Stel je persoonlijke vraag #10

Hangt er heeeeel erg vanaf wie het is wel en wat voor gevoel ik er bij krijg.

25 likes

Oh, dat is wel leuk om te weten. Ik dacht dat het gezonder was. Niet per se qua calorieën, maar qua voedinggstoffen. Maar dat scheel dus helemaal niet veel. En er zit juist minder eiwit en meer koolhydraten in. Had ik echt nooit gedacht! Waar komt dat idee dan vandaan dat het gezonder zou zijn?

1 like

Is het niet iets met de vitamine C (ik dacht ook vitamine A maar dat staat niet in deze tabel) en dat het daarom in gebieden met ondervoeding een serieus verschil kn maken? Dat dacht ik

Is het niet omdat de glycemische lade van zoete aardappels lager is dan die van gewone aardappels, omdat ze meer vezels bevatten? Wat dus beter is voor je suikerspiegel, waar fitgirls etc. heel erg van bewust zijn?

Als iemand zin heeft om deze hele infographic te lezen:

1 like

Ik dacht dat dus ook, ben zelfs even gaan checken. Dat soort ripples heb ik (nog) niet.

3 likes

Ik vind dit zo leuk als mensen dat doen. In de winter zei een mevrouw een keer zomaar een keer tegen me: “wat heb jij een prachtige jas aan en wat staat ie je goed!” Ik kan daar dan een hele week op teren hoor :heart_eyes:

20 likes

Ik woon daar :face_with_hand_over_mouth::grin:

Hahaha, idem. Ik ben het ook gaan googelen :joy:.

1 like

Giethoorn. Daar ben ik met een uitwisseling met Duitsers geweest op de middelbare school en ik vond het geweldig haha. Oja en dan wel een bootje huren! Wij hengelden per ongeluk een dikke paling op die ontzettend stonk en hebben zo hard gegild. Maar wel leuk.

4 likes

Ik heb ETH en XRP :sunglasses:

3 likes

En ik wil nietttt gaan provincieshamen maar mocht je toevallig in de noordelijke provincies rijden dan is een trektocht van Assen naar Leeuwarden (als je er toch moet zijn) best leuk. Wij (met m’n ex) kwamen zoveel inieminie gehuchten tegen en we zeiden telkens. “Oh wow zouden hier twintigers wonen?” " Oh kijk dat huis" " oh kijk dan zouden ze hier wel een basisschool hebben?" Echt gewoon compleet echt compleet verrast. Ik weet nog steeds niet of daar jongere mensen wonen.

3 likes

Anoniem. Ik ben ook echt gefascineerd ook dat mensen bijvoorbeeld in de kop van de provincie Groningen wonen, ik vind dat heel gek want ik denk altijd dat daar niemand woont. Maar, dat is volgens mij ook zo?! Daar zit toch werkelijk niks? En ook geen aansluitend grote steden behalve een trektocht naar Groningen?

• Ik woon in de provincie Groningen boven de stad Groningen
  • Ik heb ook geen idee wie of wat daar leeft

0 stemmers

Shit ik heb hem op niet anoniem ik weetniet hoe ik dat eruit moet halen anders is de poll weer verkloot.

Met hoe veel mensen heb jij seks gehad? ANONIEM
(Het kan zijn dat ik deze vraag al eens heb gesteld, ik weet het niet meer)

• Geen, ik ben nog maagd
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • Meer dan 30 maar minder dan 50
  • Meer dan 50

0 stemmers

Seks als in neuken of telt oraal ook? Ik heb daar een heel groot verschil in dat ik nooit weet wat ik moet stemmen😬

Wat je zelf onder seks verstaat. Ik (als hetero) heb alleen de mensen meegeteld met wie ik penetratie heb gehad.

Wauw serieus? Dit klinkt echt heel wereldvreemd maar ok :’)

8 likes

:expressionless: Ja, serieus, ik kom nooit in Noord Groningen en ik had al aangegeven dat ik geen flauw idee heb hoe het daar verder zit alles boven de stad Groningen.

Ja want buiten de stad kun je niet wonen :joy:

Beetje jammer deze poll, als je alleen had willen pollen wie daar woont zou ik het snappen. Nu kan ik niet stemmen, want ik woon daar niet, maar ik ga ook niet stemmen op ‘geen idee wie of wat daar leeft’, zo denigrerend.

24 likes

Als die poll jammer is dan sluit ik hem.

Ja het is duidelijk hoor :joy: