Jij bent echt grappig en stoer en knap hoe je dit handelt
Stel je hebt minimaal 5 jaar je rijbewijs en je gaat met de auto naar een feestje/verjaardag/restaurant/iets, dan …
- Drink ik niks
- Drink ik precies te toegestane hoeveelheid
- Drink ik gerust een of twee biertjes/wijntjes
- Anders
0 stemmers
Haha ergens na mn 12de was het klaar denk ik. Alleen Costa en Volle Maan gezien. Volgens mij heeft mn moeder allebei de films een keer gekocht toen ik ziek was.
Vooral het moment dat er over Simone Kleinsma wordt gezegd dat ze een milf is staat in mijn geheugen gegrift.
Niet stom voelen, kijk wat er in mijn kamer bij mijn ouders hangt (ik hoop dat ik een foto op cloud kan vinden, ga nu zoeken):
Ik heb helaas geen betere foto dan dit, maar het is de Franse filmposter van Stalker, haha! En ik was heel fan van Tarkovsky en heb zelfs mijn ex overtuigd om zijn bachelorscriptie over hem te schrijven, dus ik word blij van je poll ok!
Best wel een moeilijke vraag! Als ik zeker weet dat ik het niet wil houden, zou ik het ergens gemeen vinden om het te vertellen. Hij kan er dan namelijk totaal niets over mee beslissen terwijl het eigenlijk ook zijn kind is… dus dan lijkt het me beter voor hem om helemaal niet te weten.
Op insta wel maar vind ik niet echt vloggen.
Zou denk ik echt aan m’n band met die persoon liggen. Als ik ‘m goed ken en we hebben een goede ‘relatie’ dan zou ik het wel zeggen, idd wat @grace zegt omdat het niet alleen jouw verantwoordelijkheid moet zijn. Maar als ik diegene niet goed zou kennen zou ik meer leunen op de sisterhood haha en het aan vriendinnen en m’n moeder enzo vertellen en de man in kwestie er buiten laten. Kans dat ie er alleen maar drama over schopt terwijl je denkt ‘my body my choice’
Als je naar de wc bent gegaan en als afgeveegd hebt, spoel je dan eerst door of doe je eerst je broek weer aan?
Bij poepen:
- Eerst doorspoelen, dan broek omhoog
- Eerst broek omhoog, dan doorspoelen
0 stemmers
Bij plassen
- Eerst doorspoelen, dan broek omhoog
- Eerst broek omhoog, dan doorspoelen
0 stemmers
Ik wil een poll maken met vragen als “hoe vaak verschoon jij je bed” “hoevaak stofzuig jij je huis” “hoevaak dweil jij”
- Ja, interessant/leuk!
- Ja hoor, kun je doen
- Nee, is al mega vaak voorgekomen
- Nee, vind ik saai/niet interessant
- Ipv deze poll te maken had je ook gewoon de poll met die vragen kunnen maken
0 stemmers
Heb jij een kledingstuk wat je nooit aankan?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Neen
0 stemmers
Zo ja, wat is dit voor kledingstuk?
- Jurk
- Rok
- Blouse
- Jumpsuit
- Lange broek
- Korte broek
- Schoenen
- Jasje
- Anders
0 stemmers
Ik heb dus al jaren een lange, lichtblauwe chiffon avondjurk, uit de sale van mango. Prachtig ding, maar letterlijk nooit een gelegenheid gehad waar ik hem heb kunnen dragen?
Met een pizzaschaar
ik zat net in de film en een man naast me was echt ontzettend aan het ruften, 2 uur lang. Mensen achter me hadden nogal commentaar en hebben meermaals gezegd hoe asociaal het is en dat je dan niet naar de film goed gaan. Wat vinden jullie?
- ja naar de film gaan terwijl je elke 10 minuten een stinkbom moet laten is aso
- Nee moet gewoon kunnen
0 stemmers
Ik snij een pizza niet in punten. Vind dat echt kut eten
Ja ik zat er naast, ik weet 90% zeker dat hij het was want ik hoorde ook de hele tijd zijn darmen piepen en rommelen
maar ik was ook bang ja dat men dacht dat ik het was dus heb een paar keer ~semi opvallend~ m’n neus bedekt haha
“Plast én Ruft overal”
Ik wist zonder goed naar de avatar te kijken wie dit gestemd had.
Hahahahah fuck ik wist niet dat ik solo was in deze