Ja maar je staat niet lekker te douchen met je voeten in de plee
Ik poep niet onder de douche, zou het niet willen ook; maar zou ook niet weten hoe?!
je drol past toch nooit door dat doucheputje??
ohja… wordt toch allemaal wel weer schoon onder de douche
Nouja, ik vind urine in mijn douche niet fris, ik heb daarvoor een WC en ga er ook vanuit dat gasten dat gewoon respecteren. Wat je met je eigen douche doet die je zelf schoon maakt vind ik prima. En ik denk dat die bacterien makkelijk nog wel in de douchebak blijven zitten hoor. Dat je de wc doorspoelt betekent ook niet dat er geen bacterien inzitten.
Plus mijn wc bril maak ik schoon met dat idee, mijn douche ga ik daarbij niet vanuit dat daar zo mee wordt omgegaan Maar nu ik zie dat zoveel mensen dit doen…
Hahahahaha ja er zit niks anders op dan je gasten begluren tijdens het douchen om in de gaten te houden dat ze niet in je douche plassen
Iehh ik vind het ook echt vies. Heb ook echt het idee dat het urine bijt in de tegels ofzo. En gadver ik deel mijn douche, dit idee is echt behoorlijk smerig. Nu vraag ik me af of mijn date plast onder de douche en ik zou dat echt ranzig vinden.
Die geur die dan opstijgt vooral. Lekker fris douchen!
Hahahaha ohja ik ben ook vergeten of dat nou echt waar is. Of met de blauwe Rob Geus lamp er langs en dan mopperen “hier word ik niet vrolijk van!!!”
Ik zal nooit vergeten dat ik als 14-jarige net 9gag had ontdekt en dat dit een van de eerste memes was die ik zag. Weet nog dat ik dacht “wtf, en dit vinden mensen dus grappig en/of normaal? Of ik heb iets gemist of dit is een rare website”
Later kwam ik er achter dat ook de rest van de website het raar vond, lag het in ieder geval niet aan mij
Verhaaltje
Hahaha nou mijn poll kwam uit een 10-jarig GroenTakje die buikgriep had, onder de douche stond en het niet meer kon inhouden. Schaamde me daarna ZO erg, durfde een week niet naar school omdat ik dacht dat ik daar ook in mijn broek zou poepen. En er zit 0,1% in mij dat daar nog steeds bang voor is soms, omdat het toen 1 x onder de douche gebeurde. Traumatiserend.
Hahaha, ik plas echt overal, ook in hostels en hotels. Ik sliep een keer bij vriendinnen die dat ook deden en die moedigde me juist ana om ook gewoon in hun douche te plassen, maar Ja ik ben ook iemand die in 1 van de bovenstaande pols 2 keer ja heeft gestemd
Ohhhh, ik bedenk met net nog wat: een keer woonde ik nog 2 weken in mijn studentenhuis en mijn huisgenoten hadden waren al wegverhuist, maar hadden de laatste week alleen maar zakdoekjes gebruikt, omdat ze te lui waren om wc papier te kopen. Uit protest heb ik toen 2 weken alleen maar onder de douche geplast, omdat ik ook geen wc papier wilde kopen(de logica) en gepoept op school.
Maar ik dacht dat je met die poll bedoelde of je wel eens in de douche poept, dus of je het met regelmaat doet. Niet of het ooit wel eens (evt. per ongeluk) gebeurd is. Dat vind ik echt twee compleet verschillende dingen @GroenTakje
Bij mij is het nooit gebeurd voor de duidelijkheid
Hahaha had ook gekund, nu je het zegt lees ik dat er ook wel in. Voel me nu een hele vieze forummer shit.
Urine en bacteriën… Urine bevat geen ziekteverwekkende bacteriën, en als er al bacteriën in zitten dan is dat flora afkomstig uit de vagina of het perineum. En surprise surprise maar die heeft iedereen. Sterker nog, je hele huid zit op dit moment onder de miljoenen bacteriën. Je hele keel.
Bacteriën hebben zo’n slechte naam, terwijl het merendeel helemaal geen ziekte veroorzaakt maar juist onmisbaar zijn voor een goede gezondheid.
Ik vind dat hier wel eens wat meer voorlichting over mag komen tijdens biologielessen.
Je kan niet ziek worden van een beetje urine in je douchebak, de geur is ook maar 2sec en spoelt dan weg. Het is net zo ziekteverwekkend als speeksel, dus misschien moet men dan ook maar stoppen met tongen.
Mijn moeder zegt seenoks blijf haar verbeteren. Net zoals jumpsweet (Als in een suite in een hotel dus ipv jumpsuit hoe je het uit hoort te spreken)
Als jij met een klantenservice praat via chat en je hebt je antwoord, hoe sluit je dan af?
- Bedank je diegene, wacht je op zijn/haar antwoord en sluit de chat af
- Bedank je diegene en sluit je de chat af
- Sluit gewoon de chat af
0 stemmers
Ik denk dat het er ook meer om gaat dat er ook mensen zijn die het niet prettig vinden, of dat gevoel nou ‘terecht’ is of niet. Als je in andermans huis te gast ben vind ik het wel zo netjes om dat gewoon te respecteren. Aangezien je niet zeker kan weten of die persoon er oké mee is dat je in zijn/haar douche plast, kan je dat maar beter niet doen dan toch? Er zijn ook mensen die bang zijn voor spinnen. Spinnen in Nederland doen niks dus die angst is helemaal niet gegrond of ‘terecht’, maar als iemand die angst heeft kan je maar beter daar netjes mee omgaan en die persoon er niet mee confronteren, ipv een spin voor iemands neus te houden “want andere dingen zijn veel gevaarlijker/enger.”
Het is toch ook niet zo moeilijk om gewoon even naar de wc te gaan voor je gaat douchen? Zeker als je van jezelf weet dat je altijd moet voor/tijdens het douchen.
Belangrijke vraag. Heb je liever (ongeacht het seizoen en bla bla)
- Warme drankjes
- Koude drankjes
0 stemmers
echt een dilemma tussen cola en thee, maar love cola meer denk ik
Koude drankjes voor de dorst, maar warme drankjes echt voor de lekker dus daar geniet ik meer van.