Stel je persoonlijke vraag #10

Voor de mensen met een baan (niet een bijbaan naast studie), hebben jullie een baan waarvoor je hebt gestudeerd?

• Nee, het is totaal iets anders maar daar heb ik zelf bewust voor gekozen. Ik ben er content mee
  • Nee, het is totaal iets anders en dat vind ik jammer
  • Ja, daar heb ik bewust voor gekozen. Ik ben er content mee
  • Ja, maar ik doe liever wat anders
  • Een beetje, en ik ben er content mee
  • Een beetje, maar ik zou het liever anders zien

0 stemmers

Doen! Zou het alleen niet zelf doen

74 likes

Heeft mij al meermaals gered.

16 likes

Ik vind mezeld er jongwr en misterieuzer uit zien met een pony hahaha.

5 likes

Die topics zitten achter een slotje in het members only gedeelte, weet niet of je dat al bent? :slight_smile:

Oeps, moet ik even uitzoeken hoe dat precies werkt. Dan haal ik mijn vraag er even tussenuit :slight_smile:

Ik trap heel lichtjes mijn rem in, net genoeg zodat ze schrikken en snappen dat ze gevaarlijk bezig zijn.

Zou jij graag het gebied rondom Tsjernobyl en de kernreactor willen bezoeken?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Oh moeilijke keuze :flushed: vind ze allemaal leuk

3 likes

Over dat kinderen vergeten in de auto en al dan niet bestraft moeten worden… Had gister ook over deze zaak gelezen en toen moest ik terugdenken aan een zaak van een paar jaar terug waarbij iemand wél (zwaar) gestraft werd. Hij was volgens hemzelf ook z’n kind/kinderen (weet niet meer zeker 1 of 2) vergeten in de auto, maar de aanklagers waren ervan overtuigd dat dit met opzet was. Hij was getrouwd en bleek allerlei affaires te hebben, en dit zou zijn manier geweest zijn om van z’n huidge leven af te komen. Hij heeft uiteindelijk levenslang gekregen (of weet ik hoeveel jaar, want Amerika, maar hij zou iig nooit meer vrijkomen)

Ik zou de zone vanuit Wit-Rusland willen bezoeken, eigenlijk is daar de meeste schade en impact geweest, want de kerncentrale staat vlak bij de grens en de wind blies weg van westerlijk Oekraïne, maar richting het zuiden van Wit-Rusland.

Dat dorpje in Oekraïne heb ik niet zoveel interesse in, dat is inmiddels een half pretpark qua tours en photo ops etc.

10 likes

Ik voel me inhalig, ik wil alles wel :star_struck:

7 likes

De hond heb ik al. Doe mij maar een strandhuisje en een pizza en dan ben ik content :ok_hand:t3:

1 like

Ik regel het groepscadeau voor een vriendin en dat levert de volgende vraagstukken op:

Van welke kledingwinkel(s) zou je graag een cadeaubon willen ontvangen?

• H&M
  • Zara
  • Bershka
  • Monki
  • Vero Moda
  • The Sting
  • Guts & Gusto
  • Sissy Boy
  • Geen van deze

0 stemmers

Zou je blij worden van een Rituals pakket?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oja dat is zeker een idee! Zal even kijken welke winkels er allemaal aangesloten zijn.

1 like

Hmm… Ik neig meer naar De Bijenkorf. Gevarieerder aanbod en de mogelijkheid om iets exclusievers te kopen.

Fashioncheque klinkt ook goed trouwens.

4 likes

Volgens mij verkoopt Sissy Boy nog geen cadeaubonnen sinds de doorstart

1 like

Hangt wel van het bedrag af. Met een bon van €25 kan je daar net een theelepeltje kopen. Maar met een wat groter bedrag kan je inderdaad wel iets moois halen!

6 likes

Ook een goede! Maar helaas is de Bijenkorf al een tijdje weg uit onze stad en weet dat zij vooral van ‘fysiek’ winkelen houdt. Maar zal het eens overleggen.

Klopt, gaat wel om een bedrag van ± 150 euro dus dan kan je er wel wat leuks mee op zich.

1 like