Een badpak en een jurk
Oh een linnen broek, zoooolang niet gedragen! Ik moet nu direct aan Bonaparte denken. Geen idee of dat nog bestaat. Ik heb als kind vaak linnen broeken in de snik snik hete zon moeten dragen vanwege kerken enzo. Heb je het er warm in of valt het mee?
Ik ook
Haha dom van me, ik zat te denken aan kleding die je ook naar buiten aan had, maar de meeste stemmers zitten waarschijnlijk thuis te chillen. Maakt het een stuk logischer!
Jurk en onderbroek.
Ben voor de eerste keer ooit zonder bh naar werk gegaan
Normaal zou ik dat nooit doen, want grote cupmaat maar bij deze vond ik het wel kunnen omdat ze goed door het jurkje ondersteund worden.
Ja mee eens, al dat geplak gatver. Ik zie zelf in het straatbeeld nauwelijks meer linnen broeken? De laatste keer dat ik dat droeg was in een kerk in het buitenland waar je je schouders en knieƫn bedekt moest hebben als vrouw. En linnen broeken kreuken altijd ZOOO erg. Heb er een beetje een oubollig beeld bij. Maar misschien is het best leuk om weer eens naar een linnen lange broek te kijken. Ik liep ook altijd in linnen korte broeken. Het kreukt wel gigantisch.
Wanneer ben je een jonge vrouw?
Oh en over kleding, ik lag net in mijn onderbroek maar huisgenoot kan elk moment thuiskomen dus vond koken in mijn onderbroek iets tƩ.
Ik vat mysterieus wel op als āgeen hoogte kunnen krijgenā en dat vind ik meestal maar raar want voor mijn gevoel ben ik wĆ©l duidelijk en open. Maar goed, meningen kunnen daar blijkbaar over verschillen.
ENORM VEEL JA, ik weetniet of ik een jonge vrouw ben maar toen ik in de bosjes ging pissen en ik had echt maar iets mān scheenbeen geschramd, daar zitten allemaal witte krassen nu. ZO STOM. Vrouwen krijgen ook sneller blauwe plekken. ZO STOM. En alleen vrouwen kunnen cellulitis krijgen. ZO STOM. Haha ja @ellegirltalk ik vraag me dat ook af, ben je nog een jonge vrouw als je tussen 25-30 bent, of misschien wel 30-35? Ik denk dan aan 18-25
Ik hoor dit echt vaak en heb daarom op negatief gestemd omdat ik denk dat mensen me zo noemen omdat ik heel gesloten overkom. Ik zou graag wat opener zijn, maar ja, dat heb je ook niet voor het uitkiezen. Maar misschien dat mensen het niet per se negatief bedoelen, ik weet het niet zo goed.
Ben ik dan een oude vrouw?!!! Of een gewone vrouw. Ja wanneer ben je een gewone vrouw. Misschien wel bij 27/28+. Als de grens van meisje/vrouw ontstaat (zie vraag ergens vorige week :p)
In ieder geval hen ik snel littekens, dat had ik op mijn 10e, 18e en 30e :ā) Ook zoals jij krassen op mān benen van wildplassen haha. Wordt dat nog erger komende jaren?
Ja, dat weet ik nog! Hij heette iets als Muizjuh of zo, toch?
Haha ik vind dat je 30 jaar absoluuuuut, als iets jonger persoon bijvoorbeeld niet als een āoude vrouwā moet zien. Sowieso is dat allemaal heel vaag hoe mensen dat zien. In was op vakantie op mān 18e met een vriendin van mij en haar ouders en ik herinner me nog op de dag van vandaag dat zij imo oude vrouwen āmeisjeā noemde. Wij zeiden altijd, dat is een mevrouw hoor!". Wie weet als wij allemaal 50 zijn dat we iemand van 40 een meisje noemen? Geen idee hoe dat werkt. En ik vrees dat die littekens enzo alleen maar erger worden, de aftakeling is begonnen na je 25e
Ik gooi er wel een poll in.
Iemand tussen de 25-30 vind ik
- Een jonge vrouw
- Een meisje
- Een vrouw
- Een oud wijf
- Ben je nog niet dood?!
0 stemmers
Ha ja mijn vader zei altijd over vrouwen in de 30 op zijn werk āeen meisjeā en dan zei ik altijd āEen meisje!!! Vrouw bedoel jeā maar ja nu vind ik het ook niet zo eenduidig allemaal meer :ā)
Ik stem jonge vrouw, maar ik ben altijd geneigd om meisje te zeggen
Toen ik stemde op deze poll had ook exact 60% voor Egyptische voeten gekozen!
onderbroek en jurk. Bh plakte dus net uitgedaan. Hoef toch niet meer naar buiten.
Jurkje, topje, bh en string.
Nu ondertussen broekje topje bh en string , ff in chillmodus
Het is een beetje een breed begrip āwereldwijsā maar zou jij zeggen dat je vindt dat jij wereldwijs bent opgevoed? Anoniem!
- Nee totaal niet
- Nee
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Ja behoorlijk
- Absoluut
0 stemmers