Kies een ijs. De watereditie
Ja eens! Gedachte erachter is eigenlijk precies het vraagstuk dat jij omschrijft en ik moest er aan denken door de maatschappelijke discussie die er nu is met betrekking tot de tabaksindustrie. Dus of de tabaksindustrie verantwoordelijk kan worden gehouden voor de negatieve gevolgen van roken. Er zijn namelijk mensen die dan bv. zeggen âals je er nooit aan begint word je ook niet verslaafdâ, dus daar wordt âde schuldâ bij de persoon gelegd. Maar er zijn ook mensen die âde schuldâ van de verslaving niet bij de persoon, maar bij de omstandigheden of situatie leggen.
Dus was gewoon benieuwd hoe mensen er hier over dachten en of dat dan verschilt tussen verschillende middelen.
ik denk dat een groot deel van mijn werk bestaat uit mensen oplappen die met de e-bike gevallen zijn.
Dus ik vind dat mensen met een e-bike verplicht een helm en een bodysuit ofzo aanmoeten
oh en een les veilig fietsen moeten krijgen
oke de bodysuit is misschien overdreven
Als ik een roodharig kind krijg leg ik het te vondeling hoor. Daar gĂĄĂĄt Mn doordachte ton-Sur-ton palet dan; nee bedankt.
Graag twee kleine brunetjes met bruine ogen, dat staat t leukste bij Mn outfits.
slim! Soort PokĂ©mon kaart uitwissel, van âdie heb ik al dubbelâ, âdie vind ik stomâ
Ik had wel dit soort jurkjes, maar ik mocht zelf mijn kleren uitkiezen van mijn moeder, dus ik combineerde het doorgaans met regenlaarzen. Vervolgens hadden die bemoeierige wijven in het dorp commentaar dat ik er echt niet zo bij kon lopen. Overigens heb ik nog steeds laarzen onder een jurk, ik wist gewoon al vroeg wat ik wilde.
Het is meer dat ik iets in mijn hoofd heb van een outfit dat haar leuk staat of zo en ineens zit dat niet lekker en wil ze wat anders aan. Dan moet ik het even aanpassen in mijn hoofd haha maar ze mag het wel zeker zelf zeggen/bepalen.
Ik gebruik een tongschraper. Zo fijn. Ik vind het ook echt vies als ik zie dat iemand zoân aanslag op zijn/haar tong heeft. Iehhh
Volgens mij maakt het niet heel veel uit, ik heb nu deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-ultradent-tongreiniger/p/4210025
Ik poets hem vaak schoon met mijn tandenborstel, maar koop ook regelmatig een nieuwe (eens in de drie maanden denk ik). De kant met de borsteltjes/haartjes gebruik ik eigenlijk niet echt, vind ik niet nodig. Ik schraap echt alleen.
Oh en ik houd altijd het puntje van mijn tong vast met een handdoek of zo (ik trek dan een beetje mijn tong uit mijn mond), omdat ik bang ben dat ik anders ga kokhalzen.
Hee, stadsgenootje
Ja dit hahaha. Vind het zelf net iets te lullig om mensen een bericht te sturen wat ik irri vind aan diegene . Maar vind het wel gek dat ik geen dm heb gekregen. Beetje beledigd ook⊠hallo vind dan niemand mij vervelend??? Terwijl ik het ook kut zou vinden als iemand wel een bericht stuurt hahahaah
Thanks had ik nodig.
Bezit jij een gieter?
0 stemmers
Anoniem.
Heb jij een kliekje
0 stemmers
Roddel/praat jij over andere forummers met andere forummers
0 stemmers
Zou je anders hebben gestemd als deze polls niet anoniem waren
0 stemmers
Omg smullen, ik maak even deze in niet-anonieme versie
Heb jij een kliekje?
0 stemmers
Praat je wel eens positief over forummers met een andere forummer?
0 stemmers
Roddel/praat je wel eens negatief over forummers met een andere forummer?
0 stemmers
Nja niet evht een kliek kliek. Maar meerdere forummers ofzo waar ik wel eens mee spreek.
Hou jij van drama met een hoofdletter D
0 stemmers
Oh en nog een aanvullende vraag
Wat voor drama dan?
0 stemmers
Forum drama. Mijn favo