Stel je persoonlijke vraag #10

Wij dolly’s en rolly’s

1 like

Heb jij een voorraadkast of een andere ruimte in huis waar je ingeblikt en verpakt voedsel bewaart?

• Ja
  • Nee
  • Anders…

0 stemmers

Hoe groot is jouw voorraad van dit soort producten? Klein = enkele artikelen, groot = een flinke kast die goed gevuld is.

• Klein
  • Klein-medium
  • Medium
  • Medium-groot
  • Groot (deel een foto)

0 stemmers

Ik kwam dit

Samenvatting

tegen in het Funda-topic :heart_eyes:

6 likes

Ik moet dit programma nog steeds kijken maar ik hoor het hem gewoon zeggen :rofl:

4 likes

Haha ja ik denk toch dat ik maar weer terug ga naar m’n vorige avatar.

1 like

Het is vrijdag! Heb je vrij of moet je werken vandaag (en zo ja; wat voor dienst?)

• Vrij
  • Dagdienst
  • Middagdienst
  • Avonddienst
  • Nachtdienst

0 stemmers

Ik moet van 21.00 tot ongeveer 04.00, en zit nu hard te twijfelen of dat een avond- of nachtdienst is :joy:

wow wat een rottijd, zou die eerder als nachtdienst doen denk ik haha

Ik denk dat mijn katten ‘ja’ zouden hebben gestemd.

2 likes

Wat is je favo britney single van haar eerste cd?

• “…Baby One More Time”
  • “Sometimes”
  • “(You Drive Me) Crazy”
  • “Born to Make You Happy”
  • “From the Bottom of My Broken Heart”
  • Ik luisterde nooit Britney

0 stemmers

Ik heb best veel/vaak over dit verhaal gelezen, zo wreed.

2 likes

Ooh dit verhaal heeft ook veel impact op mij gemaakt. Ik weet nog toen die vader op t nieuws kwam echt hart verscheurend. Het was toen ook bij over de streep en van god los.

2 likes

Ligt aan je reistijd!

Juist, dan heb ik op 4x9 gestemd :smiley: ik heb dezelfde reistijd nu als jij eerst en doe nu 32 om 40.

1 like

Ik werk zelf van 8-17:30 met 2 dagen op kantoor met 75 min reistijd. Echt wel doable. Moet je altijd elke dag naar kantoor? Dat brak me na de eerste 2 maanden wel een beeeeetje op. Maar een dag in de week vrij is extreem chill

1 like

Maar eigenlijk hou ik gewoon van ongeveer alle soorten rode wijn, haha

3 likes

Ik drink het wel als er bijvoorbeeld een fles besteld
word oid… maar drink liever witte martini of gin/tonic

2 likes

ik dacht precies hetzelfde! ik leef voor (goede) wijn :heart_eyes: ben het ook helemaal met martien van chateau marrileaux eens “half 12? wijnen wijnen wijnen!”

16 likes

Ligt aan je reistijd. Worden heel lange dagen als je 4*9 werkt en dan nog 3 uur reistijd bijvoorbeeld hebt (ik huil alvast voor mezelf). Als het qua reistijd te doen is zou ik dat doen.
Om de week een dag vrij is ook wel lekker.

1 like

afbeelding

28 likes

Mijn basisschoolvriendje heeft samen met een andere jongen iemand in een lift dood gestoken. https://moordzaken.com/Francisco_de_la_Fuente_Perez

Hij had echt een fucked up thuissituatie, zo treurig dat al die dingen geaccumuleerd hebben tot zoiets tragisch als dit. Vind het heftig om te bedenken dat hij dit gedaan heeft.