Stel je persoonlijke vraag #10

Het is vrijdag! Heb je vrij of moet je werken vandaag (en zo ja; wat voor dienst?)

• Vrij
  • Dagdienst
  • Middagdienst
  • Avonddienst
  • Nachtdienst

0 stemmers

Ik moet van 21.00 tot ongeveer 04.00, en zit nu hard te twijfelen of dat een avond- of nachtdienst is :joy:

wow wat een rottijd, zou die eerder als nachtdienst doen denk ik haha

Ik denk dat mijn katten ‘ja’ zouden hebben gestemd.

2 likes

Wat is je favo britney single van haar eerste cd?

• “…Baby One More Time”
  • “Sometimes”
  • “(You Drive Me) Crazy”
  • “Born to Make You Happy”
  • “From the Bottom of My Broken Heart”
  • Ik luisterde nooit Britney

0 stemmers

Ik heb best veel/vaak over dit verhaal gelezen, zo wreed.

2 likes

Ooh dit verhaal heeft ook veel impact op mij gemaakt. Ik weet nog toen die vader op t nieuws kwam echt hart verscheurend. Het was toen ook bij over de streep en van god los.

2 likes

Ligt aan je reistijd!

Juist, dan heb ik op 4x9 gestemd :smiley: ik heb dezelfde reistijd nu als jij eerst en doe nu 32 om 40.

1 like

Ik werk zelf van 8-17:30 met 2 dagen op kantoor met 75 min reistijd. Echt wel doable. Moet je altijd elke dag naar kantoor? Dat brak me na de eerste 2 maanden wel een beeeeetje op. Maar een dag in de week vrij is extreem chill

1 like

Maar eigenlijk hou ik gewoon van ongeveer alle soorten rode wijn, haha

3 likes

Ik drink het wel als er bijvoorbeeld een fles besteld
word oid… maar drink liever witte martini of gin/tonic

2 likes

ik dacht precies hetzelfde! ik leef voor (goede) wijn :heart_eyes: ben het ook helemaal met martien van chateau marrileaux eens “half 12? wijnen wijnen wijnen!”

16 likes

Ligt aan je reistijd. Worden heel lange dagen als je 4*9 werkt en dan nog 3 uur reistijd bijvoorbeeld hebt (ik huil alvast voor mezelf). Als het qua reistijd te doen is zou ik dat doen.
Om de week een dag vrij is ook wel lekker.

1 like

afbeelding

28 likes

Wauw wat een nare zaak

Shiraz

4 likes

Ik was toen bevriend met een nabestaande van degene die is doodgestoken. Ik moest hier van de week nog aan denken, ook toevallig.

1 like

De dochter van mijn oud-docent Nederlands op de middelbare school is ook doodgestoken door haar ex-vriend. Hij heeft er nog een boek over geschreven.

Is zij doodgestoken op een metrostation oid?