Ja ik ruik ook nooit naar zweet maar waarschijnlijk omdat ik douche en deo op doe. En ik had geen idee meer waarop ik moest stemmen. Ik heb iig nat oorsmeer, of ik wit ben in deze poll weet ik niet eens
. Ik vroeg aan een jongen die Argentijns Italiaans is en of hij dan wit was. Nou geen idee. Ik vind het ook een beetje een rare vraag
.
Ik heb net nog een hele stokroos meegesleurd omdat ie aan de lijn van mijn hond bleef hangen 
Een vriendin van mij moest naar de dokter omdat ze een ontstoken navel had. Ze gebruikte altijd shampoo voor haar navel.
Ik wil eigenlijk ook jajaja en kkkkk gebruiken omdat ik er als ik het lees van moet glimlachen.
Alleen haha en deze natuurlijk 
Vond schommelen vroeger echt te gek. Kon ik heel lang achter elkaar doen. Heb het pas nog een keer gedaan en ik vond het wel leuk maar ik werd er echt snel misselijk van en dat had ik vroeger niet.
Ik wist dus niet dat kkk ook voor lachen kon staan. Maar ik denk automatisch aan de Ku Klux Klan als ik kkk lees, dus ik vond het even gek dat je daar om moest glimlachen
Weer wat geleerd vandaag!
Ja ik had beter wat k’s kunnen toevoegen kkkkkk
Jajaja is Spaans lachen volgens mij!
Ja klopt, het klinkt als gagagaga
Ik dacht van niet, maar herinnerde me vanochtend ineens dat een schoolvriendinnetje toen we in de tweede klas zaten ineens werd omgeroepen omdat ze totaal onverwacht een zusje had gekregen.
Haar moeder was aan de pil en hoewel ik haar natuurlijk niet écht kende als een vriendin ofzo, kende ik haar wel.
Zowel mijn beste vriendin als mijn nicht kwamen er pas na 5 maanden achter in verwachting te zijn. Ik doe zelf ondanks correct anticonceptiegebruik elke maand trouw een zwangerschapstest, want ik ben zelf door deze ervaringen best bang geworden om onvoorbereid zwanger te blijken, ondanks de kans zo klein is. 
O en ik lach zo: “ahahahah”! Dus zonder “h” ervoor.
Ik word echt doodsbang van deze verhalen, heb vannacht ook een droom gehad dat ik onverwacht beviel. Het zou echt een nachtmerrie zijn als ik nu een kind krijg dus heb gelijk zwangerschapstesten besteld haha
Ik ga geloof ik je voorbeeld volgen. Ik word altijd doodsbang van zulke verhalen.
Amerikanen typen zoo vaak lol. Of nog erger lololol. “Yeah lolol”. Maakt niet uit welke staat ofwat. Is mij zo enorm opgevallen door de jaren heen.
Beschouw jij jezelf als een “outdoor” persoon?
- Ik heb geen flauw idee
- Ja het liefst word ik in een tent wakker
- Mwah eerder niet dan wel
- Ja ik doe graag outdoor dingen dus ik beschouw me als een outdoor persoon
- Iel nee ik lig liever in bed met eten en Netflix
- Is het al outdoor genoeg als ik op de fiets dingen doe?
- Jaaaaa
0 stemmers
Wandelen, hardlopen en fietsen vind ik geweldog, maar kamperen etc vind ik hel. Mij teveel moeite
Als ik boodschappen doe als ik honger heb ben ik er heel alert op dat ik alleen haal wat ik nodig heb (“nee! Het is de honger die dit wil, maar dit is nergens voor nodig, laten liggen dus”). Als ik normaal boodschappen doe heb ik dat minder, dus ik denk dat ik dan juist eerder denk “ah joh kan wel” en met meer thuis kom dan nodig is haha. 
Ik ben meer een minimizer. Minimale effort, maximaal resultaat.
Dit heb ik ook. Dat het misgaat na teveel wijn kan ik nog in komen maar soms ook al na 2 wijntjes. Mijn vriend daarentegen kan drinken wat hij wil en heeft nooit ergens last van.
Herkenbaar ja, mijns drinkt ook zoveel meer en nergens last van. Zo oneerlijk