Stel je persoonlijke vraag #10

Bijna satisfying, wit klopt toch voor geen meter?

6 likes

Oh inderdaad! Maar de kleuren daaronder zijn wel heel fijn om te zien.

2 likes

Jezus wat kak. Ik heb eerst roze gedaan. Daarna blauw. En nu weer roze, maar als ik tussen de roze avatars sta. Dan pas ik er niet echt tussen. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Voor het eerst ooit heb ik zonder iets geslapen. Lukt me normaal nooit. Alleen werd ik om 3 uur helemaal zwetend wakker omdat mijn kamer 34 graden bleek te zijn. Toen heb ik een theedoek nat gemaakt en heb ik die over me heen gelegd. Vast niet de beste oplossing, maar werkte prima want heb tot net geslapen :no_mouth:

3 likes

Precies dit heb ik dus ook nu! Ben 1,5 maand geleden ongesteld geweest (zit wel aan de pil). Hopen dat het snel over gaat :weary:

Heb nu zwart gedaan. Ben er alleen nog steeds niet tevreden over haha. Keuze stress.

1 like

Hoor ik wel bij wit? Of bruin? Ik heb echt geen idee.

Bruin
@Saturnus ik vind jou ook oranje

3 likes

Ik hou wel van paars!

Ik heb mn stem aangepast jongens sorry voor de frustraties die ik heb opgeleverd xxx

7 likes

Heb nu oranje gedaan. Valt toch meer op dan zwart. :grimacing:

@Eddie haha. Ja neem het te serieus of te perfectionistisch qua gedachten. En dan ga ik twijfelen en wil het liefste dat ik ƩƩn kleur avatar had. Hoefde ik niet zo te twijfelen. :rofl:

1 like

Heb jij weleens geslapen tijdens werk? (En dan niet dat je slaapdienst had ofzo.)

• Ja, ze noemen mij ook wel queen of jobnaps
  • Nee, ik ben immer een noeste arbeider
  • Misschien een keer heel even per ongeluk geknikkebold

0 stemmers

Nee, maar dat is eigenlijk meer omdat ik niet kan slapen buiten een bed. Ik lummel vaak genoeg hoor.

2 likes

Voor mij is hij rood :’) @monkeyslut

3 likes

ā€œTjarendahmā€

Klinkt als een berg uit Lord of the Rings

7 likes

Geknikkebold. Dat was echt erg. Ik moest turven hoe snel personeel iets deed (er was commentaar van hogeraf dat ze te lang de tijd namen voor bepaalde procedures) maar soms was een onderdeel al afgevinkt en moest ik dus een half uur of langer beetje voor me uit zitten staren tot ze naar het volgende onderdeel overgingen. En toen viel ik in slaap :’)

4 likes

Ja, maar ik zorg dat niemand het ziet behalve de collega met wie ik mijn kantoor deel. En die slaapt zelf soms ook. Echt heel veel mensen vallen wel eens even in slaap bij ons aangezien bijna iedereen chronisch oververmoeid is.

Haha. En had iemand het gezien?

Ik had iets van 8 jaar geleden een saai baantje waarbij de baas rustig elke middag na de lunch even zijn benen languit op het bureau legde en zijn ogen dicht deed, geen enkele shame in his game.

Bij datzelfde baantje had ik meestal zo tegen half 12 een enorme inkakker, dan ging ik even naar de wc, ging voorover hangen en legde mijn hoofd op mijn knieĆ«n en dan ging ik zo even een mini’dutje’ doen. Ik zette dan de wekker van m’n telefoon 7 minuten later haha. Ik dacht ja, sommige mensen zitten wel een kwartier te schijten, kan ik best m’n ogen even dicht doen hier.

@Berlijn, lijkt me inderdaad geen heel gezonde werkomgeving!

15 likes

Haha ik vind dat sommige echt een TOTAAL andere kleur hebben gekozen dan wat ik erin zie.

1 like

Ohhh jongens nu begin ik ook mijn kleur te betwijfelen. Had op ā€˜zwart’ gestemd maar misschien is het meer rood of paars?:thinking:

Ik wist het ook niet hoor, roze of blauw. Heb maar blauw gedaan.