Stel je persoonlijke vraag #10

Ik zie hier 0 Oriënt in haha

3 likes

Oh excusez moi

1 like

Ik heb het in een lichte vorm, mijn zus had het zo erg dat ze op haar nagels liep dus dan kan je last krijgen. Het er gelukkig geen last van. Schijnen we van m’n vader te hebben geërfd, dat is letterlijk ook echt het enige ding waarin ik op m’n vader lijk qua uiterlijk anders was ik misschien nog gaan twijfelen aan wie m’n vader is :stuck_out_tongue:.

1 like

Hoef je niet je excuses voor aan te bieden hoor. Ik zie gewoon bij dat Oriënt dat die 2e en 3e teen nagenoeg evenlang zijn en dat zie ik niet op jouw foto. That’s all :joy:

Ik bood ook niet echt m’n excuses aan.

9 likes

Door deze foto ben ik nu benieuwd hoe lang jouw tenen in centimeters zijn. Zit ook meteen naar mijn eigen voeten te kijken. Mijn tenen zijn echt soort halve rondjes :’)

Mijn tweede teen is even lang als de pink van een vriendinnetje van mij. En zij heeft geen stompjes.

1 like

Jaa ik heb er ook nog zo een op zolder bij mn ouders. Die heb ik ooit voor mn verjaardag gevraagd :nerd_face:
Die van mij had ook van die leuke krasplaatjes die je dan bij het goede land moest zetten. Heb me hier zo mee vermaakt hahaha

1 like

Oh ik dacht echt heel serieus van wel! Ik herken jouw posts wel.

1 like

Hoeveel kledingstukken heb jij nu aan?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10+

0 stemmers

Haha als je niet beter weet zou deze poll heel merkwaardig zijn

4 likes

Hmm ik weet het niet eigenlijk. Ben meermaals zo genoemd maar weet dan nooit goed wat ik ervan moet vinden.

giphy

8 likes

Hoort je ondergoed hier ook bij?

Zeker!

Wat draag jij het liefst met dit warme weer, er vanuit gaande dat je naar buiten moet in een informele situatie.

• Niks (ha ha)
  • Een rokje boven de knieën met een topje/shirtje
  • Een lange jurk zonder mouwen
  • Een kort shortje met topje/shirtje
  • Een korte broek rond de knieën met een topje/shirtje
  • Een jurkje boven de knieën
  • Een jumpsuit met korte pijpen zonder mouwen
  • Een jumpsuit met lange pijpen zonder mouwen
  • Een midi jurk zonder mouwen
  • Een midi rok met een topje/shirtje
  • Ik weet dat er nog heel veel andere opties zijn ik ging ff snel nadenken wat met dit weet het meest “gebruikelijk” is, en anders is deze optie mogelijk, namelijk anders. Zo, ja wat dan?

0 stemmers

Op mijn werk midi of maxi jurken met sleehakken, thuis teenslippers, een hemdje en een shortje

2??? Ondergoed?? Of een bikini?

Ik ben nu wel benieuwd wat de mensen met 2 kledingstukken allemaal dragen. Een jurk met een onderbroek? Of wel een beha en geen onderbroek? Of een top een broek/rok zonder enig ondergoed? Verlos me van mijn nieuwsgierigheid haha!

2 likes

Ik hoorde laatst dat jonge vrouwen bovengemiddeld sneller littekens krijgen. Is dit ook op jou van toepassing?

• Nee, ik ben geen jonge vrouw
  • Nee, ik krijg niet snel littekens
  • Nee, ik denk dat ik gemiddeld snel littekens krijg
  • Ja, mijn been hoeft maar langs een tak te schrammen of ik draag het maanden lang bij me

0 stemmers