Eigenlijk vind ik bellen echt ruk maar ik heb wel een baan waar veel via de telefoon gaat
Ik raak met teak en steak altijd door de war.
@newblood als ik mijn naam google zie ik tegenwoordig alleen foto’s van mijn enige naamgenoot uit Nederland. Vroeger werden zo’n 4 foto’s van mij geindexeerd. Nu lekker anoniem.
Hm nee dan gaat het niet op. Ik ben sociaal maar introvert, eerder lui dan ondernemend, loyaal, ongeduldig, wel ook empathisch maar niet onrustig of chaotisch.
Ik heb een site gevonden waar tijden op staan! Je kan ook per plaats bekijken.
http://hemel.waarnemen.com/iss/
Maar nu ik heb gelezen dat het eigenlijk gewoon eruit ziet als een langskomende ster twijfel ik over de bijzonderheid ervan. Hoopte echt de vormen te kunnen zien.
Ik heb geen bel angst, maar ik vind het wel kut om te doen. Vind het vervelend dat ik de andere persoon niet kan zien.
Is in een (relatief ‘schoon’) meer springen een goed alternatief voor douchen?
Ik heb me sinds gisterochtend niet meer gedoucht maar wel veel gezwommen en overweeg om nu ook lekker in het meer te springen i.p.v. onder de warme en hier claustrofobisch kleine douche te staan.
- Nee smeerlap ga gewoon douchen.
- Ja joh water is water, toch? Lekker verkoelend ook.
0 stemmers
Ja graag, maar niet met alle vrienden. Heb wel een vast rondje wat ik afga in m’n hoofd als ik lang moet fietsen haha, lekker anderen storen ter vermaak voor mezelf
ik bel 1x in de 2/3 weken echt zeker een uur met een vriendin haha. maar haar spreek ik via whatsapp verder nooit dus dat is onze manier van communicatie haha. en verder met m’n beste vriendin vaak iedere week. en met andere vriendinnen veel facetime/skype!
edit: ik woon in het buitenland dus kan niet zomaar even bij vrienden/familie langs
Hebben meiden hier weleens last van hun tepels? En hoelang houdt dit dan aan? Heb nu al 3 dagen zo’n irritante pijn als je erlangs gaat, maar weet niet of dit normaal is zegmaar
Ja, rond mn menstruatie, dus een dag of 4/5.
Ik heb dit 1 keer gehad toen ik aan de pil zat! Was zo vervelend en intens dat ik bang was zwanger te zijn geraakt. Mijn borsten gingen na een paar dagen ook pijn doen en het hield bijna 2 weken aan, tot halverwege mijn stopweekbloedingen.
Ik heb een hele stomme werkergernis, en weet niet of hij gegrond is
Wat vind jij ervan als er op je werk- of studieplek permanent wat ongezonds te snoepen staat? Denk aan, stroopwafels, dropjes, chocolade?
- Ik vind dit juist heerlijk!
- Het zal mij allemaal een worst wezen
- Ik vind dit niet prettig, 1 dropje is geen dropje en die pot heb ik voor lunchtijd leeg.
0 stemmers
Ik heb gestemd dat het me een worst zou wezen, maar ik kan makkelijk praten. Ik heb het “privilege” dat ik een allergie heb waardoor ik niet zomaar alles durf te eten tenzij ik precies weet wat erin zit, dus ik vermoed dat dit een goede stok achter de deur zou zijn.
Aan de andere kant weten mijn collega’s van deze allergie, en zie ik sommigen ervoor aan er rekening mee te houden…
Ongegrond.
Is je eigen probleem als je geen maat kan houden. Andere mensen kunnen misschien wel gewoon af en toe nemen.
Ik heb geen grens wat dat betreft, blijf maar vreten. Dus nee liever niet.
Wilde ik ook zeggen. Ik vind het irritant, maar vooral door mezelf dat ik een persoon ben die het niet bij een dropje/koekje/snoepje kan houden. Dit is dan je gebrek aan discipline afschuiven op je collega’s/de verzinner van die snoeppot :’)
Ik vond het vooral irritant dat de snoeppot steeds op mijn bureau stond en dat verschillende collega’s dus om de haverklap aan mijn bureau stonden.
Gelukkig zaten er van die vieze winegums in, lus ik toch nie
Ja, daarom wilde ik peilen of ik inderdaad in de minderheid ben met deze mening, maar ik vind het dus wel schijtirritant dat elke keer als ik koffie of thee wil halen er een schaal koekjes en snoep staat. Er zijn vaak genoeg mensen jarig, dus het is niet alsof er nooit iets lekkers is. Thuis haal ik het bewust niet in huis, hier wordt het aan me opgedrongen. Daarnaast ben ik misschien een zure muts, maar ik vind dat als er toch iets door het bedrijf geregeld wordt, dat er beter een schaal fruit neergezet kan worden.
Maar dit is toch niet waar? Niemand zegt toch dat je wat moet pakken van die koekjes of snoepjes? Dat heb je zelf in de hand.
Wel ben ik het er mee eens dat ze er ook verstandig aan zouden doen om fruit neer te zetten.