Soms heb ik wel eens paar dagen dat ik iets post en dat niemand erop reageert en dan heb ik meteen minder zin om hier te zijn
Omdat ik dan jarig ben?
Haha, ja herkenbaar. Sowieso ontnuchterend om een tijdje weg te gaan van het forum, en dat je dan niet of nauwelijks gemist wordt. Dan voel je je meteen minder deel van ~de community~. Ik ben er ook achtergekomen dat ik ijdel genoeg ben dat ik het kut vind om onopgemerkt te zijn, word liever kut gevonden dan dat ik een nobody ben.
Ik heb een keer gezegd in een Habbo kamer waar een event was waar DE Lotus kwam, gezegd dat Lotus stom was. En toen heb ik 6 uur Habbo ban gehad. Dat waren echt 6 zware uren.
Wat is Lotus snel op haar tenen getrapt.
@grace Ja hoewel de gesprekspartner misschien ook wel een medetrol was hè, want die hadden piemels van 30cm
@Lemongrab Wow ja, ik pas een keertje een paar maanden niet actief op forum en toen na een paar maanden waren er twee lieve Forummers die vroegen ‘Hey waar is Lapzwans eigenlijk?’ en zij hebben nog altijd een speciaal plekje in mijn hart
Heb ik nu even niet bij de hand, maar hij staat in het vegan topic.
omg nee daar zou ik dus niet achter willen komen eigenlijk
Ja ik heb een enorme behoefte aan bevestiging dus als ik in iemands top 10 favo forummers sta, plz vertel het me.
Xoxo een onzekere boogschutter.
Ik denk dat niemand die moeite wilt nemen maar iedereen (inclusief ik) wel zit te wachten op DMetjes.
De wereld draait om mij hoor!!!1!1!
ik hou ook van jou.
Ik heb dit met Driekoningen op 6 januari, als ik die datum zie moet ik altijd meteen daar aan denken. Volgens mij is dat typisch Brabants?
En met de datum dat mijn eerste vriendje het uitmaakte jaren geleden, mijn hart lag in duizend stukjes dus ik denk daar altijd even aan op die datum/als ik die datum voorbij zie komen. :’) Is toch een soort rite of passage om volwassen te worden nietwaar? Haha.
Ik ben opgegroeid met een moeder die heel veel commentaar op mij heeft gehad en daar heb ik best veel last van gehad dus wil dat bij mijn eigen kinderen absoluut niet gaan doen
Jeetje, zo kom ik streng over, maar ik zou het zelf wel prettig vinden als mijn kind in dagelijkse kleding naar buiten gaat. Verkleedkleding en pyjama’s vind ik niet voor school. Buiten spelen in een prinsessenjurk oid mag dan weer wel.
Ik ga mijn baby later aankleden als een levende pop in wit kant met witte gehaakte kniesokken en in een buggy met een kanten kussen erin.
Gewoon omdat het kan.
In hoeverre vind je dat het iemand zijn eigen schuld als iemand verslaafd is geraakt aan roken? Geef aan op een schaal van 1 (=helemaal geen eigen schuld) tot 10 (volledig eigen schuld).
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
En als iemand verslaafd is geraakt aan alcohol?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
En als iemand verslaafd is geraakt aan cannabis?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
En als iemand verslaafd is geraakt aan cocaine?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
En als iemand verslaafd is geraakt aan ghb?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Ik vind roken wel van de leeftijd afhangen. Vroeger was het natuurlijk veel normaler, stond er gewoon een glas met sigaretten op tafel op de verjaardag. Nu is het toch meer algemene kennis hoe slecht het is en minder ‘normaal’. Vind het voor bijvoorbeeld jongeren nu dus denk ik meer hun eigen schuld dan bij de generatie van mijn ouders.
<3 amen. Ik vind vooral het mini-me denken echt vreselijk. Alsof een kind een kopie van jou moet zijn, ik vind dat zo egocentrisch gedacht. Ik mocht vroeger ook altijd alles kiezen, zou dat ook zeker doen als ik ooit moeder zou worden.
Ja omdat sommige middelen een grotere/kleinere verslavingskans hebben bijvoorbeeld en ik wel benieuwd was of mensen er dan anders over denken.