Stel je persoonlijke vraag #10

Daar kwamen dan ook alleen maar mensen die daar via google terecht waren gekomen.

1 like

Wat vinden jullie van de huidige filmtrend van disneyklassiekers in liveaction veranderen?

• Leuk!
  • Raar
  • NMSMVPE
  • Dieren kunnen hun mond niet op die manier bewegen dus hou op met die onnatuurlijke shit
  • Beter dan de originele
  • Slechter dan de originele
  • Why?
  • Ik heb er geen mening over
  • Origineel
  • Onorigineel
  • Prachtig
  • Anders

0 stemmers

Dat is inderdaad ook weer zo. Had quantum toen niet een mailtje naar brein gestuurd uiteindelijk, waarna die hele actieve forummer een boete had gekregen?

Weet ik eigenlijk niet of Quantum dat had gedaan, lekker snitchen haha (logisch hoor dat Brein erachteraan is gegaan, was echt uitgebreid die schending).

en @Max ik weet nog zo goed dat ik daar een keer in dat topic kwam. En er vroeg ene Gerda (of zo’n soort naam) van jaa mag ik ook Harry Potter, stuur maar naar Gerda1938@fictiefmailadres.com. En dat was dan haar geboortedatum waarschijnlijk? Dat ik echt dacht wowww wat is dit.

5 likes

Jaa ik kwam naar t egf door de Misterieuze Mascha en Cynthia ruzie. En toen keek ik vaak in t beuty topic. Maar hier vind ik t zon andere wereld haha

In sommige programmeertalen worden cijfers altijd naar beneden afgerond, als je dus 6.9 moet afronden naar een heel getal dan wordt het 6 (en hetzelfde geldt voor 6.1 tm 6.8). In die zin zou het dus wel kunnen dat 6.5 onder 3-6 valt, 6.5 hoort dan bij de serie 6. Net zoiets als dat 31 maart valt onder januari-maart, en niet onder april, zelfs al valt de datum dichterbij 1 april dan bij 1 maart.

Ik zou zelf overigens ook voor 6-9 uur gaan hoor haha, maar om even een ander perspectief te bieden. :biggrin:

2 likes

Opzich wel leuk en zal ze vast wel eens kijken op een brakke zondag. Maar had voor mij niet gehoeven.

@Dombo @babushkababy (hoop dat ik nu de goeien tag, want bij de meldingen staat het niet super duidelijk wie nou reageerde haha)

Maar ik probeer niet te beargumenteren dat je het niet prettig mag vinden, maar wel dat bacteriën/slechte hygiëne daarvoor de reden is. Geur/idee is prima legitiem, maar wel moeilijk te checken natuurlijk haha. Een spin zie je voor je neus en daar baal je van, maar of je vriendin in de douche plast kan je niet weten haha.

Ik ben opgegroeid met het idee dat maar weinig vies of gek is met deze onderwerpen en ik wéét dat urine niet vies is. Juist schoon, het spoelt meteen weg en je kont hoeft niet op een wc bril enzo, en toen ging ik nadenken waarom ik het dan toch niet vind kunnen. En ik denk doordat ik het echt het toonbeeld van luiheid vind. Te lui om even op die wc te gaan zitten, een minuutje daarvoor de tijd te nemen. Want veel mensen doen het met die redenen denk ik? Lekker makkelijk. En dat stoort me ofzo.

1 like

Ga jij dan nat uit de douche, met je natte lijf op de wc bril zitten en dan weer terug naar de douche? En veeg je dan ook nog af?

7 likes

Maar je kan toch ook wel een paar minuten je plas ophouden? Ik zou nooit een douche onderbreken om naar de wc te lopen. Maargoed, ben sowieso team doucheplasser.

Ik ga meestal van te voren.
Vroeger als ik in bad zat ging ik wel eens het hele huis door ja en dan met natte kont op wcbril en dan wel afgeveegd en dan weer druipend terug. Maar nu douche ik nooit zo heel lang dus ik moet nooit opeens heel nodig onder de douche? Die 4 minuten ofzo kan ik ook wel wachten.

Als je weet dat je altijd tijdens het douchen naar de wc moet, dan kan je toch gewoon voor dat je gaat douchen naar de wc gaan?

1 like

Ja ik ook hoor, ik snap alleen niet dat er mensen daadwerkelijk uit de douche stappen om te plassen en dan weer terug gaan

1 like

Nou het scheelt ook gewoon water. Niet lui maar super milieubewust.

16 likes

Dat zal grotendeels onwetendheid zijn (snap dat het alsnog irritant is hoor). Of werd dat gezegd nadat ze de maaltijd hadden gezien?

Ik heb ook het idee dat onder oudere generaties veel minder vegetarische recepten bekend zijn. De oudere vegetariërs in mijn familie leven al jaren grotendeels op brood, aardappelen en Hollandse groenten. Dat is niet bijzonder smakelijk en gevarieerd…

Ik stemde dat ik rekening zou houden met anderen qua koken maar ik kook eigenlijk nooit voor andere mensen want ik kan totaal niet koken :joy:

3 likes

Merci!

1 like

Verschilt per film. Beauty and the Beast en Alice in Wonderland waren kut. Cinderella en Aladdin zijn heel leuk! Lion King was leuk, maar niet beter dan origineel.

2 likes