Stel je persoonlijke vraag #10

in polls ben ik altijd in de war met @morale en @Suvi ! Maar wel een prachtige houtsnede dus snap dat hij populair is als avatar.

2 likes

Ik ben nu wel benieuwd of je het dialect of het accent bedoelt
 :stuck_out_tongue:
Want waarom zouden ze in Groningen iemand uit Heerlen niet verstaan als die persoon ABN met een accent spreekt? :stuck_out_tongue:

Ik heb een tijdje op een middelbare school in Leeuwarden gewerkt waar scholieren van Ameland naartoe kwamen. Op Ameland kun je je vmbo diploma halen en als je ‘meer’ kan, ga je daarna door naar de havo in (bijvoorbeeld) Leeuwarden. Die scholieren woonden op kamers (een paar meiden woonden dan bijvoorbeeld op kamers bij hun oudere studerende zussen in een huis) of in de kost bij een gastgezin. Op vrijdagmiddag pakten ze dan de boot terug naar het eiland om hun ouders weer te zien in de weekenden!

4 likes

Nee hoor, zeker niet erg! Maar voor de verwarring is het wel handig haha. Denk best vaak huh dit heb ik niet gezegd en dat het kwartje dan pas valt

1 like

Hahah ooh dat maakt niet uit hoor! :blush:

1 like

Ik wil hier even een toelichting aan geven “omg wat is dat! " " IEEEEEWWWUL een VIS?” “gooi erop hij gaat dood hoor!” “Ja misschien niet op de rand”. GOOI AUB DAT BEEST WEG! " Met allerlei gekrijs . Zij hadden een bootje voor ons gehuurd voor 3 uur ofzo. Dat was net iets teveel voor stadsmenschen.

Ik zou een buffer houden voor een onverwachte, grote uitgave en de rest steken in extra aflossing van de hypotheek, denk ik.

1 like

Alkmaar wel, Den Helder niet.

Alles wat binnen de Westfriese omringdijk ligt:

5 likes

Maar ook weer niet heel Alkmaar, om het extra verwarrend te maken.

3 likes

Dankjewel! Hier heb ik zegmaar wel echt wat aan voordat een of ander ouder persoon over “west Friesland” oid begint. En als je zegt dat je eigenlijk maar gewoon in de randstad ofzo bent geboren heb ik het gevoel dat ze teleurgesteld zijn op al die mensen haha

1 like

Ik heb dus geen idee. Heb dat nooit bijgehouden, kom met een snel rondje rond de 25, maar heb er sowieso wel een paar vergeten denk ik. Maar of ik er 3 of 10 ben vergeten?

En ondergoed/sokken?

1 like

Haha omg 750+, ik wil echt maar een paar kledingstukken waar ik heel blij mee ben. Ben mijn kast de laatste tijd zeer aan het uitdunnen en heb het laatste jaar op een vintage jasje na niks gekocht, alleen een aantal dingen zelf gemaakt. En dat voelt zoooveeel chiller dan zoveel dingen hebben die het allemaal net niet zijn, en ik ook helemaal niet nodig heb.

4 likes

Ik kan wel het huis van mijn ouders aanwijzen hier,maar het zit niet in West-Friesland :stuck_out_tongue: wat ik gek vind want het ligt dichter bij Friesland.

Misschien een beetje een rare vraag maar heb jij haren op de achterkant van jouw bovenbenen? Wij hebben hier laatst met de zaklamp functie van m’n mobiel erop geschenen en toen ontdekten we toch wel degelijk enkele haren. Maar echt een enkele paar haarsprieten.

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Volgens mij wel een beetje

0 stemmers

Het is ook natuurlijk helemaal niet boeiend maar mn laatste ex vroeg meerdere keren of dat eigenlijk wel normaal was om, dus in mijn geval daar geen haargroei te hebben. Ik zou ook echt het niet scheren daar hoor. En ik zit niet meer op een teamsport, ga niet naar een sauna etc, en ik vroeg me dat ineens af. Ik lig namelijk met blote benen op m’n bed nu.

1 like

ja echt een hoop en ze zijn echt bijna zwart?!?! terwijl de haren aan de voorkant van m’n bovenbenen veel lichter en dus minder opvallend zijn.

2 likes

Ik word agressief van mensen die commentaar moeten leveren op hoe ik mijn ijsje eet. Ik bijt dus, waterijs maar ook softijs/schepijs bijt/hap/lik ik soort half af. Ik word echt misselijk van mensen die hun ijsje echt zo aflikken met van die lange halen, dat ijsje zo rond. Blegg.

6 likes

Ik zie hierbij echt SpongeBob voor me die met zo’n lange tong om het hele ijsje gaat en daarbij spettert.

Maar aan de andere kant kan ik het ook weer niet handelen als ik iemand dus in een ijsje zie bijten. Kan er niks aan doen. Krijg dan bijna mee een brainfreeze.

1 like

Heb jij dit jaar wild geplast?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Anders

0 stemmers