Stel je persoonlijke vraag #10

En ik nu ook! @ellegirltalk vindt mij rood maar ik vind mezelf meer bruin eigenlijk.

1 like

Ik vind mezelf eigenlijk niet zo goed bij een categorie passen want ik vind mezelf te wit om me bij oranje te zetten maar ook te fleurig voor wit :sweat_smile:

Ik vind jou wel oranje! Ben ik roze? Ik weet het niet zo goed.

Ik vond het ook moeilijk kiezen bij de kleurenpoll! :sweat_smile: Heb uiteindelijk geel gedaan omdat die het meest in het midden zit

Wat vinden jullie van mijn afbeelding? moet ik verhuizen naar grijs ? :wink:

Paars vind ik.

1 like

Ik heb 9/10 altijd gelijk. En ik heb sowieso altijd gelijk itt mijn man. Met hem heb ik de meeste meningsverschillen. Ruzies eigenlijk niet.

2 likes

Voor mij gaan meningsverschillen meestal niet over gelijk hebben maar over communicatie. Er achter komen waarom je allebei een andere mening hebt. Heeft (bij mij) vaak niets te maken met wie het feitelijk juist heeft maar meer met je verplaatsen in de ander. En dan kunnen twee verschillende meningen prima naast elkaar bestaan zonder dat er iemand gelijk hoeft te hebben.

6 likes

hahaha echt? ik twijfelde tussen wit en grijs :joy:

@Infidel
@Zemraluani
Haha grappig hoe verschillend jullie staan qua standpunt in deze.
Ik snap beiden wel. @Infidel heel correct en empatisch @Zemraluani meer een reactie vanuit emotie (moet ook kunnen)

Ik begin in discussies altijd over hoe ik me voel, of ik overdrijf heel erg. En mijn vriend is altijd van de feiten en kan er niet tegen beschuldigd te worden van iets. Dus wij kunnen niet zo goed discusseren. meestal ben ik op zoek naar de juiste woorden om te omschrijven hoe ik me voel of een uitleg te geven door middel van voorbeelden en hij is heel hard en bot en komt dan met letterlijke feiten en dan breek ik en hebben we zoiets van laat maar zitten.

1 like

Ik zou bij jou eerder grijs zeggen? Of misschien blauw

6 likes

Voor de grap even dit geprobeerd: https://matkl.github.io/average-color/

10 likes

Ik vind @zwaardvis ook meer wit trouwens haha

3 likes

Is dit een associatie van mijn avatar met je mening over mij? :joy:
Ik dacht geel of anders groen/blauw, maar paars is zo’n klein stukje dat ik die niet overwoog haha

1 like

haha mijn zusje pestte mij vroeger met mijn ‘Griekse voet’.
(Wat een te elitair pestonderwerp trouwens voor een kind van 10, nu ik er zo over denk)
Maar ik vind het wel elegant staan.

4 likes

Mijn average is ook een vieze bruinkleur haha

Ik dacht even dat hij de meestvoorkomende zou doen, maar als hij ze mengt is bruin wel logisch :’)

7 likes

Ik denk dat bedoeld wordt dat de f-klank ‘hard’ klinkt en de v-klank ‘zacht’.

Ik kan het wel, maar ik ben blij dat het op dit moment niet nodig is

7 likes

Ja, maar alleen omdat ik op stage in de airco zit.
edit: en mijn huis te doen is hier, ik hoorde van m’n onderhuurder in Amsterdam dat het 39 graden was binnen in mijn hui sdaar
 Dan had ik niet gefunctioneerd haha

2 likes

ik ben meer een beetje bruinig haha

2 likes