Stel je persoonlijke vraag #10

Oh ja ik had even gemist dat dit over jouw vriendje ging, maar een man die er zo over denkt vind ik echt extreem problematisch. Het hele ‘je moet toch wat’, alsof je geen twee handen hebt en het een onvermijdelijk gegeven is dat je pik ergens in moet. En dat dan boven het welzijn van een ander mens stellen. Heel eng vind ik dat.

15 likes

Chloor daarentegen!

Vind je chloor lekker ruiken?

  • Jaaa
  • Neee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Bij deze mis ik ‘neutraal’ dan weer haha!

4 likes

Ik ken meerdere sekswerkers, en voor één daarvan geldt wel dat ze sekswerk niet doet omdat ze het leuk/bevrijdend/emanciperend vindt, maar omdat het het enige werk is dat voor haar uit te houden is. Ze heeft verschillende psychische problemen maar geen recht op uitkering, en sekswerk is voor haar de enige oplossing want zelf uren in de hand (en relatief weinig uren hoeven te maken om rond te komen), klanten screenen, niet voor een baas werken… Zij kent heel veel mensen die in dezelfde situatie als haar zitten - niet direct gedwongen, dus, maar ook niet volledig uit vrije wil gekozen.

2 likes

Ja 5 mei, of telt dat niet?

2 likes

Ik heb een paar hele favo forummers, maar ook een paar die ik mega vervelend vind. Soms moet ik mezelf wel eens op de tong bijten om niet te reageren, maar ik denk zeker ook dat ze mij ook irritant vinden dus daar komt alleen maar conflict van en niet echt de sfeer ten goede. Dus meestal communiceer ik daar gewoon nooit mee. Maar voel nu toch de behoefte om dit lekker passief-agressief te delen haha, soms is het moeilijk om moreel te zijn.

12 likes

Mijn opa en oma zijn getrouwd op 11 september, mijn broer en zijn vrouw aantal jaar geleden ook en nu gaan mijn zusje en haar vriend ook trouwen op die komende datum, dus die heeft een totaal andere betekenis gekregen is onze familie haha

3 likes

bedoel je dat je roepnaam niet op je paspoort staat of? en zijn dat dan ook naast voornamen je doopnamen?

haha oja oke, zoiets dacht ik al. heel herkenbaar :joy:

1 like

Met 3 oktober :tada:

10 likes

Ik vind mezelf in sommige opzichten slim, maar in sommige opzichten ook heel dom!

5 likes

denk jij dat je sneller een klik online hebt met mensen of gewoon in real life?

  • ik weet het niet
  • in real life
  • online
  • beide, ik klik met iedereen
  • beide niet

0 stemmers

Op sommige vlakken vind ik mezelf slim tot ik een simpele rekensom moet doen en ik er 10 minuten over doe om die op te lossen.

11 likes

dit was bij 1 ex van mij zo erg, op whatsapp escaleerde alles. in real life nagenoeg nooit. toen gingen we elkaar maar blokken zodat we alleen hoognodig konden smsen, eigenlijk best triest maar dat werkte gewoon echt niet online.

1 like

laten we het “welke forummer vind je niet leuk” topic van het oude EGF terughalen!

Ik bedoel, wat kan er mis gaan

68 likes

Welke taal als je anderstalige muziek luistert?
Gebaseerd om meest gesproken talen en wat ik kon bedenken dat wel populair zou kunnen zijn.

  • Chinees (Mandarijn)
  • Spaans
  • Arabisch
  • Portugees
  • Russisch
  • Japans
  • Punjabi
  • Koreaans
  • Duits
  • Frans
  • Hindi
  • Bengaals
  • Italiaans
  • Maleisisch
  • Vietnamees
  • Javaans
  • Turks
  • Thais
  • Anders, namelijk

0 stemmers

In het echt, denk vooral omdat je dan direct iemands reactie op jou kan peilen en je makkelijker voelt ‘waar je staat’ ten opzichte van die persoon, ofzo. Over het internet ben ik altijd bang dat mensen niet op me zitten te wachten en ik dat dan dus ook niet door heb, waardoor ik geneigd ben om wat meer afstand te houden.

1 like

ik heb een playlist gemaakt met alleen maar franstalige hiphop, genaamd ‘le swag’

23 likes

Wat tof!

Met Turks bedoel ik alleen Tarkan.

Maar 70% van wat ik luister is Spaans, 10% Portugees, 10% Engels, 5% slechte Franse rap en 5% rampeneren op die beat.

16 likes