Stel je persoonlijke vraag #10

Of: hoor ik nou een putje borrelen? :rofl:

1 like

…hoor ik daar een lama schijten

1 like

Doe jij de toiletklep naar beneden na gebruik?

• Ja
  • soms
  • nee

0 stemmers

Vind je dit een mooie bank?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ga je vandaag ook zo ~lekker genieten~ van het weer?

• ugh rot op ik blijf binnen
  • ja heerlijk lekker naar buiten love it

0 stemmers

Ja veel te erg, heb het zelf niet eens in de gaten. Een docent vertelde me ooit dat als hij wilde peilen hoe zijn colleges vielen hij altijd even naar mijn gezicht keek. En dat ik onder de docenten bekend stond om mijn rollende ogen. Oeps.

35 likes

Ja en ik zou echt willen dat ik er wat meer controle over had maar helaas :")

1 like

Kijk jij op zondagochtend naar (een van) onderstaande programma’s?

• Vrije geluiden
  • De eucharistieviering
  • Een zaak van bloemen
  • De mooiste sprookjes
  • Geen van deze

0 stemmers

Draag jij meerdere kettinkjes tegelijk?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Alleen met uitgaan

0 stemmers

Wat draag je qua materiaal aan sieraden?

• Goud
  • Zilver
  • Staal/metaal
  • Witgoud
  • Rose goud
  • Verguld
  • Plastic
  • Hout
  • Platina
  • Anders
  • Ik draag geen sieraden

0 stemmers

Ik heb een t-rex van porselein als ketting.

8 likes

Draag je een horloge?

• Ja, een “ouderwets” digitaal of analoog horloge
  • Ja, een smartwatch/fitbit
  • Nee

0 stemmers

N.a.v. de familie Rutten in Polopos (tv-serie) vraag ik mij af: noem jij snel iemand een vriend of vriendin?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Wij willen trouwen noch kinderen, maar als t gebeurt moet iedereen mijn achternaam want die is mooi en zeldzaam en internationaal dus hij mag afstand doen van z’n lelijke Hollandse naam😎

8 likes

@Eddie Nou, ik wist eigenlijk niet dat mijn bleke huid zo ‘onaantrekkelijk’ was eigenlijk. Ik vind het zelf idd wel best. M’n moeder gaf wel toe dat het misschien wel volgens haar ‘ouderwetse’ schoonheidsstandaarden was. Het is niet dat ik bleek perse mooier vind, maar ik vind het gewoon niet lekker zo in de volle zon, te heet en blegh. Ik zit met dit weer echt 10x liever binnen in de koelte haha.
@Heinz Thanks voor de tip!

Met dit huidige weer, ben ik

• op het strand
  • in het park
  • in de tuin
  • op het terras
  • aan het shoppen
  • binnen
  • binnen met alle gordijnen dicht
  • anders

0 stemmers

1 like

Hout, steen, glas en zilverkleurig titanium in mijn oren, al wil ik op termijn waarschijnlijk wel titanium switchen naar goud.

In het park in de schaduw is het heerlijk koel! 1 boom = 10 airco’s. Als je dan ook nog eens bij het water ligt is het helemaal heerlijk.

1 like

Ben je ooit, al dan niet terecht, aangehouden in een winkel op verdenking van diefstal of fraude?

• Ja
  • Nee
  • Ik werd staande gehouden maar het was niet duidelijk waarom

0 stemmers

Ja met een vroegere vriendin in Duitsland. Zij had blijkbaar iets uit het karretje weggemoffeld tussen de schappen (wilde ze niet meer en wilde niet teruglopen waar t lag). Blijkbaar keek ze daar heel shady bij en werd ze bij de kassa na het betalen gevraagd mee naar achteren te lopen. Omdat ik bij haar stond moest ik ook mee :sweat_smile:

Die man werd trouwens helemaal gek van mij omdat ik geen Duits spreek, Nederlands tegen die vriendin bleef lullen en aan het lachen was omdat ik t zo grappig vond en ze niets konden vinden omdat we natuurlijk ook niets hadden

5 likes

Bij de wibra liet ik een keer mijn sleutels vallen in zo’n bak vol met ondergoed of sokken ofzo. Blijkbaar zag iemand van de winkel dat ik iets pakte uit de bak en in mijn tas stopte, dus bij de uitgang werd ik tegengehouden en controleerden ze mijn tas met zo’n triomfantelijk gezicht (maar vonden dus niets). Ik was 14 ofzo en schaamde me zo erg tegenover alle andere klanten die naar me keken. Ben als straf nooit meer naar de Wibra gegaan.

29 likes

Mijn achternaam heb ik zelf al gekregen via de vrouwelijke lijn. Ik ben trots op mijn naam en ik kom uit een hechte familie. Verder ben ik de laatste uit mijn directe familie die de naam door kan geven. Ik heb alleen totaal (nog) geen kinderwens.

1 like