Haha ja echt! Ik lig de hele dag doodziek op de bank en hij gaat vrolijk lopen grasmaaien ofzo, niet te doen.
Misschien te persoonlijk, maar werd je wel ongesteld en slikte je de pil oid? Lijkt me echt schrikken. Zeker ook omdat de keuze dan sowieso voor je gemaakt wordt, geen idee hoor of ik abortus zou overwegen maar als je het dan ontdekt kan het niet eens meer en dat lijkt me ook wel heftige wetenschap als je misschien geen kinderwens had. De baby komt dan hoe dan ook.
- Kourtney
- Kim
- Khloe
- Kendall
- Kylie
- Wie?
0 stemmers
Weet wel wie je bedoelt, maar heb op wie gestemd omdat ik ze allemaal niet leuk vind haha (of eigenlijk weet ik ook gewoon te weinig van ze om een eerlijk oordeel te geven)
Euh waarom kan ik ze niet allemaal kiezen?
Ik luister de laatste tijd vaak besprekingen van Alan Watts op YouTube. Was zoân filosoof uit de jaren â70 die ook veel van zijn opvattingen uit boeddhisme haalt. Die lezing van gisteren ging o.a. over hoe dingen soms lukken/gebeuren als je stopt met proberen. Dus hij gaf als voorbeeld een kind dat probeert te leren zwemmen, maar het is zo ongelofelijk moeilijk en het lukt niet, dus geeft het op een gegeven moment op, en dan plotseling lukt het.
Is dit een ervaring die jij herkent? Dat iets lukte/je iets kreeg op het moment dat je stopte met proberen?
- Ja
- Misschien
- Nee
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
Ik herken het wel terug in werk. Ook gek genoeg dat soms dingen automatisch goed gaan waar ik niet hard mân best voor doe, en dat dingen waar ik me voor inzet/wat ik echt graag wil niet lukken. Trouwens de link voor geĂŻnteresseerden: klik
Ja dit heb ik heel erg. Vooral met leren. Als ik dan even ga hardlopen of iets anders ga doen lijkt het daarna of ik alles weet.
Dus we vinden onze grote liefde als we stoppen met zoeken/het loslaten? 
En het wordt ook vaak tegen mensen met een kinderwens gezegd; als je het loslaat gebeurt het. Maar ben er nog niet over uit wat ik daar van vind. Ik neig naar onzin.
Ja, het klinkt dan best bagatelliserend haha. Maar toch ken ik echt veel voorbeelden hiervan, denk ik. Maar hoe stop je met proberen/willen haha, dat bespreekt hij trouwens ook in dat filmpje.
Niet denken aan een roze olifant⊠haha lukt mij ook niet.
Oja nav mijn post in het wat je kwijt wilt topic: had gehoopt door die blender ff met rust te laten hem daarna te kunnen openen, maar krijg hem uur later nog niet open hoor :@ het klopt niet 
Een broodje met tapenade en oude kaas is echt een lekkere combinatie!
Ja maar alleen in restaurants haha
Ik haat het als mensen dat zeggen ivm met zwanger worden. Sorry hoor maar als ik geen eisprong heb dan gaat dat ook niet plots gebeuren als ik er minder mee bezig zou zijn of zo. Alsof het dan je eigen schuld is. Dat wou ik even kwijt 
Als je boodschappen doet, wie hoort dan het beurtbalkje neerleggen?
- Jij legt het balkje neer na andermans boodschappen
- Jij legt het balkje neer na je eigen boodschappen
- Het maakt me niet uit/elke keer wat anders
0 stemmers
Ik was net in de winkel en ik doe het altijd voor de ander, maar degene voor mij deed het niet. De cassiere scande dus iets van mij en toen zei die vrouw voor me âze vergat het balkje neer te leggenâ. Ik zei er niks van maar de cassiere (een dame van rond de 50) lukte het niet om mijn product eraf te halen dus het duurde even. Op een gegeven moment zei ik dat ik t altijd voor de ander deed en toen begon een discussie daarover en uiteindelijk bemoeide de cassiere zich erbij en die gaf mij gelijk en die vrouw voor me liep daarna een beetje gepikeerd weg.
Ja dit inderdaad. Ik vind het wel netjes als degene voor mij het doet en ik doe het zelf ook altijd voor degene achter mij, maar je kunt er zelf ook op letten toch?
Doe ik meestal ook, maar nu had ik daar geen zin in en wilde ik t uit principe niet doen om te kijken wat er zou gebeuren. Zag het als een experimentje!
Was benieuwd wie het meest populair is hier onder de FFâers
Ik ben een keer achterover gevallen met een backpack, en toen was ik nog niet eens aan het backpacken, ze deden er gewicht in, het deed vet pijn en ik dacht flikkert op. Oh en ik kon dus ook niet opstaan tenzij ik me naar de zijkant bewoog, anders was ik net een schildpad die op zijn rug lag. Echt zo schaamtelijk. Bleh. Maar ik vind wandelen voor een bejaarden afstand wel leuk en 3 km fietsen. 
Oh en toen met die backpack moest ik blijven proberen alleen op te staan. En je mocht dan niemand om hulp vragen. Hoe in godsnaam vinden mensen het leuk om te backpacken 
Niet met dingen als zwanger worden (daar geloof ik er niet in).
Maar met bepaalde dingen waar je je cognitieve vaardigheden goed moet inzetten kan het wel degelijk zo zijn dat je na een korte pauze/stop het ineens veel beter kan. Je hersenen moeten dan gewoon nog even verwerken wat ze hebben geleerd en het laten bezinken voor je er goed bij kan en het kan toepassen/terughalen. 
Voor de Friends liefhebbers. Welk personage is je favoriet?
- Phoebe
- Rachel
- Monica
- Chandler
- Joey
- Ross
- Ik kijk geen Friends maar wil toch stemmen
0 stemmers