Stel je persoonlijke vraag #10

Ik zal vast een onpopulaire mening hebben, maar oké. Ik vind de Randstad leuk voor dagjes uit, maar ik zou daar over het algemeen (om te wonen) gillend gek worden. Ben altijd blij om weer in Drenthe te zijn.

Maar Hoorn en Zaandam/Zaandijk hebben wel een speciaal plekje in mijn hart. :heart: Daar zou nog kunnen.

6 likes

Nouja, dat impliceerde diegene er wel mee.

Ik heb les gehad van Ridder Graniet. Hij was docent maatschappijleer bij mij op school. Op een gegeven moment werd hij een beetje boos, dus toen zei een van mijn bijdehantere medeleerlingen: “Pak je zwaard, Ridder Graniet”. Kon hij op dat moment niet zo waarderen geloof ik.

32 likes

Aww, ik vind zoiets zo vervelend om te lezen. Je voelt je ook niet echt fijn de afgelopen dagen he? Denk dat dat misschien je gedachtes ook negatiever maakt. Ik denk dat een compliment dat iemand je mooi vindt, niks zegt over wat ze vinden zonder make up en dat het absoluut een compliment is. En dat ze het zeggen omdat het anders dan anders is. En je hebt je make up dan goed gedaan. Je gezicht is hetzelfde en dus mooi.

7 likes

Ik ben aan het bij lezen, dus sorry voor deze zéér late reactie. Maar een (mannelijke) collega van mij was qua uiterlijk dus door een klant ooit vergeleken met een alien :worried: Vonden we echt niet kunnen + hij lijkt er ook helemaal niet op

Of nou ja, meer Zaandam van vroeger (mijn vader komt daar ook vandaan). :sweat_smile:

1 like

Door dit forum weet ik ook dat er zoiets bestaat als “de Westfriese puber jongen” ik had dit anders nooit geweten en best regelmatig denk ik aan die beschrijving terug. Ik moet echt een keer naar west Friesland. Die moest wachten op een koeienoversteek ofzo. Geweldig.

Ben jij wel eens in West Friesland geweest?

• Nee wat is dat?
  • Ja
  • Ja want ik woon er
  • Af en toe
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik heb ja gestemd maar ik weetniet eens wat onder west Friesland valt. Alkmaar en Den Helder niet toch?

1 like

Ik hang het meestal een paar uur buiten of voor een open raam en hang/leg het dan weer terug in de kast, soms leg ik het ook op een stoel.

Oh, het is niet West-Friesland als in het westen van Friesland? :joy: Ik dacht aan Harlingen, Zurich etc.

2 likes

Ik heb geen idee! Ik weet toevallig alleen dat Medemblik onder west Friesland valt en daarmee houd het op haha.

Zo’n beetje de driehoek Hoorn, Enkhuizen, Medemblik is West-Friesland.
@Hinkje

5 likes

Huh Zurich NL? Ik wilde zeggen huh dat ligt toch in Duitsland, maar het is zelfs Zwitserland :joy:

3 likes

Zürich ligt in Zwitserland, ja, maar er is ook een dorp in Friesland dat Zurich heet, vlakbij de Afsluitdijk.

2 likes

Wat een teleurstelling als dat uiteindelijk je surpriseme reis blijkt te zijn.

Verder ben ik dol op Nederland. Iemand nog een shoutout voor deurpen en stadjes die vanaf Rotterdam makkelijk te doen zijn met de auto voor een dagtripje?

12 likes

Misschien kunnen we een topic maken? Of is die er al

Met leuke plekken (al dan niet in de natuur) buiten de randstad ofzo

5 likes

In Drenthe wordt elke 2 jaar Into Nature (www.intonature.net) georganiseerd, wat een soort grote expositie is in de Drentse natuur en waar je via wandel- of fietsroutes langs allemaal kunstwerken komt. De volgende is in de zomer van 2020

6 likes

Als een vreemd je in het openbaar een compliment maakt, wat niet vulgair is (iets als: wat zie je er mooi uit oid), hoe reageer je dan meestal?

• Ik negeer het, ik vind het ongepast dat een vreemde ongevraagd een opmerking maakt
  • Ik negeer het, maar ik vind het niet vervelend
  • Ik zeg iets aardigs terug (bijvoorbeeld, dank je wel)
  • Ik zeg iets onaardigs terug. Het is ongepast dat hij een opmerking maakt.

0 stemmers

Lief! Helpt me weer een beetje te realiseren. :heart: