Heb je wel eens plasseks gehad ? Anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hou je van plasseks? Anoniem
- Ja
- Medium
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Heb je wel eens plasseks gehad ? Anoniem
0 stemmers
Hou je van plasseks? Anoniem
0 stemmers
Haha jij zit duidelijk niet in de #urbanjungle bubbel
Zou je plasseks willen proberen? Anoniem
0 stemmers
Ok, ik las net dit: https://www.google.com/amp/s/amp.nos.nl/artikel/2299027-om-spreekt-van-moord-in-euthanasie-zaak-maar-wil-geen-straf-voor-arts.html
Ik ben echt een beetje flabbergasted hierover⊠hoe denken jullie hierover?
0 stemmers
Ik vind het vanuit mijn studie/werk interessant en daarom âgoedâ dat het tot een zaak komt. Ben ook wel voor het versoepelen van euthanasiewetgeving, maar ik zie nog een hoop mitsen en maren. Dus ook vanuit een ethisch standpunt vind ik het een interessante discussie.
In een bad gaat 80 liter water ofzo. Je plast misschien 300 ml urine.
Ja!!! Laat dat maar eens lezen aan je vriend
Ik vind het âgoedâ (weet niet of ik goed helemaal het juiste woord vind) dat het OM er een zaak van heeft gemaakt omdat zoals uit dat artikel ook blijkt het nodig is om duidelijkheid te krijgen wat betreft dit onderwerp.
Plas je ook onder de douche als je bij iemand anders thuis doucht? Anoniem
0 stemmers
Als kind heb ik 1 keer onder de douche geplast, mijn moeder rook dat en werd boos. Ik heb het nooit meer gedaan. Ben ik blij mee haha.
OMG mensen ik vertrouw mijn douchende gasten nu niet meer. Ik vind dat wel echt een beetje aso sorry hoor
Maar mensen plassen toch ook in je wc? Dat spoel je daarna toch ook weg met water
Maar eh
Poep jij wel eens onder de douche? (Anoniem)
0 stemmers
Ja idd ethisch heel interessant en vooral qua dementie een slippery slope. Kan een dementerende aangeven dood te willen en dat echt overzien als ze al niet meer in staat zijn de boodschappen te doen? En als iemand het van tevoren aangeeft, maar als demente best vrolijk lijkt te zijn, geldt dat dan nog? Is de persoon op de twee verschillende momenten nog dezelfde persoon? Is iemand consistent in zijn doodswens? Ben blij dat euthanasie hier kan, maar vind het terecht dat er strenge voorwaarden aan zitten. En dus ook terecht dat om dit naleeft, ondanks dat ik denk dat de arts vanuit haar beste intenties heeft gehandeld.
Ja maar je staat niet lekker te douchen met je voeten in de plee
Ik poep niet onder de douche, zou het niet willen ook; maar zou ook niet weten hoe?!
je drol past toch nooit door dat doucheputje??
ohja⊠wordt toch allemaal wel weer schoon onder de douche
Nouja, ik vind urine in mijn douche niet fris, ik heb daarvoor een WC en ga er ook vanuit dat gasten dat gewoon respecteren. Wat je met je eigen douche doet die je zelf schoon maakt vind ik prima. En ik denk dat die bacterien makkelijk nog wel in de douchebak blijven zitten hoor. Dat je de wc doorspoelt betekent ook niet dat er geen bacterien inzitten.
Plus mijn wc bril maak ik schoon met dat idee, mijn douche ga ik daarbij niet vanuit dat daar zo mee wordt omgegaan Maar nu ik zie dat zoveel mensen dit doenâŠ
Hahahahaha ja er zit niks anders op dan je gasten begluren tijdens het douchen om in de gaten te houden dat ze niet in je douche plassen
Iehh ik vind het ook echt vies. Heb ook echt het idee dat het urine bijt in de tegels ofzo. En gadver ik deel mijn douche, dit idee is echt behoorlijk smerig. Nu vraag ik me af of mijn date plast onder de douche en ik zou dat echt ranzig vinden.
Die geur die dan opstijgt vooral. Lekker fris douchen!