Oja dat is zeker een idee! Zal even kijken welke winkels er allemaal aangesloten zijn.
Hmm⦠Ik neig meer naar De Bijenkorf. Gevarieerder aanbod en de mogelijkheid om iets exclusievers te kopen.
Fashioncheque klinkt ook goed trouwens.
Volgens mij verkoopt Sissy Boy nog geen cadeaubonnen sinds de doorstart
Hangt wel van het bedrag af. Met een bon van ā¬25 kan je daar net een theelepeltje kopen. Maar met een wat groter bedrag kan je inderdaad wel iets moois halen!
Ook een goede! Maar helaas is de Bijenkorf al een tijdje weg uit onze stad en weet dat zij vooral van āfysiekā winkelen houdt. Maar zal het eens overleggen.
Klopt, gaat wel om een bedrag van ± 150 euro dus dan kan je er wel wat leuks mee op zich.
Allebei even lelijk :'D Ik kan beter thuis passen en dan mezelf in het zonlicht zien.
Je moet eens in de spiegels van de Weekday kijken, die zijn mān lievelings
Oh ik vind mezelf in die spiegels ook niet op mān best. Nergens. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan (mijn oordelen over) mijn lichaam dan aan de pashokjes/spiegels 
Ik vind vooral de spiegels bij de only dramatisch, daar zie ik er altijd uit als een wrak.
Nee, ik ook zeker niet, maar het licht bij Weekday vind ik echt chill qua zelfbeeld. Ik heb alleen wel soms dat ik thuis kom en dan pas zie dat de kleur me helemaal niet staat, dus wat dat betreft is het niet zo doeltreffend als paskamerlicht 
Ja maar die 25,- kan ook fijn zijn als je sowieso al iets duurders wil kopen! Ik vind bijenkorf bonnen echt heel chill
Heb jij zelfdiscipline? Als in: je ligt heerlijk op de bank, bent moe maar moet nog vanalles doen. Kun jij jezelf een schop onder je hol geven en wat gaan doen?
- Ja dat kan ik
- Nee ik blijf liggen
- Soms wel soms niet, ligt aan de situatie.
- Alleen als ik me goed voel
0 stemmers
Op de school van de kinderenšš¼ Zit een winkeltje waar je al het schoolmateriaal kan kopen, maar ze hebben ook veel tweedehands (kinder)kleding.
Ik kan dus niet lekker chillen als er nog iets gedaan moet worden; was ophangen of strijken of zo. Ook al lig ik heerlijk op de bank. Dus daarom doe ik altijd alles gelijk (best irritant soms
)
Het stukje tegels tussen de doorspoelknop en de pot elke keer als ik ook de wc schoonmaak, de overige tegels een paar keer per jaar.
Ik kan het heel goed, maar dat is meer uit schuldgevoel dan uit discipline. Dus ik weet niet hoe positief dat eigenlijk isā¦
Ja vind het ook slim gevonden! En je kan lekker op je gemak ff neuzen als de kinderen op school zitten 

Eerst vroeg ik om vrouwelijke huisarts maar het lukte haar niet, toen moest ik naar mannelijke gyn in het ziekenhuis en trouwens heel veel geld betalen terwijl het niet eens mijn keus was. Helaas zal ik altijd naar het ziekenhuis moeten omdat mijn baarmoedermond niet goed bereikbaar is. Extra kosten 
Ik had een dure fiets van meer dan ā¬500 en woon midden in centrum dus had hem verzekerd voor iets van ā¬6,50 per maand. Heb ik uiteindelijk 4 jaar betaald! Dus nog zoān ā¬310 erbij kwijt. Ook een beetje dom eigenlijk! Nu recent maar opgezegdā¦
mag hopen dat hij niet ineens gejat wordt nu!