Stel je persoonlijke vraag #10

Voor iedereen die dagelijks een bril draagt:

Je gaat twee weken op vakantie binnen Europa. Neem je een reservebril mee?

• Ja, ik neem een reservebril mee
  • Nee, ik neem extra lenzen mee
  • Nee, ik neem niks reserve mee
  • Anders, namelijk
  • Ik heb een bril nodig want ik heb toch per ongeluk gestemd terwijl ik geen bril draag dus ik ga nu naar de opticien.

0 stemmers

Ik wil in mijn grotemensenhuis geen televisie, maar wel een droger.

2 likes

Ik gebruik de droger 2x in de week voor handdoeken en beddengoed. Verder eigenlijk niet. Kleding etc hang ik gewoon op

2 likes

Nooit geen droger gehad tot dat ik een baby peuter kreeg. Life saver. Maar gebruik hem alleen voor ondergoed/beddengoed en handdoeken met slecht weer.

Vaker zestien twintig.

@kika jij had toch eerst een forumnaam met 87 erin? Ging er toen altijd vanuit dat dat je geboortejaar was😅

3 likes

Op papier snap ik dat wel, maar in een gesprek zou ik dat wel gek vinden
afbeelding

2 likes

Vind het zelf juist heel logisch!

Haha, 89 zelfs :grimacing:. Die had ik op EGF omdat ik me daar toen eigenlijk te oud voelde voor het forum, en dus maar net deed of ik jonger was. Heb die naam toen ook meegenomen naar hier, maar kwam er toen achter dat ik lang niet de enige oude zak was hier, dus heb toen het getal laten verwijderen.

21 likes

Ik kwam net deze advertentie tegen. En ik vind deze vrouw net lijken op Rihanna op haar Amy Winehouses.

• Ik zie die gelijkenis wel
  • Ik zie de gelijkenis niet
  • Anders. Ik vind deze vrouw wel op Riri lijken maar de make up en outfit juist niet op Amy.
  • Anders. Ik vind deze vrouw niet op Rihanna lijken maar de lewk wel Huiswijnerig.

0 stemmers

omg het forumgeheugen strikes again

10 likes

Ik ben de laatste tijd eigenlijk heel gelukkig maar ook toch steeds een beetje verdrietig, heb dit nog nooit gehad, herkennen jullie dit?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ik heb dit nog erger met make-up uitzoeken. Dan eindig ik oa. met 3 verschillende smokey eyes en 5 kleuren foundation verspreid over mijn hele gezicht.

10 likes

Ik heb een week of 2 geleden een bak ijs gekocht a la ben en jerry daar wat van gegeten en toen weer in de vriezer gedaan. Kan ik dat nog eten? Deksel is goed afgesloten.

• Nee
  • Ja
  • Anders

0 stemmers

Wow hier heb ik dus echt nog nooit aan gedacht bij ijs. Dat blijft zowat eeuwig goed toch haha

24 likes

Ik heb altijd m’n zonnebril op sterkte mee, dus in het ergste geval kan ik me daar nog wel mee redden. En soms neem ik ook lenzen mee, maar die kan ik geen volledige dagen inhouden, dus het zou sowieso nogal behelpen zijn.

1 like

• Barbapapa
  • Barbamama
  • Barbabee
  • Barbalala
  • Barbabientje
  • Barbabob
  • Barbabella
  • Barbabenno
  • Barbaborre
  • Wie???

0 stemmers

Reminder:

Bij dit soort polls voel ik me altijd een cultuurbarbaar omdat ik überhaupt nog nooit van deze films heb gehoord.

10 likes

Cultuurbarbapapa? @Xiomara

50 likes

Ben jij nu verkouden/ben jij afgelopen maand verkouden geweest?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers