Stel je persoonlijke vraag #10

Lion king heeft een leeftijd. En die is niet voor alle leeftijden. Pathé controleer hier ook streng op dus snap niet dat het kind toegelaten werd.

1 like

Was gewoon bij Pathé hoor. Heb daar vaker gezeten bij films met leeftijdsrestrictie waar kleine kinderen in de zaal zaten. Valt dus wel mee met hoe streng hier gecontroleerd wordt!

Mmh apart.
Vind overigens ook niet dat Pathé daar verantwoordelijk voor is.

Tis altijd nog de eindverantwoordelijk voor de ouders.

Ik vind het wel een slechte move van die ouder in kwestie.

1 like

Ja ik vond het ook zo zielig voor dat kind. Nu heb ik zelf geen kinderen en verder weinig verstand van bedtijden, maar hoorde dat kind niet allang op bed te liggen? Die film was pas na half twaalf klaar!

Ik zelf ben wel moeder en een kind van die leeftijd (hoort) dan wel op bed te liggen ja.

Die van mij ligt ook niet altijd om 8 erop ivm verjaardagen of uiteten. Maar bios zo laat nee…?

Misschien hadden ze een kind die elke avond moeilijk in slaap kan vallen en altijd laat naar bed gaat maar dan nog, lijkt bios mij geen top idee.

De film zelf vond ik persoonlijk ook echt wel spannend. Laat staan voor zo kindje. Erm

2 likes

Haha deze zou het goed doen in het ‘ben ik de enige die…’ topic

Blijkbaar is er naast het benen wassen weer een nieuwe controverse over het dragen van ondergoed.

Dus: hoe vaak verwissel jij je onderbroek (of andere variant)?
Anoniem.

  • Elke dag, geen uitzondering
  • Elke dag, heel soms een uitzondering
  • Om de dag
  • Minder vaak dan om de dag
  • Ik ben altijd commando

0 stemmers

Mijn oppasgezin had het op de vierde verdieping en ik deed daar vaak de was ook. Nou als je van traplopen houd is het handig maar verder :persevere:ik was altijd aan het heen en weer slepen met de was. Vooral als ze was gewoon beneden hadden liggen wat direct moest uitgewassen worden (5 jonge kinderen). Echt zo’n trektocht weer.

Onderzoek uit Amerika:


Waarin blijkt dat 45% twee dagen of langer draagt en 13% daarvan een week :stuck_out_tongue:

Ik ook, maar dan overdag een string en s nachts een gewone onderbroek of hipster.

2 likes

Op vakantie ben ik lui hoor. Als ik de hele dag in bikini loop, kan ik best 2 nachten achter elkaar dezelfde aantrekken. Of als ik ben vergeten te wassen :see_no_evil: maar dan ga ik wel meteen wassen.

Vaker dan 1x per dag, ik heb vaak ondergoed voor overdag en ondergoed voor snachts

1 like

Het is heel zielig voor de konijnen want ze zijn dan echt prooidieren :persevere: Ik zou mijn hond proberen aan te leren dat hij er niet achter aan mag rennen. Weet dat het bij sommige rassen heel lastig kan zijn maar ik wil sowieso niet dat mijn hond zomaar achter al het wild aanrent, super gevaarlijk…

2 likes

aah als het niet je eigen hond is, dan is dat wel lastig inderdaad! Wij hebben thuis zelf konijnen en mijn hond wil er inderdaad ook altijd mee spelen maar ik zie dan wel dat ze echt bang zijn :see_no_evil:
Ze zijn gelukkig eigenlijk wel altijd sneller dus dat scheelt gelukkig haha Maar ik zou zelf ook aanlijnen dan of ergens anders heen gaan!

1 like

Ga er morgen zelf een bakken denk ik :grimacing:

5 likes

Laatste 2x heb ik ‘m volgens dit recept gebakken, die was erg lekker geworden:

4 likes

Ik heb het één keer gegeten op een verjaardag en ik vond het erg onsmakelijk. Alsof je gewoon een avondprak van wortels in de vorm van gebak krijgt, terwijl je iets verwacht dat toch wel enigszins zoet is…

3 likes

Ja!

Misschien toch nog een kans geven dan…? :thinking:

Anders: je hond trainen

Da’s lastiger, maar je kunt m dan wel een beetje trainen denk ik.