Ik zou wel een Costes bon willen
Lust jij tomatensap?
- Nee gatver
- Mwah vind het niet echt lekker
- Ja lekker!
0 stemmers
Ik las tomatensoep en twijfelde al aan iedereens smaakpapillen⊠brb even opnieuw stemmen
Ik zoek wel een nieuwe beste vriend
Ik ga een outfit zoeken voor dr begravenis.
Oh shit ik had hier een screenshot geplaatst maar vergeten dat dat niet mocht. 
Anyway, mân bestie vind het niet erg om dood te gaan als ik die derrie niet op drink
Ik heb geen best friend gelukkig
Ik zou wel vragen of ik niet de monogram variant zou mogen hebben maar zou er alsnog super blij mee zijn
Je merkgeile outtante uit Amerika komt op bezoek en ze heeft 2 tassen mee en jij mag er 1 uitkiezen (HOERA!!!) maar durft de tas niet door te verkopen.

- Dior
- Balenciaga
0 stemmers
Je bent 60 en hebt een scapino cadeaubon om een paar eccootjes aan te schaffen.
Welke neem je?

- die met rits van normaal leer
- die met gesp
- die met gevoerde binnenkant
- die zonder rits of gesp
0 stemmers
Ik blijf het niet snappen.
Ik vind een pony soms heel mooi, maar je moet er wel het goede haar voor hebben (dik en met volume) anders wordt het al snel een soort vettige sprietige vitrage voor je gezicht. Ik zou soms graag een clip in pony, maar heb niet eens daar het lef voor. Het is inderdaad wel vaker in crises dat ik heel graag een pony wil.
Love mijn eccootjes
Samenvatting

Ik heb dan ook de voeten van een 60-jarige 
Wat betaal je dan per maand voor die rekening? Ik kan nl niet zonder bij te betalen een extra spaarrekening openen
Ja wow echt jaloers op degene die dat gestemd heeft
Wil diegene met meer dan 60.000 aub haar adres bekend maken, kom ik ff langs.

Moet je juist niet langs komen. Alles staat op de bank en waarschijnlijk niet in huis 

Nou als ik zoveel geld zou hebben zou ik er de badkuip mee vullen en er elke dag in zwemmen 
Ik heb dit met een groep voor eten elke week, elke maand maken we een vast bedrag over. Wat overblijf wordt gespaard voor evenementen, maar vaak maakt iedereen daar nog wat extraâs voor over. Of er wordt vast een spaarplan bedacht zodat je niet in een keer hoeft te dokken voor een vakantief oid.
Wij hebben een ouderwets spaarpotje waar we bij elke verjaardag hetzelfde geldbedrag p.p. instoppen. Daar gaan we elk jaar een weekendje weg van. Soortgelijk aan een rekening!