Stel je persoonlijke vraag #10

Ik vind het een beetje inherent zijn aan konijn zijn dat een konijn soms opgejaagd wordt.
Zijn er echt zoveel mensen hun hond aan blijven lijnen in een losloopgebied omdat dat anders zielig is voor de konijnen? Ik vind het gewoon natuur dat de konijnen af en toe moeten rennen. Vind het veel zieliger om honden zo te beperken dat ze niet meer kunnen rennen en jagen. De meeste honden krijgen al veel te weinig beweging, vind ik veel zieliger.

20 likes

Ah nee ik vond het niet vervelend hoor! Maar wel verwarrend. Ook mooi deze inderdaad :heart_eyes:

Als ik in de sportschool ben, en ik zie een meisje van top tot teen in een matchend pastelkleurig gymshark setje, dan denk ik automatisch dat ze niet aardig is en alleen maar daar is om aandacht te trekken. Maaaarrr ik heb het idee dat sommige van die leggings wel flatteren. Ik zou nooit in een matchend gymshark pakje lopen, maar ik heb net wel naar de leggings gekeken. Ik vind ze wel vrij duur en ik hoop dat er hier wat mensen zijn die me kunnen helpen.

Loop jij in een matchend gymshark pakje?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Geintje, maar heb je ervaring met gymshark leggings?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Voor de mensen die er ervaring mee hebben, vind je de kwaliteit van de leggings goed?

  • ja
  • nee
  • Ik draag geen gymshark/sport niet/heb geen benen, maar wilde wel klikken.

0 stemmers

Beter dan andere sport leggings?

  • ja
  • nee

0 stemmers

Nee maar wij groeien ze zelf binnen!
Nooit over nagedacht maar zou het wel doen denk ik als ze uit de supermarkt komen (zo’n los plantje dan)

Als ik weet dat ik toch nog naar de winkel moet, dan eet ik ze wel op. Maar als ik er nog speciaal voor terug moet dan niet denk ik

1 like

Groeit als een tierelier, maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend Plantenwetenschap gestudeerd heeft en er allemaal optimaliserende truuken mee uithaalt. Weet niet of het ook werkt zonder speciaal licht etc.
Maar ze zeggen hier dat het kan:
http://moestuinbeginnen.nl/munt-binnen-kweken/

5 likes

Haha ik heb letterlijk geen enkele film gezien

12 likes

Op mijn opleiding moesten we Pul Fiction scène voor scène beschrijven, inclusief camera- en lichtinstellingen. Kan die film echt niet meer zien.:nauseated_face:

2 likes

19 likes

Heb je ook alweer zin in kerst? :heart_eyes:

  • Jaaa!
  • Nee flikker op met je kerst

0 stemmers

als je het een keer wil proberen: er staan veel namaak gymshark leggings op aliexpress voor iets van 13 euro, zijn best goed. Volgens mij staan er meerdere linkjes in het aliexpress/chinese webshop topic

1 like

Eindelijk een filmpoll waar ik iets mee kan! :joy:

1 like

Ik heb het even nagevraagd:

  • Onder een paarse (LED)lamp zetten (weet niet waar je die kan kopen, hij bouwt ze zelf)
  • Je kan een beetje vermiculiet door de aarde doen maar dat hoeft niet per se zei hij
    En de topper:
  • Wij hebben een aquarium met vissen, waarvan hij elke week de helft van het water er uit haalt en ververst. Dat water gaat bij de plantjes en zit vol met vissenpoep en andere voedingsstoffen. Maar dat kun je moeilijk nadoen zonder aquarium haha
4 likes

En dan vooral omdat ik dan lekker 1,5 week vrij heb.

1 like

Omg ik heb 0 van deze films gezien, schaam me daar wel voor

1 like

Ik vind zulke vragen altijd lastig :stuck_out_tongue: Ik lust het wel (ik lust alles), maar ik vind het niet lekker dus hoef het niet.

1 like

hahaha, deze lijstjes schreeuwen wel een beetje ‘ik ben artsy-fartsy’ of ben ik dan een bitch? Ja oké dan ben ik een bitch, ik denk dat ik gewoon een beetje jaloers ben @Vincent

Ik dacht dat ik ook een filmliefhebber was maar ik kan verrassend weinig aanklikken :frown:

27 likes

Hahaha dit staat heel intellectueel maar ik kijk gewoon bijna nooit films. Wel veel series.

5 likes

Haha ja same, ik kijk echt heeeeel weinig films. Sowieso nog geen 10 dit jaar (terwijl ik in januari wel een haryrp otter marathon gedaan heb). Toen ik nog in Amsterdam woonde ging ik nog wel eens naar de bioscoop, maar thuis films kijken doe ik gewoon nooit en waar ik nu woon draait maar weinig leuks in de bios vind ik.

Ik heb echt in een maand heel big bang theory gekeken. Dat is echt heel veel uur. En een keer in een dag een heel seizoen van temptation island. Waar is mijn rem??

3 likes