen, dus ga dit het liefst zo veel mogelijk uit de weg, maar dit lukt nu niet helemaal. Al is dat natuurlijk in principe niet het probleem van de werkgever.

Ik heb hier echt een gigantische haat-liefde verhouding mee maar er wordt door mijn collega’s nogal veel gereisd en ik vind het altijd wel heel leuk als de “snack drawer” dan weer is aangevuld met koekjes uit het buitenland ofzo.

Maar inderdaad ook geen zelfbeheersing. Al ben ik wel kieskeurig, ik eet geen snoep over het algemeen want dat vind ik niet lekker. Alleen de koekjes vaak wel.

Ik kan mij wel voorstellen dat dat lastig is inderdaad. Misschien helpt het om van die snoepwortels of tomaatjes mee te nemen en dat dan te eten als je koffie/thee gaat halen? Dan heb je in ieder geval iets te eten en word je misschien minder verleid.

Oh ik vatte ‘t zo op dat ‘t beroep dat je vroeger wilde worden, ook nu doet
Vandaar @ellegirltalk haar vraag denk ik

1 like

Oh ik heb hetzelfde als @anon95960165 anders zou ik professioneel actrice zijn. Maar dat zou ik willen, hoewel mijn andere beroep (ook eentje uit het rijtje) ook heel leuk is!

2 likes

Als je het getal 40 moet uitspreken wat zeg je dan ?

• Feertig
  • Veertig

0 stemmers

Oh ja en toen gingen ze in het sekstopic (denk ik?) met elkaar praten over de seks die ze hadden gehad. Ik vond het mega awkward.

30 likes

Ja leuk altijd zulke onderonsjes :roll_eyes::joy:

1 like

Liever zoete troep dan stinkende worst als ik het letterlijk zou nemen :wink:

Haha dit is mij er echt ingedreund door mijn beste vriend :joy:
De F is wat ‘harder’ en ‘scherper’ dan de V, die wat zachter klinkt. Bij de F druk ik bijvoorbeeld iets harder met mijn tanden op mijn lip zodat de lucht iets scherper wordt uitgeblazen. Met de V druk ik dus minder hard, waardoor de lucht minder hard wordt uitgeblazen en de letter dus eigenlijk wat zachter klinkt.

Ik heb net als een idioot constant de V en F uit zitten spreken om het uit te kunnen leggen haha, ben blij dat ik alleen op kantoor zit

Ik heb m gezien, ook al een keer eerder! Begrijp net dat je het kunt zien omdat er mega zonnepanelen op zitten. Beetje zoals het werkt bij de maan.

1 like

Hhaa dit zat ik dus ook hardop te doen. Maar vind juist dat ik bij de V veel meer moeite moet doen en ook een harder geluid produceer ofzo ? :stuck_out_tongue:

Hoorde net de nieuwslezeres op de radio veertig zeggen met een duidelijk V.
40 spreek ik uit als Feertig maar veerpond dan weer als Veerpond (Feerpond klinkt heel gek). Zo hoor je het verschil wel goed.

De V is stemhebbend en de F stemloos, als je erop let kun je het verschil wel voelen bij jezelf. De V gaat meer richting een W (hoewel in de praktijk de V en F meestal hetzelfde klinken hoor).

2 likes

Deze is al eens voorbij gekomen (kon jij niet weten natuurlijk) maar ik vind het wel een toffe test.

1 like

“heb je al gezien dat hier chocola staat jumpsuit?” “Oh nee” “neem maar hoor!” “Ik neem er af ook nog 1, hiha!” " Oh nee dankje ik hoef niet ik houd niet zo van chocola " “maar deze zijn echt lekker hoor, ik neem er gewoon nog 1” ja eh je doet maar, ik kan mensen niet aan het verstand brengen dat je mij geen plezier ermee doet. Vreet die pot leeg kan mij wat schelen. Vind het alleen maar aardig bedoeld dat er zoiets staat.

1 like

Haha ja in april zeker? Ik had het mailtje met de uitslag nog.

1 like

Hahaha ja ik heb daar toen ook heel bot op gereageerd. Maar ik dacht echt, rot toch op? Het was zo raar als een soort van “koppel” dat beide op het forum gingen bespreken. @anon46421473 heeft daar toen nog een meme van gemaakt op dit forum. Ik vond het gewoon kut.

3 likes

Ik ben vooral heel blij dat het forum kort daarna verdween want die gast zat bij mij op de middelbare school en was vaak erg naar en gemeen (tegen mensen die ik ken maar ook tegen mij). Hij zat ook de eerste jaren in een groepje dat veel mensen heeft gepest. Als EGF toen niet was gestopt had ik waarschijnlijk m’n account verwijderd en een nieuwe naam genomen, voelde zo naar om erachter te komen dat zo iemand waar je slechte ervaringen mee hebt hier ook in je ‘veilige’ bubbel zit. Was wel een eye-opener dat je dus echt geen idee hebt wie er eventueel meeleest en dat je toch wel moet oppassen met wat je hier plaatst.

10 likes

Oh jezus, nou dan ben ik bij deze blij dat ik heb gezegd dat ie weg moest van het forum. Rotjong😆

2 likes