Stel je persoonlijke vraag #10

Ik twijfel dus heel erg over morgen, ik ga rond 12u weg en mijn vriend is max half 3 thuis, net op het heetst van de dag en de zon staat de hele dag vol op de woonkamer dus het is bloedheet, zelfs met de gordijnen dicht. Mijn katten gaan wel eens voor de ventilator liggen dus daarom twijfel ik om ‘m aan te laten. Heb verder 2 koelmatten en 20 koelelementen voor in de koelbox dus die kan ik ook gewoon in de kamer leggen, kunnen ze zelf kijken er bij te gaan liggen.

Heb jij als kind het programma Floris gezien? (Een tijdje geleden kwam ik erachter dat veel van mijn leeftijdgenoten dit niet kennen.)

• Ja
  • Nee, maar ik kende het wel
  • Nee, maar ken het nu wel
  • Nee, geen idee waar je het over hebt

0 stemmers

Edit: kinderprogramma nog in zwart wit met Rutger Hauer

1 like

Dat was zo leuk

5 likes

Ja snap ik hoor, mijn katten liggen er ook graag voor met deze temperaturen. Ik zou alleen het risico niet nemen denk ik, het is toch een paar uur en het zou me niet lekker zitten? En als je ook koelelementen hebt prima toch, dan komen ze die paar uur zonder ventilator wel door (:upside_down_face:

I love het intro. Ik had de dubbeldvd en heb alles wel zeven keer gezien haha

1 like

Laatst was ik dus een van de weinigen die dat herkende. Ik ben 24 en toen werd het ook nog wel in herhalingen uitgezonden en mijn broertje had inderdaad op den duur ook de dvd box en toen is er ook nog een nieuwe film gekomen met een vrouw als Sindela. Ik kwam er pas onlangs achter dat er maar 12 afleveringen zijn, voor mijn gevoel waren het er veel meer.

2 likes

Ik had hem woe avond gezien (na berichten op Twitter dat hij langs zou komen) en ik vond het gaver dan ik had verwacht. ISS ging 20.000 km per uur op 400 km hoogte voorbij en er zat 6 man in. Vond dat een bizarre gedachte.

@ditto ik weet niet wanneer hij komt, ze schijnen wel een app te hebben. Ik zag het toevallig op Twitter voorbij komen. Had dat ook weer eens nut.

4 likes

Wat is irritanter in het OV?

• Iemand die z’n muziek keihard heeft staan zodat je het door de oortjes heen hoort
  • Iemand die mega aan het manspreaden is waardoor jij nauwelijks plek hebt

0 stemmers

was bij de eerste verplaatst en toen kreeg ik de tweede :roll_eyes:

Als jij jezelf opzoekt op Google, zie je dan foto’s van jezelf bij ‘afbeeldingen’?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik wist niet wat het was, dacht een straaljager ofzo, maar dit is veel cooler! Mochten mensen vinden dat hij vandaag weer overvliegt dan is het misschien wel leuk om hier te posten? Of ja, zou ik leuk vinden :’)

2 likes

Wij kwamen de buren tegen bij de bezichtigingen. En ze bleken leuk te zijn :blush:Twee vliegen in één klap.

1 like

Hoe leg jij de klemtoon?

• NOOTmuskaat
  • NootMUSkaat
  • NootmusKAAT
  • Ik zeg het elke keer anders

0 stemmers

Aan de mensen die NOOTmuskaat zeggen, komen jullie uit het zuiden van Nederland?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb per ongeluk gestemd

0 stemmers

Edit: ik probeer een verband te ontdekken want ik hoor Brabanders vaak NOOTmuskaat zeggen. :joy:

Ik zag het per ongeluk op Twitter voorbij komen maar volg nu Govert Schilling. Als ik weer zoiets lees laat ik het hier ergens weten.

Om on topic te blijven.
Zou je het leuk/interessant vinden om de ISS over te zien vliegen?

• Ja!
  • Nee, boeiend
  • Als ik dan toch buiten sta, ga ik wel even kijken

0 stemmers

Wow sorry dat ik hier na zoveel posts nog op reageer, maar het is precies of ik naar mijn eigen voeten kijk. Inclusief kleur nagellak. Vraag me af of onze karakters dan ook overeenkomen. Of zeggen je tenen daar niets over?

1 like

Ik was de hele tijd zo in de war met IS. Ik dacht: huh zit de IS zomaar in ons luchtruim te scouten voor potentiële locaties voor terroristische aanvallen en mensen doen daar zo casual ‘ja leuk!’ over?

22 likes

Hahaha dat lijkt me vet grappig. Wat zijn jouw karaktertrekken?

Vind jij het leuk om te bellen met vrienden voor de gezelligheid?

• Af en toe
  • Ja dat doe ik graag
  • Nee man vreselijk
  • Liever niet
  • LAAT ME MET RUST
  • Jawel

0 stemmers

Heb jij last van bel angst?

• Alleen als ik naar bepaalde bedrijven/instanties en dergelijke moet bellen
  • Nee geen last van
  • Ik bel alleen met mensen die ik goed ken anders liever niet
  • Het verschilt per keer
  • Een klein beetje

0 stemmers

Eigenlijk altijd zelfs, ik bel het liefst helemaal niemand. Ook geen mensen die ik wel goed ken haha

7 likes