Stel je persoonlijke vraag #10

Ja want buiten de stad kun je niet wonen :joy:

Beetje jammer deze poll, als je alleen had willen pollen wie daar woont zou ik het snappen. Nu kan ik niet stemmen, want ik woon daar niet, maar ik ga ook niet stemmen op ‘geen idee wie of wat daar leeft’, zo denigrerend.

24 likes

Als die poll jammer is dan sluit ik hem.

Dit is in Noord-Groningen! in Pieterburen: https://www.zeehondencentrum.nl/

Wist ik eigenlijk ook niet, maar er is dus vast meer te beleven dan je denkt :wink:

3 likes

Ja het is duidelijk hoor :joy:

Dat is behoorlijk heteronormatief, want seks tussen twee mensen zonder piemel zou dan nooit seks zijn? Mijn antwoord is niet alleen op penetratie gebaseerd iig.

10 likes

Alsof er in Nederland nog een plek bestaat waar niemand woont :stuck_out_tongue: .
Op de razende bol na dan.

2 likes

Van mij hoeft dat niet hoor.

In Noord Groningen heb je trouwens ook Delfzijl. Zeker geen bruisende plek, maar volgens mij wonen er nog aardig wat mensen.

1 like

Wauw, en natuurlijk sukkel weet ik dat er dorpjes en gehuchten zitten. Sjonge jonge

Oh ja daar had ik nog niet eens over nagedacht

Oh ja true! Ik pas het aan!

2 likes

Fijn!

1 like

Dat had ik blijkbaar idd moeten doen, ik wist niet dat het zo serieus werd opgevat. Als ik zeg “er zit niks boven Groningen” bedoel ik niet letterlijk dat er niks zit.

1 like

Ik vind oraal ook tellen. Maar ik heb zelf met alle mensen waarmee ik oraal heb gedaan ook seks gehad. Ben benieuwd of je oraal met meer mensen hebt gedaan? Vind dat zelf vaak intiemer dan penetratie.

Ja ik heb vaginisme gehad dus penetratie is voor mij tot mijn 20e geen optie geweest. Dus dan deden we het oraal :eyes:

3 likes

Pak jij je koffer volledig uit als je op reis bent, waarbij je koffer dus helemaal leeg is en je alles in de kasten van je accommodatie (hotel, huisje, etc.) hebt gelegd?
Ik heb dat nl. nog nooit gedaan, bedenk ik net. Mijn koffer ligt altijd open en ik neem eruit wat ik nodig heb.

• Ja
  • Nee
  • Enkel als ik ergens langer dan x (bv. 3) dagen ben.

0 stemmers

Ik slaap dus nooit 1 week op dezelfde plek en volgens mij krijg ik daardoor ook meer angstige dromen. Als ik “wakker word” in paniek en angst dan gaat mijn date zetten. " It’s ok it’s it’s it’s ok it’s ok". Omdat ik dan ook gek ga trappen etc. Ik weet niet meer waar ik het liefst slaap eigenlijk.

en het vervolgens zelf verpesten he :yum:

5 likes

Ohh shit ik kijk verkeerd, nee verkeerd beschuldigd inderdaad, verwarde je avatar met @Yellow

2 likes

Ik verwar mezelf ook altijd met @midheavenmoon :joy:

4 likes

Hmm, maar op zoek naar een andere denk ik

1 like