Ik heb echt net zilvervliesrijst gekozen vanavond vanuit dat argument Voel me bijna een soort ‘betrapt’ momenteel
Ik vind het net even wat steviger en lekkerder om nasi mee te maken, maar dan bak ik het na het koken dus nog.
Witte rijst of andere rijst vind ik dan niet droog en stevig genoeg.
Voor alle andere gerechten basmatirijst, zou ik echt elke dag wel kunnen eten.
Ik heb wel altijd het idee dat ik langer een vol gevoel hou van zilvervliesrijst eigenlijk, geen idee of dat door die vezels komt maar daardoor vind ik het wel fijne rijst.
@Pendule ik doe sowieso altijd een beetje zout in het water, andere kruiden alleen voor/bij specifieke gerechten
Arborio rijst Risotto
ik heb hier wel op gestemd want heb toevallig wat pakken bastmatirijst maar ik haat echt rijst. bah, vind ik zelf wel zonde. op risotto na dan. oh en vroeger kreeg ik wel eens van die gele rijst, ik werd instant depressief als dat op tafel kwam en mn zus ook.
Van welke groep landen slash staten zou jij het liefst een keer een Songfestival willen zien dat vergelijkbaar is met Eurovision? Je mag er maar niet 1 kiezen.
- Alle Amerikaanse staten
- Voormalig Sovjetlanden
- Zuid Amerika
- Midden Amerika
- Azie
- Wadden eilanden
- Afrikaanse landen
- De 25 kleinste landen qua inwonersaantal
- Golfstaten
- Alle landen waar Spaans de meest gesproken taal is
- Great Brittain
0 stemmers
Waarom heb je dan wel zoveel rijst in huis
Als ik ‘gewoon’ rijst eet, vind ik meergranenrijst het lekkerst. Gekookt in bouillon, anders is het wel saai.
Ja ik kook het voor mn date vaak in een grote portie, dat vind ik geen probleem want het is zo klaar.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.