Maar ik heb geen wc in m’n badkamer, dus als ik naar de wc moet tijdens het douchen moet eerst de douche uit, handdoek om/badjas aan (en alsnog alles natmaken) en naar de wc lopen. En ik denk er niet altijd aan om te gaan voordat ik ga douchen. En je bespaart water + je kunt jezelf meteen schoonspoelen. Ik zie alleen maar voordelen
Maar je kan toch ook wel een paar minuten je plas ophouden? Ik zou nooit een douche onderbreken om naar de wc te lopen. Maargoed, ben sowieso team doucheplasser.
Ik ga meestal van te voren.
Vroeger als ik in bad zat ging ik wel eens het hele huis door ja en dan met natte kont op wcbril en dan wel afgeveegd en dan weer druipend terug. Maar nu douche ik nooit zo heel lang dus ik moet nooit opeens heel nodig onder de douche? Die 4 minuten ofzo kan ik ook wel wachten.
Volgens mij ga ik gewoon uit automatisme plassen als ik onder de douche sta, gaat niet eens bewust.
En vind het alsnog irritant want dan ben ik net schoon en dan word ik weer “vies” door het plassen (weet dat dat niet zo is maar gevoelsmatig).
Als je weet dat je altijd tijdens het douchen naar de wc moet, dan kan je toch gewoon voor dat je gaat douchen naar de wc gaan?
Ja ik ook hoor, ik snap alleen niet dat er mensen daadwerkelijk uit de douche stappen om te plassen en dan weer terug gaan
Nou het scheelt ook gewoon water. Niet lui maar super milieubewust.
Dat zal grotendeels onwetendheid zijn (snap dat het alsnog irritant is hoor). Of werd dat gezegd nadat ze de maaltijd hadden gezien?
Ik heb ook het idee dat onder oudere generaties veel minder vegetarische recepten bekend zijn. De oudere vegetariërs in mijn familie leven al jaren grotendeels op brood, aardappelen en Hollandse groenten. Dat is niet bijzonder smakelijk en gevarieerd…
Ik stemde dat ik rekening zou houden met anderen qua koken maar ik kook eigenlijk nooit voor andere mensen want ik kan totaal niet koken
Merci!
Verschilt per film. Beauty and the Beast en Alice in Wonderland waren kut. Cinderella en Aladdin zijn heel leuk! Lion King was leuk, maar niet beter dan origineel.
Ik heb dit ook met mannen en denk er dan vaak aan
Echt dit motto is m’n leven. Dat had mijn moeder al vroeg door, toen ik ongeveer tien was en niet ophield met zeiken over het spel ‘sloper’. Drie keer mee gespeeld.
In my defense: het was een saai rotspel.
Mijn moeder was 7 dagen jonger dan mijn vader
Hebben al die ja-stemmers op de laatste vraag dat dan tegenwoordig ook nog? Ik kan me niks voor me halen namelijk.
Nee ik had alleen een moment als kind in mijn hoofd bij het stemmen haha
Nee ook een jeugdherinnering. Een plastic jigglypuff en togepi die niks konden. Voor 25 gulden!
Ik heb echt een mega déja vu bij deze polls
Ik denk even terug aan al dat dure speelgoed dat ik perse wilde hebben, maar zodra ik het had er niets meer aan vond. Speciale shout out naar mijn furby die in een kast moest worden opgesloten nadat ik ermee geflext had tijdens het kringgesprek.
Ik mis de optie nooit. Vind rijst echt niet lekker.
DON’T HATE ME!!!