Stel je persoonlijke vraag #10

Eigenlijk heb ik meer orient/african

24 likes

Mijn voeten zijn zo niet fotogeniek omdat ik van die rare lange tenen heb ( ja haha kom er maar in met de grapjes)

Samenvatting

Edit: hm ja wel meer orient

2 likes

Zit nu al even naar mn voeten te staren maar ik kom er niet uit. De ene is sowieso Grieks en die vind ik heel lelijk (en vervelend ook met schoenen!). De andere weet ik niet. :thinking:

2 likes

Ik heb ook nog eens hamertenen wat het feest compleet maakt. Ik heb gek genoeg best wel eens complimenten over mā€™n voeten gekregen omdat ze gewoon nogal klein zijn. Maar bleh echt niet charmant vind ik zelf. Mijn zus heeft voor haar hamertenen zelfs een operatie gehad aan 1 voet met pinnen in haar tenen. ZO NAAR. En hielp ook weinig.

Ik zie hier 0 Oriƫnt in haha

3 likes

Oh excusez moi

1 like

Ik heb het in een lichte vorm, mijn zus had het zo erg dat ze op haar nagels liep dus dan kan je last krijgen. Het er gelukkig geen last van. Schijnen we van mā€™n vader te hebben geĆ«rfd, dat is letterlijk ook echt het enige ding waarin ik op mā€™n vader lijk qua uiterlijk anders was ik misschien nog gaan twijfelen aan wie mā€™n vader is :stuck_out_tongue:.

1 like

Hoef je niet je excuses voor aan te bieden hoor. Ik zie gewoon bij dat OriĆ«nt dat die 2e en 3e teen nagenoeg evenlang zijn en dat zie ik niet op jouw foto. Thatā€™s all :joy:

Ik bood ook niet echt mā€™n excuses aan.

9 likes

Door deze foto ben ik nu benieuwd hoe lang jouw tenen in centimeters zijn. Zit ook meteen naar mijn eigen voeten te kijken. Mijn tenen zijn echt soort halve rondjes :ā€™)

Mijn tweede teen is even lang als de pink van een vriendinnetje van mij. En zij heeft geen stompjes.

1 like

Jaa ik heb er ook nog zo een op zolder bij mn ouders. Die heb ik ooit voor mn verjaardag gevraagd :nerd_face:
Die van mij had ook van die leuke krasplaatjes die je dan bij het goede land moest zetten. Heb me hier zo mee vermaakt hahaha

1 like

Oh ik dacht echt heel serieus van wel! Ik herken jouw posts wel.

1 like

Hoeveel kledingstukken heb jij nu aan?

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

Haha als je niet beter weet zou deze poll heel merkwaardig zijn

4 likes

Hmm ik weet het niet eigenlijk. Ben meermaals zo genoemd maar weet dan nooit goed wat ik ervan moet vinden.

giphy

8 likes

Hoort je ondergoed hier ook bij?

Zeker!

Wat draag jij het liefst met dit warme weer, er vanuit gaande dat je naar buiten moet in een informele situatie.

  • Niks (ha ha)
  • Een rokje boven de knieĆ«n met een topje/shirtje
  • Een lange jurk zonder mouwen
  • Een kort shortje met topje/shirtje
  • Een korte broek rond de knieĆ«n met een topje/shirtje
  • Een jurkje boven de knieĆ«n
  • Een jumpsuit met korte pijpen zonder mouwen
  • Een jumpsuit met lange pijpen zonder mouwen
  • Een midi jurk zonder mouwen
  • Een midi rok met een topje/shirtje
  • Ik weet dat er nog heel veel andere opties zijn ik ging ff snel nadenken wat met dit weet het meest ā€œgebruikelijkā€ is, en anders is deze optie mogelijk, namelijk anders. Zo, ja wat dan?

0 stemmers